Jolene Skrevet 20. januar 2018 #301 Skrevet 20. januar 2018 2 timer siden, funginger skrev: Anbefaler å følge de på insta. Already did, men takk!
Tingelling Skrevet 20. januar 2018 #302 Skrevet 20. januar 2018 (endret) Jeg har et mål i 2018 med å kjøpe meg en ny Chanel veske,mini rectangular.Har en patent fra før,ville dere kjøpt caviar fordi det er mer hardfør til hverdagsbruk? Endret 20. januar 2018 av Tingelling
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #303 Skrevet 20. januar 2018 19 timer siden, Jolene skrev: Skal de tømme for Dior også, vet du det? Og tuuusen takk forresten! Å, det husker jeg dessverre ikke. Men godt mulig de har noe salg på Dior også :-) Høyer har også en god del salg, og er du medlem får du mer salg🤗 Anonymkode: 415ce...7d8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #304 Skrevet 20. januar 2018 Mitt mål for i år er å kjøpe en Chanel boy bag:-) Anonymkode: 415ce...7d8
Tingelling Skrevet 20. januar 2018 #305 Skrevet 20. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt mål for i år er å kjøpe en Chanel boy bag:-) Anonymkode: 415ce...7d8 De er veldig kul,spesielt de som er «regnbuefarget», men ikke helt min stil.Jeg liker de klassiske best.hvilke har du sett for deg du vil ha?
Jolene Skrevet 20. januar 2018 #306 Skrevet 20. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å, det husker jeg dessverre ikke. Men godt mulig de har noe salg på Dior også :-) Høyer har også en god del salg, og er du medlem får du mer salg🤗 Anonymkode: 415ce...7d8 Ahh, jeg elsker denne tråden her! Så mange hyggelige og koselige svar 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #307 Skrevet 20. januar 2018 Dere som er så flinke her, funker denne for en mann? Tenkte å klippe bort skinnbiten på glidelåsen. Trenger en liten lommebok på ferie http://norway.hermes.com/leather/small-leather-goods/portefeuille/compact-long-wallet-silk-in-21227.html?color_hermes=BORDEAUX/FAUVE/BDX/R EXTREME&material_leather=VEAU EPSOM&nuance=1 Anonymkode: efaf9...14c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #308 Skrevet 20. januar 2018 I sort såklart Anonymkode: efaf9...14c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #310 Skrevet 20. januar 2018 2 timer siden, Tingelling skrev: De er veldig kul,spesielt de som er «regnbuefarget», men ikke helt min stil.Jeg liker de klassiske best.hvilke har du sett for deg du vil ha? Jeg har allerede to Chanel double flap bag i beige og sort (caviar, medium størrelse) med golden hardware. Jeg skal kjøpe en liten Chanel boy bag, i en lys farge:-) Jeg så en dame i Milano kjøpe en i sånn eggehvit aktig farge, i en liten størrelse. Den var så fin! Akkurat den var veldig lite «sporty» og mer finfin, og bestemte meg for at neste kjøp fra Chanel blir en sånn liten boy bag. Anonymkode: 415ce...7d8
funginger Skrevet 20. januar 2018 #311 Skrevet 20. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som er så flinke her, funker denne for en mann? Tenkte å klippe bort skinnbiten på glidelåsen. Trenger en liten lommebok på ferie http://norway.hermes.com/leather/small-leather-goods/portefeuille/compact-long-wallet-silk-in-21227.html?color_hermes=BORDEAUX/FAUVE/BDX/R EXTREME&material_leather=VEAU EPSOM&nuance=1 Anonymkode: efaf9...14c Du kan da ikke finne på å KLIPPE den? Den funkter greit nok til en mann, veldig overpriset vil jeg si med tanke på at det ikke er noe design egentlig. Hvis jeg skulle kjøpt noe litt dyrt og unikt ville jeg hatt en av disse: https://www.bottegaveneta.com/no/card-case-or-coin-purse_cod46306150ul.html https://www.bottegaveneta.com/no/card-case-or-coin-purse_cod46547731me.html https://www.bottegaveneta.com/no/bi-fold-wallet_cod46535171ru.html
Jolene Skrevet 20. januar 2018 #312 Skrevet 20. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som er så flinke her, funker denne for en mann? Tenkte å klippe bort skinnbiten på glidelåsen. Trenger en liten lommebok på ferie http://norway.hermes.com/leather/small-leather-goods/portefeuille/compact-long-wallet-silk-in-21227.html?color_hermes=BORDEAUX/FAUVE/BDX/R EXTREME&material_leather=VEAU EPSOM&nuance=1 Anonymkode: efaf9...14c Den siden der lyste falsk vare lang vei - hadde ikke kjøpt derfra. Selv har jeg en fra Karl Lagerfeld, men den er pudderrosa inni, og ikke så veldig maskulin?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #313 Skrevet 20. januar 2018 1 time siden, Jolene skrev: Den siden der lyste falsk vare lang vei - hadde ikke kjøpt derfra. Selv har jeg en fra Karl Lagerfeld, men den er pudderrosa inni, og ikke så veldig maskulin? Hva er falsk med den siden der? Det er jo Hermes sin egen nettside. Anonymkode: 91fb8...d04 1
Jolene Skrevet 20. januar 2018 #314 Skrevet 20. januar 2018 (endret) 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er falsk med den siden der? Det er jo Hermes sin egen nettside. Anonymkode: 91fb8...d04 Dersom du er sikker er det bare å gå for det. Dette er derimot den ekte nettsiden. Det er uvanlig å ha den type nettadresse når det er offesielt. Da hadde feks "norway" stått etter den offesiele adressen. Dessuten er kildekoden til nettsiden helt feil i forhold til hva den offesielle siden innehar. Spesielt med tanke på at hele siden er bygd opp med "norway.hermes.com" eller "media.hermes.com". Sånt får meg automatisk til å tenke spam og falskehet til en nettside. Sist jeg sjekket, hadde heller ikke Hermés en norsk side slik som du linker til Store merker sender dessuten internasjonalt. Endret 20. januar 2018 av Jolene Måtte legge til noe
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #315 Skrevet 20. januar 2018 5 minutter siden, Jolene skrev: Dersom du er sikker er det bare å gå for det. Dette er derimot den ekte nettsiden. Det er uvanlig å ha den type nettadresse når det er offesielt. Da hadde feks "norway" stått etter den offesiele adressen. Den norske nettsiden som er lenket til her er ekte. Dette har jeg fått bekreftet hos Hermes i Oslo Til TS, du kan ikke handle hos den amerikanske siden dersom du befinner deg i Norge. Siden du lenket til er legit så du kan trygt bruke den. Jeg har sett denne lommeboken i butikk, og den er egentlig ganske fin. Har du mulighet så anbefaler jeg å ta turen til butikken. Anonymkode: 62d58...34a
Jolene Skrevet 20. januar 2018 #316 Skrevet 20. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den norske nettsiden som er lenket til her er ekte. Dette har jeg fått bekreftet hos Hermes i Oslo Til TS, du kan ikke handle hos den amerikanske siden dersom du befinner deg i Norge. Siden du lenket til er legit så du kan trygt bruke den. Jeg har sett denne lommeboken i butikk, og den er egentlig ganske fin. Har du mulighet så anbefaler jeg å ta turen til butikken. Anonymkode: 62d58...34a Ok.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #317 Skrevet 21. januar 2018 34 minutter siden, Jolene skrev: Dersom du er sikker er det bare å gå for det. Dette er derimot den ekte nettsiden. Det er uvanlig å ha den type nettadresse når det er offesielt. Da hadde feks "norway" stått etter den offesiele adressen. Dessuten er kildekoden til nettsiden helt feil i forhold til hva den offesielle siden innehar. Spesielt med tanke på at hele siden er bygd opp med "norway.hermes.com" eller "media.hermes.com". Sånt får meg automatisk til å tenke spam og falskehet til en nettside. Sist jeg sjekket, hadde heller ikke Hermés en norsk side slik som du linker til Store merker sender dessuten internasjonalt. Nå ble jeg litt usikker. Jeg skrev www.hermes.com og kom til en forside, hvor jeg kunne klikke online. Da dukket opp norway foran Hermes. Jeg viste nettsiden til en ansatt før jul. Hun sa ingenting om at nettsiden var falsk. Burde hun ikke vite om sånt? Anonymkode: 91fb8...d04
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #318 Skrevet 21. januar 2018 7 timer siden, Tingelling skrev: Jeg har et mål i 2018 med å kjøpe meg en ny Chanel veske,mini rectangular.Har en patent fra før,ville dere kjøpt caviar fordi det er mer hardfør til hverdagsbruk? Ville gått for caviar. Den er hardfør og tåler litt. Lambskin er altfor delikat til hverdagsbruk. Veska til Sophie Elise er lambskin og hun kjøpte den ny. Gudene vet hva hun har gjort med den, men den ser helt herpa ut. Mine caviarvesker ser helt nye ut enda. Men jeg er litt mer forsiktig med veskene mine. http://m.sophieelise.blogg.no/1515936142_the_feeling.html Anonymkode: ad9fd...c5c 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #319 Skrevet 21. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå ble jeg litt usikker. Jeg skrev www.hermes.com og kom til en forside, hvor jeg kunne klikke online. Da dukket opp norway foran Hermes. Jeg viste nettsiden til en ansatt før jul. Hun sa ingenting om at nettsiden var falsk. Burde hun ikke vite om sånt? Anonymkode: 91fb8...d04 Nettsiden er ikke falsk. De europeiske nettsidene har landets navn først. Prøv å bytte ut norway med france f.eks. Alle land har sin egen versjon av nettsiden, og du kan kun bestille fra den norske nettsiden dersom du bor her. Anonymkode: 62d58...34a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #320 Skrevet 21. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettsiden er ikke falsk. De europeiske nettsidene har landets navn først. Prøv å bytte ut norway med france f.eks. Alle land har sin egen versjon av nettsiden, og du kan kun bestille fra den norske nettsiden dersom du bor her. Anonymkode: 62d58...34a Det var også det jeg mente, men @jolene mener altså noe annet. Jeg vil gjerne høre hennes forklaring, før jeg evt bestiller noe derfra. Anonymkode: 91fb8...d04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå