Gå til innhold

Den store vesketråden - á la TPF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Saunet skrev:

Saint Laurent har faktisk åpnet. Var i området på søndag og så det. Tydligvis flytter Hermès mellom LV og Saint Laurent. Større lokal antar jeg. Hva som er interresant nå er hvem som flytter inn på deres nåværende lokasjon. Som nevnt tidligere har ryktet godt om Chanel og Prada. Har også lest på et par nettsider om at Dior snuser på lokasjon i område. Dette har jeg hørt fra veldig useriøse kilder, men Chloé, Givenchy og Versace har blitt nevnt.

Chanel åpner aldri på Hermes sin nåværende lokasjon. For lite! 

Anonymkode: 415ce...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Chanel åpner aldri på Hermes sin nåværende lokasjon. For lite! 

Anonymkode: 415ce...7d8

Det tror ikke jeg heller at de gjør. Lokalet Hermès holder til i dag er for lite for merker som har mer en sko eller veske. Lokalet deres er stort nok for merker som Jimmy Choo eller Judith Leiber som har lignende lokasjon. Har i hvertfall sett disse i knøtt små lokaler i Italia og Frankrike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2017 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Ligger ved siden av Hermes, Burberry, Bottega, Balenciaga og Steen & Strøm. 

 

Hvor har du hørt det fra? Hørt at Prada, Chanel osv skal komme...men føles alt er rykter. 

 

Nå har forresten Vincci bestemt seg for å slutte å selge Louboutin..Så er det noen her som vet hvem andre enn Kamikaze som vil selge dette merke?

Anonymkode: 415ce...7d8

Ingen så vidt jeg vet. Men vet du om det er salg der nå, altså utsalg av louboutins?

Anonymkode: a65e4...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å selge min mulberry bayswater. Får aldri brukt den. Vet dere hvor jeg kan selge den? Vil også selge en Michael Kors lommebok, clutch og Marc Jacobs lommebok og veske. 

Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt kaffe-merker fra en veske? 

Anonymkode: 415ce...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen så vidt jeg vet. Men vet du om det er salg der nå, altså utsalg av louboutins?

Anonymkode: a65e4...7f5

Det er salg der nå, men ikke på de fine hælene. De er på fullpris...de som er på salg er de med leopard mønster osv...

Anonymkode: 415ce...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min elskede 

Chanel medium Flap bag💛

IMG_2643.JPG

Anonymkode: 415ce...7d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte vesken om er helt foran. Hva syns dere? 

IMG_2641.JPG

Anonymkode: 415ce...7d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Koster ikke den minste modellen 70K da? Men de hakket over som størrelsen de fleste har er opp mot 90K nå ja. Husk valutakurs spiller også inn, får håpe dollaren og euroen blir lav igjen! 

Anonymkode: 2509f...cf1

Usikker på hva en Birkin 25 koster nå, men 35 kostet 74 000kr i 2015. Tror det skiller ca 4000kr mellom hver størrelse. 

Anonymkode: ad9fd...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst til å selge min mulberry bayswater. Får aldri brukt den. Vet dere hvor jeg kan selge den? Vil også selge en Michael Kors lommebok, clutch og Marc Jacobs lommebok og veske. 

Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt kaffe-merker fra en veske? 

Anonymkode: 415ce...7d8

Finn.no.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte vesken om er helt foran. Hva syns dere? 

IMG_2641.JPG

Anonymkode: 415ce...7d8

Har ikke sansen for de i utgangspunktet, men liker den størrelsen der minst. Jeg tipper og at den er "ut" om et år eller to hvis det betyr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville i utgangspunktet vært gira over at vi fikk Balenciaga, men ikke etter den stygge IKEA-postekolleksjonen. 

ikea-responds-balenciaga-original-frakta-bag-6.jpg.9a2d1cd3a6dbd06ffe3aefd339db6979.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, funginger skrev:

Jeg ville i utgangspunktet vært gira over at vi fikk Balenciaga, men ikke etter den stygge IKEA-postekolleksjonen. 

ikea-responds-balenciaga-original-frakta-bag-6.jpg.9a2d1cd3a6dbd06ffe3aefd339db6979.jpg

Balenciaga er å finne i Oslo 

Anonymkode: 415ce...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, funginger skrev:

Har ikke sansen for de i utgangspunktet, men liker den størrelsen der minst. Jeg tipper og at den er "ut" om et år eller to hvis det betyr noe.

😂 ok

Anonymkode: 415ce...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Balenciaga er å finne i Oslo 

Anonymkode: 415ce...7d8

Som jeg skrev "at vi fikk" altså at vi har fått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gucci marmont matelassé står nå egentlig øverst på ønskelisten min. Skal til London en tur snart og har et lite håp om å finne den på outleten. Noen som har vært der i det siste og vet om de har den inne a og til forresten? 
Veldig usikker på hvilken jeg skal gå for. Fornuften sier svart skinn, men egentlig så har jeg mer lyst på fløyel, selv om jeg vet det er vanskeligere å holde fint. Og den gammelrosa i skinn er jo også veldig fin.

443497_DRW3T_1000_001_063_0000_Light-GG-Marmont-matelass-shoulder-bag.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har hatt erfaring med noen norske vintageforhandlere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Mayoo skrev:

En gucci marmont matelassé står nå egentlig øverst på ønskelisten min. Skal til London en tur snart og har et lite håp om å finne den på outleten. Noen som har vært der i det siste og vet om de har den inne a og til forresten? 
Veldig usikker på hvilken jeg skal gå for. Fornuften sier svart skinn, men egentlig så har jeg mer lyst på fløyel, selv om jeg vet det er vanskeligere å holde fint. Og den gammelrosa i skinn er jo også veldig fin.

443497_DRW3T_1000_001_063_0000_Light-GG-Marmont-matelass-shoulder-bag.jpg

Den i mørkegrønn fløyel synes jeg er finest. Ellers hadde jeg kjøpt den i gul. Spørs helt hva stilen din er og hvor mye svart du eier av vesker. Jeg kler meg bare i svart og liker å sprite opp antrekket med veskene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Svartedauden skrev:

Den i mørkegrønn fløyel synes jeg er finest. Ellers hadde jeg kjøpt den i gul. Spørs helt hva stilen din er og hvor mye svart du eier av vesker. Jeg kler meg bare i svart og liker å sprite opp antrekket med veskene mine

Veldig enig i at den mørkegrønne er veldig fin. *fører den også opp på listen min* 
Jeg har faktisk solgt det jeg hadde av vesker så dette blir min første. Har en veldig enkel stil, uten for mye bruk av farger. Derfor jeg tenker at svart kanskje er det tryggeste å gå for i første omgang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mayoo skrev:

Veldig enig i at den mørkegrønne er veldig fin. *fører den også opp på listen min* 
Jeg har faktisk solgt det jeg hadde av vesker så dette blir min første. Har en veldig enkel stil, uten for mye bruk av farger. Derfor jeg tenker at svart kanskje er det tryggeste å gå for i første omgang. 

Ja, da ville jeg gått for svart. Den i fløyel er jo helt sinnsykt fin, også er fløyel perfekt til høst/vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mayoo skrev:

En gucci marmont matelassé står nå egentlig øverst på ønskelisten min. Skal til London en tur snart og har et lite håp om å finne den på outleten. 

 

Tror ikke du finner sesongens vesker på outlet altså.. 

Anonymkode: 92629...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...