AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #21 Del Skrevet 25. juni 2016 Et øyeblikk siden, FlyBabe skrev: Om du studerer i Trondheim, er jo det godt studentmiljø der? Har ikke studiet ditt et tilbud til studentene? Samfundet er jo alltids et alternativ? (Jeg var asosial da jeg studerte i Trondheim, og angrer bittert nå...) Jeg har ikke funnet noe som passer meg eller som jeg har lyst til blant det som tilbys her, dessverre. Selv om Trondheim er kjent for å være en god studentby, så er det ikke sånn for absolutt alle. Mulig jeg er sær, vet ikke... Anonymkode: 34d20...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #22 Del Skrevet 25. juni 2016 2 minutter siden, FlyBabe skrev: Om du studerer i Trondheim, er jo det godt studentmiljø der? Har ikke studiet ditt et tilbud til studentene? Samfundet er jo alltids et alternativ? (Jeg var asosial da jeg studerte i Trondheim, og angrer bittert nå...) Og det er jo heller ikke noe som skjer på den fronten her i sommer. Kjenner allerede nå at jeg gleder meg til skolen begynner igjen, slik at jeg får "noe å gjøre". Anonymkode: 34d20...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 25. juni 2016 #23 Del Skrevet 25. juni 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke funnet noe som passer meg eller som jeg har lyst til blant det som tilbys her, dessverre. Selv om Trondheim er kjent for å være en god studentby, så er det ikke sånn for absolutt alle. Mulig jeg er sær, vet ikke... Anonymkode: 34d20...6b7 Kjenner meg igjen... =) Jeg gikk på kino alene og på kafe alene.. tok med en god bok når jeg gikk på kafe =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #24 Del Skrevet 25. juni 2016 Slik jeg oppfatter deg, er du singel og uten barn?! Det er jo perfekt for å kunne være spontan! Sjekk ut om du kan bli med i noen frivillige organisasjoner. Der er det nesten ubegrenset med arbeid som trengs å bli gjort, i ulike varianter. Man må bare være obs på å være super-sosial når man er der, dersom ens hovedmål med å gå dit er å øke omgangskretsen ens. Må ta seg selv litt i nakken rettere sagt. Undersøk hvilke nye hobbyer som kan være aktuelle for deg. Kan det være aktuelt å melde seg inn i Den norske turistforening? Jeg lurer på om de ikke arrangerer ulike turer i fjellet der man kan bli med. De har jo også disse røde og grønne luene man kan bruke alt etter som man er opptatt eller singel. Sjekk ut om det nærmeste biblioteket ditt har en bokgruppe du kan melde deg inn i, hvis du liker å lese. Må rett og slett komme deg ut av komfortsonen litt samtidig som du sjekker ut hva som kan passe deg av nye gjøremål. Lykke til! Anonymkode: e6685...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå