Gå til innhold

uggs


^me^

Anbefalte innlegg

de som er missfornøyde med uggsene hvor kjøpte dere dem?

dere som var fornøyde med uggsene hvor kjøpte dere dem?

tenker bare på hvor jeg skal styre unna og kjøpe dem...

Uggs er vel Uggs samme hvor man kjøper de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uggs er vel Uggs samme hvor man kjøper de?

nei det er ikke det sjønner du..det finnes forskjellige kvaliteter på de..noen kan du bruke bare på snø, andre ikke i snø og bare på hard bakke..noen er det solid såle på andre ikke..noen er gode og gå i..andre ikke..noen er billige, andre middels dyre, og noen er rådyre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

nei det er ikke det sjønner du..det finnes forskjellige kvaliteter på de..noen kan du bruke bare på snø, andre ikke i snø og bare på hard bakke..noen er det solid såle på andre ikke..noen er gode og gå i..andre ikke..noen er billige, andre middels dyre, og noen er rådyre..

UGGs er UGGs. Fake-UGGs derimot.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UGGs er UGGs. Fake-UGGs derimot.....

hvis du hadde sett der tråden startet hadde du kansje skjønt at det var faktisk det jeg lurte på?litt lurt og starte med og lese i begyndelsen eller, slik at du vet hva det er snakk om her? :wink:

jeg skrev: jeg har tenkt og investere i falske uggs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er prisen på falske? Ekte?

Og hva er så EMU? Er ikke det ekte?

Lyst på de svarte høye ekte, men de koster sikkert litt mer enn det jeg har i skobudsjettet akkurat nå før jul....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er prisen på falske? Ekte?

Og hva er så EMU? Er ikke det ekte?

Lyst på de svarte høye ekte, men de koster sikkert litt mer enn det jeg har i skobudsjettet akkurat nå før jul....

Prisen på de falske varierer fra 200 kr og oppover...toppen 500 (håper jeg i hvertfall).

De ekte uggsene kosta 2000 kr såvidt jeg vet :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du hadde sett der tråden startet hadde du kansje skjønt at det var faktisk det jeg lurte på?litt lurt og starte med og lese i begyndelsen eller, slik at du vet hva det er snakk om her? :wink:

jeg skrev: jeg har tenkt og investere i falske uggs..

Ok - da skjønte jeg hvor du ville. Ble bare litt forvirret av at du kalte det "Uggs" men etterlyste forskjeller i pris og kvalitet etc. (Leste bare side2 i innlegget ditt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt på din sko og skoringen. Merker at de på skoringen har bedre kvalitet, men jeg har ikke fått brukt de i snø enda.

Din sko: 260,-

Skoringen: 399;-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...