Gå til innhold

Fliser over benk på kjøkkenet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vil anbefale noen fliser over kjøkkenbenken? Gulvflisene er lys grå, veggene er mørk grå (lysere enn bildet).  

received_10154235982786411.jpeg

Fikk anbefalt farger, noen her dere tror kan passe? Selv synes jeg den oransje  (rad fire) var veldig kul, men usikker på om det blir for mye?  

received_10154235982986411.jpeg

received_10154235983051411.jpeg

Anonymkode: 8e7cd...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ville droppet kraftige farger og gått for noe mer nøytralt og heller brukt div pynt til å freshe opp kjøkkenet, men det er bare meg da, kjenner jo ikke deg og stilen din :) 

Anonymkode: 51c2a...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er kult med knallfarger. Heng også en taklampe i samme farge.

427b89c7bb1098a1858cbf67e0d38119.jpg

3259194d4c09141801ab7da133d8fa1e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker litt farger. Det setter en mer personlig still. Vi kjøpte fliser fra historiske da vi pusset opp kjøkkenet, men var også innom tanken på små mosaikkfliser i ulikt mønster eller farger. Skulle jeg valgt utifra flisene som er avbildet, ville jeg valgt noen i en litt turkis farge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg ville valgt de mørkere grå på det nederste bildet. De som heter "mud". Liker farger, men har det med å bli lei av en farge og liker å kunne bytte, så er det jo lettere å bytte gardiner ol. enn fliser... men hvis det er en farge du er glad i og vet du ikke blir lei, så kan det være fint med farge på mosaikkflisene. 

Anonymkode: c8a0f...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg ville valgt noen som var like benkeplaten eller gulvet. Evt. hvite, lik innredningen.

Ikke fint om det blir for mange forskjellige farger.

Anonymkode: 28ce7...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville gått for noe så nøytralt som mulig. Man kan freshe opp et rom så mye man vil med tekstiler og pynt. Fliser og vegger er det litt verre med. Malte selv kjøkkenet i en knallfarge da vi kjøpte. Utrolig kult til å begynne med. Ikke like kult etter noen mnd når vi var drittlei hele fargen! Aldri mer! Renoverte kjøkkenet i fjor, og nå er det hvitt og grått over hele linja, det samme med badet! Så fornyer vi heller så ofte vi ønsker med å bytte ut liftgardiner, håndklær, matter og pynt. Det tar ca 10 min. Orange fliser?? Håper du vet hva du gjør. Det er tidkrevende å bytte om du blir lei! Snakker av erfaring....

Anonymkode: 204be...332

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Farger kan fungere fint.  Eller finnes jo muligheten for å kjøpe litt større flise enn mosaikk, og legge en og annen fargeflis innimellom slik at man får det lille fargepiffet man ønsker seg :)

Et tilleggstips er å få montert lys under overskapene (og satt på en lyslist).

Anonymkode: 49a6c...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten sun3 som du nevnte selv, eller marjoram eller horizon. Jeg liker farger 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja er nok sant det at det er dumt man går lei.  Er veldig usikker på hva vi skal gjøre. Å bytte ut pynt er litt vanskelig da vi ikke liker nikknakk på kjøkkenet. Har håndkleskap og er hverken matter eller gardiner der. :)  Men ja, oransje er kanskje litt vågalt! 

Kjøkkenplater er ikke aktuelt, skal ha fliser. Og er lys på underskap, de er bare ikke på :)  

Mye mulig vi går for større fliser og, dette var bare noe prøvefliser vi låner. 

Anonymkode: 8e7cd...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...