Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #1 Del Skrevet 4. november 2004 jeg skal på et intervju imorgen tidlig og det står visst mellom meg og en annen, jeg skal på et lite "overbevise sjefen" intervju.. men problemet er bare at jeg er sengeliggende, med tett nese tette ører og rød nese... ikke særlig bra første inntrykk! hva skal jeg si? må si noe slik at uansett hvor syk jeg er så stiller jeg opp, og at de må bare få et bra første inntrykk..til tross for basiller..eller skal jeg ikke si noen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ps Skrevet 4. november 2004 #2 Del Skrevet 4. november 2004 Hmmmmmmmm ville tro de hadde satt pris på om du ringte (rett til sjefen) og sa at du kan godt karre deg på beina og møte, men er ganske forkjølet så om du kunne møte med ham på mandag så ville det vært bedre for deg og sikrere for ham.....ikke noe godt inntrykk man gjør med nesa full av snørr og røde smale øyne egentlig vel? Og så er det ikke noe særlig å vasse inn der som en vandrene smitte-bombe? Og så får du jo ikke vist deg fra din beste side, og det er jo DEN som skal gi deg jobben? Lykke til uansett, og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 4. november 2004 #3 Del Skrevet 4. november 2004 Tror jeg hadde bitt tenna sammen, kastet i meg noen piller, nesespray, hostesaft, halstabletter og masse sminke og gjort gode miner til slett spill. Sier bare dette fordi du lurte på hva jeg ville gjort. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. november 2004 #4 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg ville nok møtt opp, men sagt i fra om at jeg var litt redusert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 4. november 2004 #5 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg var på opplæring i dag på på butikk og har de siste dagene vært ganske forkjølet. Jeg stappet i meg mye c-vitamin og pastiller som funket i begynnelsen av dagen, men det siste 10 min jeg skulle sitte i kassa begynte det å klø slik i halsen slik at tårene begynte å renne, og jeg klarte ikke å prate. så satt jeg der med flere kunder som stod å ventet på tur... Jeg ville nok tatt den telefonen hvis jeg var så dårlig som du høres ut, det er jo kjedelig hvis intervjuet blir ødelagt fordi du ikke klarer å prate og ikke noe populært hvis sjefen kanskje blir smittet. Men det kan jo være at du føler deg mye bedre i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #6 Del Skrevet 4. november 2004 han er klar over at jeg er forkjøla men kanskje ikke i den grad jeg egentlig er.. problemet er at han ikke kan videre, han må finne ei i løpet av imorgen.. jeg kan ikke avlyse det.. men dere har ingen godew replikker da som kan slå an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 4. november 2004 #7 Del Skrevet 4. november 2004 Tror jeg hadde bitt tenna sammen' date=' kastet i meg noen piller, nesespray, hostesaft, halstabletter og masse sminke og gjort gode miner til slett spill. Sier bare dette fordi du lurte på hva jeg ville gjort. :o[/quote'] :enig_animasjon: Me too. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma Skrevet 5. november 2004 #8 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg hadde nok reist såsant jeg var istand til å gå, men ville tatt en telefon og forklart situasjonen, slik at sjefen er forberedt. Det vil jo også vise at du virkelig er interessert i jobben også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ps Skrevet 5. november 2004 #9 Del Skrevet 5. november 2004 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå