AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #21 Del Skrevet 23. juni 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du så vanskelig? Det er lite sjarmerende. TS skriver at dette provoserer henne, men at hun lærer seg å overse denne type oppførsel i takt med at hun blir eldre. Det går ikke an å tolke dette i annen retning. Dette er overhodet ikke selvmotsigende. Anonymkode: c4c3a...23e Om hun hadde lært seg å overse slik oppførsel, så hadde hun aldri laget denne tråden. Derav selvmotsigelsen... Anonymkode: 07583...358 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. juni 2016 #22 Del Skrevet 23. juni 2016 Fine pupper,fin rumpe,fint kledd etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torelli Skrevet 23. juni 2016 #23 Del Skrevet 23. juni 2016 All mangel på ros tar jeg som tegn på stum beundring! Tipper de syns du var pen. (Evt så hang puppen din ut..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #24 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg ser på kvinner men det er aldri for å psyke ut eller virke slem. Det er heller ikke seksuelt ettersom jeg er hetero. Men jeg ser på kvinner som har et ytre jeg liker, f.eks. pene klær, smykker, som er fint sminket eller har pent hår eller øyne. Det er mer beundring og med et lite snev av misunnelse ettersom jeg er helt sedvanlig selv. Da jeg var yngre, i perioder med dårlig selvtillit eller jeg hadde blitt mye avvist, kunne jeg se litt ekstra på andre jenter fordi jeg lurte som på hva de hadde, som jeg manglet. Heller ikke det ble stirring slik du beskriver ts, men jeg så litt mer på enkelte enn vanlig. Altså, mest sannsynlig er det bare å ta det som et kompliment Anonymkode: 3652e...ab3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #25 Del Skrevet 23. juni 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om hun hadde lært seg å overse slik oppførsel, så hadde hun aldri laget denne tråden. Derav selvmotsigelsen... Anonymkode: 07583...358 Hun har ikke påstått at hun har lært seg det, men at hun lærer seg det. Det er en vesentlig forskjell. Jeg råder deg til å komme deg tilbake til barneskolen. Anonymkode: c4c3a...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 23. juni 2016 #26 Del Skrevet 23. juni 2016 Det eneste som får meg til å stirre på andre kvinner er om de oppfører seg skikkelig ufyselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 23. juni 2016 #27 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg stirrer ikke på andre, men det kan hende jeg ser litt ekstra på enkelte og blir "tatt på fersken" i det. Da er det gjerne fordi personen ligner på noen jeg kjente i barndommen, har kledd seg spesielt fint eller rett og slett er veldig pen å se på. Dersom personen ser hyggelig ut pleier jeg å komplimentere han/hun for det, både fordi jeg synes det er en hyggelig ting å gjøre men også for å forklare hvorfor jeg "stirret". Det verste jeg vet er disse sure, middelaldrene damene eller overlegne jentene i tenårene som nistirrer med nedlatende blikk. Hvorfor????? Ikke gir de seg når jeg (prøver å) nistirre tilbake heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TarjaT Skrevet 23. juni 2016 #28 Del Skrevet 23. juni 2016 Neste gang går du bort til den som stirrer og spør hva som er problemet. Pleier jeg alltid å gjøre, de fleste blir helt satt ut, noen flirer og noen blir dødsføsue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #29 Del Skrevet 24. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun har ikke påstått at hun har lært seg det, men at hun lærer seg det. Det er en vesentlig forskjell. Jeg råder deg til å komme deg tilbake til barneskolen. Anonymkode: c4c3a...23e Pedantisk semantikk... Dine råd er ikke mye verdt. Anonymkode: 07583...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #30 Del Skrevet 24. juni 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Stirringen varte forresten gjennom hele måltidet. Hun kastet et blikk i ny og ned.. TS Anonymkode: 2f0dc...ad9 Hva mener du med dette? Ikke unormalt at folk kaster et blikk i ny og ned. For meg høres det ut som om denne kvinnen mente det var noe kjent med deg, og kanskje stusset litt over hvor hun hadde deg fra. Høres i alle fall ikke frekt ut. Kanskje er det du som er litt paranoid? Anonymkode: 8f8c1...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alltid Vår Skrevet 24. juni 2016 #31 Del Skrevet 24. juni 2016 Det er mange grunner til at folk stirrer. Som nevnt: fordi de er pene, interessante, har fine klær. Kanskje det er noen man kjenner igjen, men ikke klarer å plassere. Kanskje man bare stirrer ut i løse lufta uten å tenke på at det sitter en person der. Kanskje man stirrer på noe bak en person (et vindu, en meny, noen andre). Eller som noen sa, fordi de man stirrer på oppfører seg ufyselig. Nå vet jeg ikke om poden din er tre uker eller 16 år, men jeg går ut fra at han er liten. Jeg sier ikke at dette gjelder deg, men veldig mange småbarnsfamilier lever jo litt i sin egen boble uten å ta hensyn til andre mennesker. Kanskje en av dere skumpa borti jentene uten å tenke over det. Kanskje de syntes dere var høylytte og bråkete, eller at dere var frekke, at dere behandlet servitører/ansatte ufint. Lot dere poden løpe rundt og herje, og kaste spagetti på andre gjester? Amma du ungen og lufttørket puppene? Skiftet dere bleie ved bordet? Gjorde dere noe andre kan reagere på? Som å la poden drikke alkohol eller sjonglere med kniver. Griset han med maten? Kanskje jentene er av typen som rett og slett ikke tåler synet/lyden av barn… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 24. juni 2016 #32 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du så vanskelig? Det er lite sjarmerende. TS skriver at dette provoserer henne, men at hun lærer seg å overse denne type oppførsel i takt med at hun blir eldre. Det går ikke an å tolke dette i annen retning. Dette er overhodet ikke selvmotsigende. Anonymkode: c4c3a...23e jo det er det faktisk! og for å svare på spørsmålet, ja jeg stirrer ofte damer i senk, men mest pga. oppførselen deres hvis den viker fra normalen. Endret 24. juni 2016 av makkapakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 24. juni 2016 #33 Del Skrevet 24. juni 2016 Det vesentlige her er jo hva slags blikk. Var det stygge blikk, fjerne blikk, varme blikk? Litt vanskelig å svare når du ikke nevner noe om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 24. juni 2016 #34 Del Skrevet 24. juni 2016 Skal utrolig mye til før jeg stirrer på folk! Man har da folkeskikk. Da må det være noe helt ekstremt og utagerende i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #35 Del Skrevet 24. juni 2016 Jeg ser på andre kvinner som jeg synes er vakre, men jeg stirrer ikke i ett sett. Kansje hun var lesbisk? Anonymkode: 40710...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå