AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Del Skrevet 23. juni 2016 Dette lurer jeg på fordi jeg hadde en opplevelse i går, når jeg ,mannen og poden vår skulle spise på en restaurant. Jeg og sønnen satte oss først ved et bord mens mannen hentet maten. Og ved nabobordet satt det to andre jenter og spiste. Samtalen deres stilnet, og den ene av dem kikket uforskammet på meg. Det var som om de satt og lyttet.. Men jeg for min del overså henne, og kikket ikke tilbake. Jeg ville heller fokusere på å spise maten, og overse jentene totalt. Men jeg stiller meg undrende til hvorfor noen kvinner gjør slikt mot andre kvinner. Hva er tankene/intensjonen? Som dere sikkert skjønner, så provoserer dette meg veldig! Men jeg blir heldigvis eldre med årene, og lærer meg å overse den type oppførsel. Anonymkode: 2f0dc...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #2 Del Skrevet 23. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Dette lurer jeg på fordi jeg hadde en opplevelse i går, når jeg ,mannen og poden vår skulle spise på en restaurant. Jeg og sønnen satte oss først ved et bord mens mannen hentet maten. Og ved nabobordet satt det to andre jenter og spiste. Samtalen deres stilnet, og den ene av dem kikket uforskammet på meg. Det var som om de satt og lyttet.. Men jeg for min del overså henne, og kikket ikke tilbake. Jeg ville heller fokusere på å spise maten, og overse jentene totalt. Men jeg stiller meg undrende til hvorfor noen kvinner gjør slikt mot andre kvinner. Hva er tankene/intensjonen? Som dere sikkert skjønner, så provoserer dette meg veldig! Men jeg blir heldigvis eldre med årene, og lærer meg å overse den type oppførsel. Anonymkode: 2f0dc...ad9 Stirringen varte forresten gjennom hele måltidet. Hun kastet et blikk i ny og ned.. TS Anonymkode: 2f0dc...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 23. juni 2016 #3 Del Skrevet 23. juni 2016 Hva er å kikke uforskammet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #4 Del Skrevet 23. juni 2016 2 minutter siden, Sly skrev: Hva er å kikke uforskammet? Det som ble beskrevet i HL Anonymkode: 35bec...812 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #5 Del Skrevet 23. juni 2016 Rar oppførsel.. Jeg kikker ikke åpenyst på andre jenter, men det hender jo at man ser en jente man syns er kjempepen, med fine klær for eksempel. Var en stund jeg var på utkikk etter en spes type sko, og da stirret jeg kanskje litt ekstra på de jentene jeg så med lignende sko. For å se klesstil (få tips) og hva som passet sammen eller ikke. Nå som jeg er gravid, legger jeg merke til de som er gravide, og det er vanskelig å ikke stirre for mye.. Men de er jo så fine! Så det kan hende de bare var rare, eller syntes at du var pen, eller kul klesstil. Anonymkode: b9763...354 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #6 Del Skrevet 23. juni 2016 1 minutt siden, Sly skrev: Hva er å kikke uforskammet? Hun var ikke redd for å vise at hun stirret, selv om hun visste at jeg oppdaget det. Hun fortsatte bare med det. Anonymkode: 2f0dc...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #7 Del Skrevet 23. juni 2016 Dersom det var tydelig at det var negativt preget er jo svaret innlysende: de er uforskammede. Jeg synes ikke dette er vanlig oppførsel blant jenter/kvinner som har passert ungdomsskolen. Anonymkode: c4c3a...23e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 23. juni 2016 #8 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg driver ikke å stirrer på folk, det er frekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 23. juni 2016 #9 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Øyenbryna. Jeg har en rar vane av å henge meg opp i dem Fine eller stygge og spesielt hvis de er fine. Eller rare og veldig se på meg insta browsonfleek Endret 23. juni 2016 av Jessica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urenluren Skrevet 23. juni 2016 #10 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg ser litt ekstra på kvinner jeg syntes er veldig pene, har fine klær, fint hår osv. Eller hvis det er noen jeg tror jeg kanskje kjenner. Men det finnes jenter/kvinner der ute som stirrer ned andre kun for å psyke dem ut og være ubehagelige. Hvorfor er vanskelig å si, men de kan neppe føle seg særlig bra med seg selv. Men dette er vel noe de fleste blir ferdige med på ungdomsskolen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 23. juni 2016 #11 Del Skrevet 23. juni 2016 Kanskje de var et kjærestepar som var ute og som syns du var pen? Kjæresten min og jeg kan i alle fall kommentere fine jenter til hverandre uten at det blir sjalusi eller noe utav det, og si oss enige om hvem som er fine, kanskje fordi vi begge er jenter at det føles mer naturlig? Men vi ville ikke glodd som du beskriver, da. Likevel, kan hende de snakka om hvor fin du var og så måtte de se litt til innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #12 Del Skrevet 23. juni 2016 En ting er å titte på noen, men å stirre er uhøflig og ufint! Jeg kan titte på andre damer hvis de er veldig pene, har karisma, fin kropp, klær, sminke osv. Jeg kan også titte hvis det er noen jeg tror jeg har sett før, at det er noe med personen, "Hmm, hvor har jeg henne/ han fra mon tro?". Kan jo være derfor hun stirret, at hun ikke klarte bestemme hvor hun event. har deg fra, og så ble det stirring fordi hun ikke fikk det ut av hodet sitt. Anonymkode: 680ed...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 23. juni 2016 #13 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg synes man bør tåle at andre ser på en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #14 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg stirrer ikke, men ser på andre pene jenter og kommenterer gjerne til den det gjelder. Ikke alle, for noen ser sure ut. Jeg er gift, kvinne og er hetero😊 Jeg har selv opplevd å bli stirret på av andre kvinner, men det tar jeg som et kompliment. Anonymkode: ebcc6...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #15 Del Skrevet 23. juni 2016 Du satt ikke ved et vindu, slik at hun egentlig tittet ut? Har opplevd at kvinner har stirret på meg, men tenker de da hadde zoomet litt ut mentalt og blikket tilfeldigvis bare gikk i min retning, det kan skje at jeg gjør og da ser jeg egentlig ikke på personen. Hvorfor skulle de egentlig ha interesse av å sitte å lytte til deres samtaler? Anonymkode: b4b17...016 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 23. juni 2016 #16 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg pleier ikke å stirre for jeg synes det er ubehagelig å bli stirret på selv. Forresten så er det noen ganger jeg har trodd at en person har stirret på meg,men når jeg ser bort så sitter personen og ser på noe helt annet eller så sitter de å tenker på noe og har falt ut litt.(det kan man lett se for personen ser da ganske fraværende ut ) Jeg kan se ekstra på noen kvinner da. Hvis de er veldig pene,ser litt spesielle ut,har kul stil eller om de oppfører seg rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #17 Del Skrevet 23. juni 2016 Kanskje hun ikke liker attraktive kvinner i nærheten av mannen hennes? Kanskje du mobbet henne da dere var yngre (men du husker ikke det)? Kanskje du sølte øl på henne en lørdag på byn (men at du var så full at du ikke husket det eller la merke til det)? Kanskje hun trodde at du er dama til eksen hennes? Kanskje du hadde dopapir under skoene dine? Kanskje du hadde "feil" farge på huden eller håret? Kanskje hun ikke liker barn på restaurant? Kanskje hun er en surpomp som liker å ødelegge andre sin dag? Kanskje hun har fått sparken? Anonymkode: de02b...4f2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #18 Del Skrevet 23. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Stirringen varte forresten gjennom hele måltidet. Hun kastet et blikk i ny og ned.. TS Anonymkode: 2f0dc...ad9 Anonymkode: de98a...f04 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #19 Del Skrevet 23. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette lurer jeg på fordi jeg hadde en opplevelse i går, når jeg ,mannen og poden vår skulle spise på en restaurant. Jeg og sønnen satte oss først ved et bord mens mannen hentet maten. Og ved nabobordet satt det to andre jenter og spiste. Samtalen deres stilnet, og den ene av dem kikket uforskammet på meg. Det var som om de satt og lyttet.. Men jeg for min del overså henne, og kikket ikke tilbake. Jeg ville heller fokusere på å spise maten, og overse jentene totalt. Men jeg stiller meg undrende til hvorfor noen kvinner gjør slikt mot andre kvinner. Hva er tankene/intensjonen? Som dere sikkert skjønner, så provoserer dette meg veldig! Men jeg blir heldigvis eldre med årene, og lærer meg å overse den type oppførsel. Anonymkode: 2f0dc...ad9 Du ble veldig provosert, men har lært deg å overse den typen oppførsel...... Er ikke det en selvmotsigelse eller er grunnen til denne tråden et resultat av den selvmotsigelsen? Det er utrolig mange ting jeg har lært meg å overse, og absolutt ingen av de lager jeg tråder om på KG. De tingene jeg ikke overser derimot.... Anonymkode: 07583...358 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #20 Del Skrevet 23. juni 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ble veldig provosert, men har lært deg å overse den typen oppførsel...... Er ikke det en selvmotsigelse eller er grunnen til denne tråden et resultat av den selvmotsigelsen? Det er utrolig mange ting jeg har lært meg å overse, og absolutt ingen av de lager jeg tråder om på KG. De tingene jeg ikke overser derimot.... Anonymkode: 07583...358 Hvorfor er du så vanskelig? Det er lite sjarmerende. TS skriver at dette provoserer henne, men at hun lærer seg å overse denne type oppførsel i takt med at hun blir eldre. Det går ikke an å tolke dette i annen retning. Dette er overhodet ikke selvmotsigende. Anonymkode: c4c3a...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå