Gå til innhold

Jente 25 søker venner i Oslo

Evameow

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :) 

Som tittelen sier, søker jeg venner i Oslo.  Ser det er flere tråder med samme emne, men er lenge siden noen har skrevet og det virker ut som det er mange som ønsker flere venner :)

Jeg er en jente på 25 år.  Var ferdig utdannet fra høgskole i fjor og har nå en fast jobb i Oslo. Flyttet hitt i fjor pga. jobben, men har ikke helt funnet meg til rette enda, og ønsker flere venner å være sammen med.

Er en veldig allsidig jente, som har mye forskjellige interesser. Ønsker venniner som har lyst til å finne på ting , samme hva det måtte være. Liker å gå i byn, gå litt i butikker, ut på tur i marka, sitte i parken, Ta et glass vin / øl eller flere :) Har longboard og slakk line som jeg gjerne skulle brukt mer enn det jeg gjør nå, de står ensomt i leiligheten og det er ikke helt innafor !

Liker også godt å ta en kveld hjemme og se på serier, noen favoritter er Game of thrones, pretty little liars, suits, the last man on Earth! Jeg ser på veldig mye forskjellig. Er også glad i å lese, strikke og generelt holde på med ting:)

Send meg gjerne en PM, så kan vi snakkes mer.  Er det flere kan vi gjerne ha en bli kjent treff / vors hos meg :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle bare ikke vært så ung, så kunne vi blitt gode venner haha. Men 19, jeg kan bli som en lillesøster 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...