AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #41 Skrevet 24. juni 2016 Barn sanser ting selv om det sover. Det kalles "energi". Når det er såpass mye negativ "energi" at dere blir fysiske mot hverandre, så kan faktisk barn merke det selv om det sover. Men jeg tror det bør være nok om dere går fra hverandre nå når barnet ennå er liten, fremfor å prøve å ordne i det. Svært sjelden at forhold som er slik går an å reparere. Og det å holde sammen bare for barnets skyld er ikke bare bra. Man vet jo aldri helt med barnevernet, de kan finne på mye rart. Best å passe munnen sin, for åpen og ærlig burde man være forsiktig med å være dessverre. Rart da det er nettopp det samfunnet burde støtte under. Synes du burde få en trygg og god hjelp istede for å komme i det usikre lyset av BV. Du fortjener noe bra for at du var ærlig og ønsker å ta tak i ting før det gikk for langt. Anonymkode: 05925...449
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #42 Skrevet 24. juni 2016 Den 22. juni 2016 at 13.17, AnonymBruker skrev: Det har skjedd to ganger at vi har blitt fysiske mot hverandre. Det har vært på kvelden når barnet ligger å sover. Anonymkode: 290ae...ed3 Barn får med seg mer enn du tror. Håper du får ordnet opp i problemene dine. Husk at selv om ungene er små så fanger de opp når det er noe galt men de kan ikke uttrykke seg som de større barna. Anonymkode: 35aa7...2c7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #43 Skrevet 24. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Barn sanser ting selv om det sover. Det kalles "energi". Når det er såpass mye negativ "energi" at dere blir fysiske mot hverandre, så kan faktisk barn merke det selv om det sover. Men jeg tror det bør være nok om dere går fra hverandre nå når barnet ennå er liten, fremfor å prøve å ordne i det. Svært sjelden at forhold som er slik går an å reparere. Og det å holde sammen bare for barnets skyld er ikke bare bra. Man vet jo aldri helt med barnevernet, de kan finne på mye rart. Best å passe munnen sin, for åpen og ærlig burde man være forsiktig med å være dessverre. Rart da det er nettopp det samfunnet burde støtte under. Synes du burde få en trygg og god hjelp istede for å komme i det usikre lyset av BV. Du fortjener noe bra for at du var ærlig og ønsker å ta tak i ting før det gikk for langt. Anonymkode: 05925...449 Det er nettopp det jeg ikke vil gjøre. Jeg vil ikke bli værende i forholdet for barnets skyld. Jeg vokste selv opp med foreldre som holdt sammen for barnas skyld. Og det var et helvete innenfor husets fire vegger. Jeg og mine søsken ønsket oss at de hadde gått fra hverandre. Så det er jeg fullt klar over at ikke vil fungere. Nå angrer jeg litt på at jeg sa ja til å prøve terapi og gå videre til mekling. Skulle bare bedt om en samværsattest der og da og kommet meg videre. Men nå har vi time der om 2 uker hvor samboer har sagt at han skal bli med. Jeg er nemlig 90% sikker på at dette forholdet ikke er til å redde. TS Anonymkode: 290ae...ed3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå