Gå til innhold

Rar situasjon rundt møte med et nytt menneske.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, skriver bare fordi jeg synes denne situasjonen var så rar og trenger å fortelle det til noen.

Jeg ble med typen på besøk hos broren hans idag, og når vi kom dit hadde broren besøk av en kompis. Når jeg kom inn så smilte jeg og hilste på alle der, og må også legge til at jeg ser helt normal ut både i kropp, ansikt og klesstil. Det første kompisen til broren sier er at jeg ser skummel ut...?! Jeg ble litt satt ut av den, men satte meg ned i sofaen vedsiden av han og hånd hilste på han. Og når han fant ut at han hadde kjent min far i deres yngere dager så sa han at det var synd i min far, fordi han var far til meg. Tenkte at han spøkte så jeg tulla litt med at det var mere synd i meg som har en far som ikke har stillt opp under oppveksten, men nei han var bestemt på at det fortsatt var synd i min far. 

Visste virkelig ikke hvordan jeg skulle reagere på dette, men lo det bort bare for å komme over på noe annet. Synes det hele var så ekkelt når han satt og sa det på den måten, helt alvorlig forran mange andre som også var på besøk dær. Angrer nå på at jeg ikke spurte han om hvorfor det var så synd i min far. Denne mannen har jo ikke hatt kontakt med min far siden de var unge, så han visste ikke om meg fra før. Han kunne dermed ikke ha hørt noe negativt eller noe som helst om meg tidligere.

grubler over dette..

Anonymkode: 758f1...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som at han har problemer, og så føler han seg kanskje litt bedre når han kan plage andre.

La det gå i glemmeboken. Livet er for kort til å la andres idiotiske kommentarer ødelegge dagan..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje det var PUA sjekketriks

Men spiller det noen rolle? Du vet jo hva faren din var for deg, du trenger ikke bekreftelse fra en fremmend mann? Du vet jo selv hvordan landet ligger

Anonymkode: d970f...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånne gutter er frekke i kjeften med alle de møter. Jeg ville evt spurt de andre vennene rundt han eller kontaktet han for å spørre.

Anonymkode: 1293c...ea4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke ha spurt ham noe mere. Han kan umulig ha et fornuftig svar på så ufornuftig oppførsel.

Det beste er å ignorere ham heretter. Hvis du klarer. Da skjønner han at han har tabba seg ut nemlig. Hvis du spør og graver derimot da vil det bare trigge ham til å si andre stygge ting, fordi han oppnår det han vil med det, å skade. Nei, overse ham helt. Han har ikke fortjent at du tar ham seriøst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er sikkert schizofren. Ikke tenk mer over det og hold deg unna ham.

Anonymkode: 5958a...833

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan være han er misunnelig på typen din, er du veldig pen? Virker som han prøvde å gjøre deg ukomfortabel iallefall, og det er han som har et problem.

Anonymkode: 34cda...34f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uff, enkelte bare er sånn. Han prøvde å sette deg ut, enten var det en dårlig spøk eller så var han vel ute etter å slenge dritt og du var vel et lettvint offer. Dårlig folkeskikk, rett og slett. Ikke tenk mer på det.

Anonymkode: 1598f...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sært. Han virker ufin eller ustabil, litt som de andre sier. 

Anonymkode: b34e0...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjekket litt opp angående sjekketriks, og synes dette eksemplet hørest ut som "negging" hvor man da sier noe skummelt for å få en dame til å bli noe usikker i seg selv og søke aksept. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skrev feil, Ikke "skummelt", men ufint.. - hilsen anon over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takk for alle svar.

han prøvde seg nok ikke på noen slags form for sjekking, da jeg er i tidlig 20 årene og han i 50 årene. Han hadde også med seg kona og et av barna hans. 

blir nok ikke så jeg spør han eller noen av de andre som var til stede om hvorfor han oppførte seg som han gjorde. Men konkluderer selv med at en som gjør noe sånt mot en fremmed må ha et problem. Heldigvis blir jeg nok ikke å møte han noe ofte. 

Anonymkode: 758f1...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan hjelpe å konfrontere slike typer.

Var på en fest der en bekjent hadde funnet seg det han mente var en helt unikt flott dame fra utlandet. Plutselig sier han henvendt til en annen fyr (som hadde dama si like ved) at "ei sånn burde du prøve også"... Utrolig tåpelig kommentar, og dama til fyren sier høyt og direkte : "Hvorfor det? Er ikke jeg bra nok?" Det var en stund etterpå det ble veldig stille...

I stedet for bare å godta oppførselen og fnise av kommentarene slike folk kommer med, konfronterte hun ham, og satte ham på plass. Har ikke hørt lignende kommentarer fra den personen senere.

Anonymkode: 150fd...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merkelig.

Jeg ville nok ikke ha tatt det opp nå i ettertid,men hvis han begynner igjen så kan du jo spørre han om hva han mener eller hvorfor han sier det.

Virker jo bare som han sa det for å være ufin eller sette deg litt ut. Det er ingenting å bry seg om.

Anonymkode: 044df...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Du kan jo snakke med kjæresten din om dette. Han må jo også synes det er rart. Kanskje kjæresten din vet noe mer om denne mannen.

Anonymkode: c7a12...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...