Gå til innhold

Bind eller tampong?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva foretrekker dere? Selv bruker jeg bind, hovedsakelig fordi jeg blør nokså lite. Føler på ingen måte at jeg har bleie på meg, og tampong takler jeg ikke, syns det er en rar følelse å kjenne noe "der" hele tiden. 

Anonymkode: 7cca4...89c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bind, redd for at tampongen skal sitte fast i fitta og bli der i 50 år

Anonymkode: c7652...285

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte tampong I mange år fordi det var beleilig, og blodet kom ikke I trusa. Men så slet jeg lenge med vond lukt der nede, og var mer utsatt for sopp så jeg sluttet med tampong og bruker nå bind. 

Anonymkode: 7c427...094

AnonymBruker
Skrevet

Menskopp eller en sjelden gang tampong.

Anonymkode: e99cd...04c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bind. Synes tampong er ubehagelig og føler meg sikrere med bind.

Anonymkode: deb19...8b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tampong. Bind er ubehagelig.

Anonymkode: f2b91...071

• Liker 7
Skrevet

Bind. Tampong blir ubehagelig for meg.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Tampong. Føler meg ekkel med bind. Kjenner at det renner ut å føler meg absolutt ikke trygg med bind. 

Skrevet

Før brukte jeg kun bind, har aldri likt tamponger. Nå bruker jeg tøybind, og av og til menskopp.

• Liker 2
Skrevet

Tamponger har jeg brukt mest, men bruker menskopp for første gang denne uka, og liker det så langt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Riao skrev:

Tamponger har jeg brukt mest, men bruker menskopp for første gang denne uka, og liker det så langt.

Hvor kjøpte du den? Får man den på apoteket, eller må det kjøpes på nett? Tenkt meg til Sverige snart, om det finnes der kan jeg kanskje kjøpe der.

Til trådens tema: utelukkende bind nå, alltid tampong før. 

Anonymkode: bfe27...654

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer. Første og siste dag: Bare bind. Natta: Bind og tampong. Dagene midt i: Bind og tampong. 

Anonymkode: 6ac50...229

AnonymBruker
Skrevet

Tamponger. De få gangene jeg må bruke bind klarer jeg ikke å slappe av fordi det føles ut som det renner ut flere liter for hver dråpe.. 

Anonymkode: bae8b...88e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kun tampong. Jeg har god luktesans og lukter det på flere meters avstand når andre jenter bruker bind. Hadde vært konstant kvalm hvis jeg skulle gått rundt i den lukten i en uke.

Anonymkode: 9be50...dbc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tampong!  

Anonymkode: 1b8f5...772

• Liker 2
Skrevet

Bind, blør såpass lite, at det er vondt å bruke tampong. Bruker bare det hvis jeg skal på stranda, eller bade.

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøpte du den? Får man den på apoteket, eller må det kjøpes på nett? Tenkt meg til Sverige snart, om det finnes der kan jeg kanskje kjøpe der.

Til trådens tema: utelukkende bind nå, alltid tampong før. 

Jeg kjøpte den på nettet. Mooncup.co.uk tror jeg? Kostet meg ca 300 kroner med frakt, men det syns jeg den er verdt. :) Tok litt over en uke i posten.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Riao skrev:

Jeg kjøpte den på nettet. Mooncup.co.uk tror jeg? Kostet meg ca 300 kroner med frakt, men det syns jeg den er verdt. :) Tok litt over en uke i posten.

Takk for tipset! Har lyst til å prøve. Det virker som den beste løsningen :) 

Skrevet

Menskopp

Syns bind er ukomfortabelt og lukter sært. Tamponger syns jeg lett sitter litt feil og bare gjør vondt.

Skrevet

Tampong. Takler ikke å bruke bind, føler meg skitten og ekkel selv når jeg er nydusjet og så lukter det jævlig uansett hva jeg gjør.
Bruker Ellen tamponger med melkesyrebakterier.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...