Gå til innhold

Trives du sosialt på jobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 21. juni 2016 at 19.55, AnonymBruker skrev:

Dere som trives, hvor lenge har dere jobbet der? Hvor lenge må man jobbe på en arbeidsplass før man vet om man trives eller ikke?

Anonymkode: 1e88c...72b

Jeg har trivdes i det sosiale på jobben min fra første dag,  men det tok selvsagt litt tid før jeg kom inn i "gjengen" og ble godt kjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jobber i en organisasjon med cirka 30 ansatte. Blanding av godt voksne, de med barn i ulike aldre, og noen få "unge". Trives meget godt, og har gjort det i de sju årene jeg har jobbet der. Trives også meget godt med helheten - ansvar, oppgaver, frihetsgrad etc. Der jeg jobbet tidligere mistrivdes jeg veldig, arbeidsmiljøet var svært dårlig (selv om det var hyggelige enkeltpersoner - ikke alltid en sammenheng). Det var et advokatfirma med ca 20 ansatte. 

Som en skrev over her trives jeg egentlig litt FOR godt. Tenker egentlig at jeg snart burde søke meg videre, burde prøvd en annen sektor, i tillegg til at jeg lønnsmessig ville kommet bedre ut i andre sektorer. Imidlertid er det slik at man vet hva man har men ikke hva man får, og den ekstreme trivselen jeg har i dag gjør at jeg foreløpig ikke har tatt steget til å igangsette en prosess. Jeg vet jo hvordan det er å ikke ha det bra på jobb. 

Anonymkode: 83aa1...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei- er totalt forskjellig fra de andre..... 😓

Anonymkode: ff29c...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...