Gå til innhold

Hvordan vet jeg liker han???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Dette høres sikkert super rart ut, men jeg har vært supersingel i 3 år og har nå plutselig truffet en fyr men så er jeg så usikker....

Og det er fordi han er rik.... Har aldri brydd meg om penger og status. Har alltid klart meg selv, har bra jobb bil og leilighet, og i alltid vært opptatt av det indre.

Men nå har jeg truffet en fantatisk kjekk fyr, pen og se på , snill, smart ol. Vi har masse felles interesser og trives godt i hans selskap.

Han har mye penger og er veldig spandabel. Er på masse flotte resturanter, turer, får blomster ol. ER veldig negativ av natur og tenker da i baner som :liker jeg han fordi han er han eller lar jeg meg blende av luksusen? Og hva tror andre?? At jeg er en gullgraver??

Hva er problemet mitt som tenker slik i det hele tatt. Hvordan kan jeg bli sikker på at jeg vil ha han for den han er???

Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hillary..

Tja, kanskje du liker det materielle litt....det forvirrer i hvert fall.

Hva med å puste litt, gjøre andre ting med han... hjemme hos deg, ute i naturen... da kan du jo se ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en uke der du spanderer, billige kafe-turer, hjemmelaget middag......da finner du det vel ut? Om det er ham eller det rundt du liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er jo i det minste oppmerksom på problemstillingen og det er vel et godt utgangspunkt?

tenker jeg.

ta deg tid til å bli godt kjent slik at du virkelig kan vurdere mannens personlighet og deres forhold.

synes du er voksen som tar dette opp med deg selv, jeg. og jeg tror ikke noen her inne kan svare på hva du føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva er problemet? Damer over hele kloden blir da sammen med menn fordi dem har makt og penger. Du blir i såfall ikke den første. Ville du vært sammen med samme karen om han bodde i rekkehus og kjørte en gammel Sierra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...