Gjest snow Skrevet 4. november 2004 #1 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har en mann som mener vi ikke finner på noe spennende lenger. Han sier alt er kjedelig. Jeg prøver å være oppfinnsom og vi har et eget lekerom i kjelleren. Han mener vi skal prøve gruppe og det meste jeg er ikke helt med der. Er det noen som har noe svar på hva en skal gjøre med det. Jeg vil jo ikke være kjedelig :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #2 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis han klager over sexlivet så bør nå han iallfall ta tak i det og ikke bare sitte og sutre. Han kan ikke få alt servert på ett fat. Han må være oppfinnsom selv. Så må han finne ut hva han har lyst til selv og spørre om du kan like det samme. Men ofte hjelper vel sexspill man kan få kjøpt og annet leketøy man kan finne lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest icy - utlogget Skrevet 4. november 2004 #3 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis han klager over sexlivet så bør nå han iallfall ta tak i det og ikke bare sitte og sutre. Han kan ikke få alt servert på ett fat. Han må være oppfinnsom selv. Så må han finne ut hva han har lyst til selv og spørre om du kan like det samme. Men ofte hjelper vel sexspill man kan få kjøpt og annet leketøy man kan finne lykke til var meg icy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #4 Del Skrevet 4. november 2004 Her øyner jeg nok et par, som går inn i kjedsomheten, fordi de mangler tenning på den andre. Det må være en basistenning tilstede, mangler den så hjelper leketøy og gruppesex svært lite. Er den derimot tilstede, så ordner det meste seg sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #5 Del Skrevet 4. november 2004 Han sier alt er kjedelig. Jeg prøver å være oppfinnsom og vi har et eget lekerom i kjelleren. Eget lekerom i kjelleren, hva innebærer det? Du må uansett ikke gå med på noen trekant om dette ikke er noe som tenner deg og du har lyst til. Han får finne på andre aktiviteter som han syns er spennende og som du også har lyst til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffegjesten Skrevet 4. november 2004 #6 Del Skrevet 4. november 2004 Trekant - firkant, mange muligheter. Gud bedre så spennende tanker - skikkelig opphissende også. Nye kropper, spennende ansikter. Hmmm - deilig! Hvis det bare ikke hadde vært for----- meg, en mann til og kona. Etterpå kunne du kanskje høre "han var litt bedre enn deg", "synes ikke du orket stort", "hans var større enn din" "for en flott kropp". Eller kona, en kvinne til og meg - det ville blitt megadeilig og du sa til kona "HUN hadde flott kropp, deilige bryster og var så villig". Ikke så slapp i fisken som deg. Eller forskjellige varianter av dette etter en 3/4-kant. Eller - jeg tror jeg forlater deg. Du er så treig, stiller ikke opp på noe, han var mye bedre enn deg og jeg fortsetter med han. Dette er sikre vinnere for et godt samliv, det er jeg sikker på. Lykke til. Derfor blir det med tanken - og ofte er fantasien bedre enn virkeligheten. Da kan jeg gjøre ALT jeg vil og det er mye mer ufarlig for mitt forhold også. Men for noen få fungerer det sikkert fint. Men tenk for en heldig mann. Har en kone som tar initiativ, villig til å prøve ut nye ting - rett og slett få sexlivet til å funke. Hva mer kan en mann ønske seg? Det må være noe annet som mangler her. Hadde ikke jeg vært gift skulle du sannelig vært velkommen hos meg(i litt overført betydning da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2004 #7 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis han klager over sexlivet så bør nå han iallfall ta tak i det og ikke bare sitte og sutre. Enig. Gjør han noe for å piffe opp sexlivet? (Tenker på andre ting enn å foreslå gruppesex) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Manngjest Skrevet 4. november 2004 #8 Del Skrevet 4. november 2004 Det MÅ være en basistenning tilstede ellers funker det ikke!!! Få det inn i hodet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. november 2004 #9 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg lurer litt på hvor god kommunikasjon dere har i utgangspunktet, hvis dette er en sak han prøver å skyve over på deg etter selv å ha foreslått gruppesex. Det er også riktig at tenningen må være til stede, som nevnt over. Kommunikajon og tenning forutsetter tillitt (i hvert fall i et forhold). Dere må kunne snakke om det på en skikkelig måte og høre hva den andre sier. Hvis du sitter igjen med følelsen av å være kjedelig etter at dere har diskutert sexlivet deres er det klart at på noen av disse punktene har det sviktet. Det er mange måter å variere og bedre sexlivet på uten at man må prøve gruppesex (som etter min oppfatning er oppskrytt). Hvis man kommuniserer godt nok kan selv små varianter av de"vanligste" sengeøvelsene gi stor nytelse, men hvis dere "farer over dem" blir det lett kjedelig. Det handler om å signalisere godt til hverandre og å være lydhør for den andres ønsker og reaksjoner. Det finnes mange bøker som omhandler oppiffing av sexlivet, prøv en av disse? Selv om han sier at alt er kjedelig må han da være villig til å prøve nye varianter av sex du ønsker deg? På den annen side virker det som om han har en tydelig fantasi om gruppesex, og derfor er villig til å presse deg for å få det igjennom. Dette er et problem så lenge du ikke deler hans fantasi og ei heller ønsker å sette den ut i livet. En av dere må få viljen sin, og i mine øyne bør det være deg, siden det ikke er å anbefale å bli med på slikt hvis man selv ikke har noe ønske om det. Spørsmålet blir så om du klarer å kommunisere godt nok til kjæresten din at du ikke vil delta i gruppeaktiviter, og om han oppfatter deg skikkelig. Han må forstå 1. At du ikke ønsker å være med på gruppesex, og 2 At dette er noe han må akseptere hvis dere skal holde sammen. Altså; du vet selv best hvor god kommunikasjon dere har dere i mellom. Er den dårlig er det nok der dere bør starte, da dette jo har alt å si for forholdet ellers... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffegjesten Skrevet 6. november 2004 #10 Del Skrevet 6. november 2004 Dropp "gruppearbeid" - gjør heller det du har lyst til og som gir deg glede. Det betyr ikke at du bør sette grensene for snevert heller. Går an å tenke at dette kan jeg prøve - og det betyr ikke at du nødvendigvis må gjennomføre det du har tenkt å prøve. Dette synes nokså unødvendig å si til deg - du er jo innstilt på å gjøre alt godt for partneren din, unntatt gruppesex. Det sier du i ditt første innlegg. Kaffegjesten=megselv:Men tenk for en heldig mann. Har en kone som tar initiativ, villig til å prøve ut nye ting - rett og slett få sexlivet til å funke. Hva mer kan en mann ønske seg? Det må være noe annet som mangler her. Mannegjest:Det MÅ være en basistenning tilstede ellers funker det ikke!!! Få det inn i hodet da... Huisvingen:Spørsmålet blir så om du klarer å kommunisere godt nok til kjæresten din at du ikke vil delta i gruppeaktiviter, og om han oppfatter deg skikkelig. Han må forstå 1. At du ikke ønsker å være med på gruppesex, og 2 At dette er noe han må akseptere hvis dere skal holde sammen. Altså; du vet selv best hvor god kommunikasjon dere har dere i mellom. Er den dårlig er det nok der dere bør starte, da dette jo har alt å si for forholdet ellers Det er jo slik at de fleste her mener og tror at noe annet mangler i dette forholdet. Forhold må jobbes med! Jeg la meg tidlig i går kveld. Jeg har vært gift lenge så alt er ikke like spennende bestandig og det er ikke på "død og liv" sex mange ganger i uka - "opp i trærne, av med klærne, vift med tærne..........." og andre gymnastiske øvelser som i de unge dager. Noen ganger er sexlivet aktivt, noen ganger mindre aktivt - slik er det bare. Vi har da gjort litt av hvert opp gjennom tiden(du skulle bare ha visst) Jeg la meg som sagt tidlig - men da kona la seg lenge etter meg - krabbet hun sannelig under dyna til meg. Det tok ikke så lang tid før jeg ble noe mer våken. Så hadde vi sex - uten noen store sprell, faktisk ikke sprell i det hele tatt, ganske så kjedelig sex. Men du verden så godt - sakte og deilig. Kjedelig, sakte sex slik - med en du er glad i er veldig deilig. Hadde jo også tid til å fortelle kona at jeg er glad i henne. Å bli vekket på denne måten er ikke noe som skjer ofte hos oss. Uventet er ofte det beste. Og basisen er på plass. Hilsen en fornøyd kaffegjest - som er ferdig med de første koppene for lenge siden idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #11 Del Skrevet 8. november 2004 sex i et forhold er viktig, og det tar begge for å ha et sexliv. jeg er gift og jeg og kona sover ikke lenger sammen, slik har det vært for over et og halvt år, vi sover med barna i steden og kona mi har mistet sexlysten. Hun er bare rett og slett ikke interesert i det lenger og vi har vært gift i 7 år, hun er bare 29 også, jeg litt mer eldre. vi har sex en gang i måned og jeg har sluttet å spørre siden det hjelper ikke. sex livet mitt er også kjedelig, når jeg har sex med kona mi er det kjedelig, hun er ikke villig å gjøre noe mer enn å ligge der. DET er kjedelig. tror om mannen din synes det er kjedelig med sexlivet ditt kan du bare si noe til ham, at det finnes andre der ute som har det enda verre enn ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #12 Del Skrevet 8. november 2004 Ja, Snow, fortell om lekerommet .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snow Skrevet 9. november 2004 #13 Del Skrevet 9. november 2004 Noen her ønsket å vite mer om lekerommet. Det er et rom vi har innredet med stor deilig seng, en utmerket huske i taket og ellers mange deilige goder i skuffer og skap. Dette er et sted hvor vi kan være i fred og bare nyte hverandre.Jeg mener da dette er et spennende sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 10. november 2004 #14 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg la meg tidlig i går kveld. Jeg har vært gift lenge så alt er ikke like spennende bestandig og det er ikke på "død og liv" sex mange ganger i uka - "opp i trærne, av med klærne, vift med tærne..........." og andre gymnastiske øvelser som i de unge dager. Noen ganger er sexlivet aktivt, noen ganger mindre aktivt - slik er det bare. Vi har da gjort litt av hvert opp gjennom tiden(du skulle bare ha visst) Jeg la meg som sagt tidlig - men da kona la seg lenge etter meg - krabbet hun sannelig under dyna til meg. Det tok ikke så lang tid før jeg ble noe mer våken. Så hadde vi sex - uten noen store sprell, faktisk ikke sprell i det hele tatt, ganske så kjedelig sex. Men du verden så godt - sakte og deilig. Kjedelig, sakte sex slik - med en du er glad i er veldig deilig. Ååååå, snakk litt med mannen min da. Det går an å være litt impulsiv og ville ha sex selv om det ikke er hans ide skjønner jeg...*SUKK* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #15 Del Skrevet 10. november 2004 Hos oss har det nok vært meg som har hatt mest lyst på sex. Ettersom årene går har det jevnet seg ut litt mer og i den siste tiden er det kona som har tatt mest initiativ, men det har variert nokså mye. Kunne gjerne tatt en prat med mannen din og kunne sikkert tatt en prat med mange kvinner også. Noen menn klager på at kvinnene deres ikke vil, noen kvinner klager over det motsatte. Det kunne jo hende at problemet lå et annet sted enn i lysten til å ha sex, andre problemer i forholdet som burde vært ryddet av veien? Livet er ikke like greit hele tiden og plutselig kan det være over også - hvem vet. Jeg er glad jeg har sagt svært mange ganger til kona at jeg er glad i henne, ungene får også høre det. Dattern min sier - ikke nå igjen da pappa - jeg vet det jo. Men det er bare det at jeg liker å si det - og vise det - viktig synes jeg. Bløt på pæra slik denne gubben. Jeg setter pris på at kona tar initiativ - viser at hun har lyst på meg også. Derfor er det litt fint når begge tar intiativ innimellom. Det skal ikke bare være den ene. Vårt sexliv er ikke bare "misjonæren" hele tiden. Mye friskt man kan finne på selv om det var noe mer sprudlende når vi var yngre. Så jeg har et ganske fint liv jeg med kone og barn. Som jeg har sagt før så gleder jeg meg til å bli gammel sammen med henne. Men før det kommer mange dager med "solskinn og regn"- mest solskinn håper jeg. Ta vare på forholdene deres. Det koster, men kan være verd det. Jeg har da spist nokså mange kamler etterhvert, men det har jeg sikkert ikke vært alene om i mitt forhold. Det kunne tenkes at det fantes noen i verden som var enklere å leve sammen med enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffegjesten Skrevet 10. november 2004 #16 Del Skrevet 10. november 2004 Det var meg, Kaffegjesten som hadde siste innlegg. Hadde glemt å fylle inn navn, sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå