Gå til innhold

Muntlig eksamen vg2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, mångata skrev:

Man har ikke eksamen i bare avsluttende fag, nei. Nesten alle fag er trekkfag på alle årene på vgs. Jeg har selv gått yrkesfag og påbygg, og ALLE mine eksamener er med, både fra andre og tredjeåret. Jeg kom opp i norsk skriftlig på vg2. Dette var heller ikke et avsluttende fag, men eksamenskarakteren er der

TS: Hvis du ikke har alle karakterer på vitnemålet, anses det som ugyldig. Du må rette opp i dette SNAREST.

Vitnemålet er jo godkjent, så kan ikke tenke meg at det ikke er gyldig. Det står jo på samordna opptak at det er gyldig. De kan vel ikke vite at skolen ikke har lagt inn faget. Men som sagt ringte jeg til skolen og han som er ansvarlig for vitnemål og de greiene sa at jeg ikke skulle ha det faget på vitnemålet og at han ikke kunne gjøre det. Har sendt mail til samordna for å høre hva de sier om karakteren skal på vitnemålet eller ikke. Jeg vet at han egentlig ikke har helt peiling (han på skolen), så derfor tenker jeg det er best å ta det videre fra Samordna og hva de sier. Hvis de sier at det ikke skal på vitnemålet er det vel ikke så mye jeg kan gjøre, men hvis de sier det skal på vitnemålet så må jeg prøve å kontakte skolen igjen og hvis ikke det funker får jeg vel kontakte fylket eller noe. Skolen jeg har gått på er ikke videre kjent for å være særlig godt organisert eller å ha særlig peiling på hvordan ting fungerer, så jeg stoler ikke helt på de, men på en annen side så høres det jo ikke helt feil ut dersom de har rett. 

Anonymkode: 6810d...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...