Gå til innhold

10 ende soppinfeksjon bare i år..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drikker du mye brus? Spiser mye søtt? Det kan skyldes kosthold også.

Anonymkode: 04655...e44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vask tøyet på 60 grader, spesielt hvis du bruker fellesvaskeri. Jeg synes det virker mest sannsynlig at du aldri har blitt kvitt infeksjonen.

Anonymkode: 35d17...e53

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med det samme.... Fikk en kur fra gynekologen, med 1 tablett annenhver uke i 3 måneder. Tror den tabletten het Flucanazol. Tok knekken på soppen min. Dessverre så hadde jeg gått med tilbakevendende sopp lenge, og med kløe, sårhet og svie så gjorde det vondt ved penetrering eller bare også berøring av skjedeåpningen (mot mellomkjøttet...). Resultatet er vestibulitt (søk det opp på nettet). Det er ikke lett å bli kvitt. Ganske vanlig blant unge jenter, ikke så vanlig blant min aldersgruppe; 40 årene ;). 

Jeg har hatt fast partner i mange år, men dette har kommet først de siste 3-4 årene. 

Lykke til og god bedring! 

Anonymkode: c79d9...95d

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slitt med det samme.... Fikk en kur fra gynekologen, med 1 tablett annenhver uke i 3 måneder. Tror den tabletten het Flucanazol. Tok knekken på soppen min. Dessverre så hadde jeg gått med tilbakevendende sopp lenge, og med kløe, sårhet og svie så gjorde det vondt ved penetrering eller bare også berøring av skjedeåpningen (mot mellomkjøttet...). Resultatet er vestibulitt (søk det opp på nettet). Det er ikke lett å bli kvitt. Ganske vanlig blant unge jenter, ikke så vanlig blant min aldersgruppe; 40 årene ;). 

Jeg har hatt fast partner i mange år, men dette har kommet først de siste 3-4 årene. 

Lykke til og god bedring! 

Anonymkode: c79d9...95d

Tusen takk! Får ringe legen å høre. Klarer nesten ikke gå for har klødd så mye st jeg har hovnet opp og har sår. 

Anonymkode: c084e...f12

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drikker du mye brus? Spiser mye søtt? Det kan skyldes kosthold også.

Anonymkode: 04655...e44

Det kommer alltid etter penetrerende sex. Å jeg spiser ikke mye søtt.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vask tøyet på 60 grader, spesielt hvis du bruker fellesvaskeri. Jeg synes det virker mest sannsynlig at du aldri har blitt kvitt infeksjonen.

Anonymkode: 35d17...e53

Har skrivd lenger opp st alt av undertøy vaskes på 60 og noen ganger 90 grader, håndkleet også. Bruker uparfymert vaskemiddel,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...