Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

FrP = partiet for arrogante folk som synes de selv vet best. Som ikke gidder å gjøre noe slags konsekvensutredning men bare durer på med bestemmelsene sine samma faen. Og hva verre er, de er ute av stand til se at de kan ta feil. Snur kappa glatt etter vinden kan de og finne på å. Men innrømme at de tok feil? Håh-nei.

FrP er de farligste maktmenneskene, fordi de ikke er i stand til å lytte og ikke er i stand til å innrømme at de tar feil.

Anonymkode: cae2f...b51

OG her har du en finoppsummering av deg selv, der du selv beviser hvor bra du passer inn i denne stereotypen du så desperat prøver å presse ned på noen andre :fnise:

Anonymkode: d83b7...744

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 timer siden, Tibbie skrev:

Du er sikkert sarkastisk på et vis her, men jeg fanger ikke helt opp på hvilken måte :P

Husk at flertallet som stemmer FrP er de som lever på trygd, ikke er velstående og anser seg som ateister. Og de er i hvert fall ikke fri for skavanker!

Nå tror jeg ateister kan komme i alle klasser. Man har liksom ikke mye til felles enn fravær av tro. Trodde egentlig KrF er det partiet som trekker mest kristne, men hvis Frp hevder å stå for kulturelt 'kristne' verdier( er til tider litt usikker på hva det faktisk betyr), og i kampen mot islam/ islamisme, er det ikke lite overraskende. 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et Frp samfunn vil være et paradis for de rike. De vil jo da slippe å betale noe skatt og alt blir betalt av de fattige.

Anonymkode: 267a2...859

Frp er det eneste parti som kan redde oss.

Anonymkode: 54fb7...af9

Skrevet

Ryddet for krenkende innlegg, spekulasjoner, persondebatt og svar til dette.

Frk.K, mod.

Skrevet
19 minutter siden, Tibbie skrev:

Jaja, FrP er partiet som har flest navere blant velgerne sine.

Great comeback.

Skrevet

Trodde DLF hadde mest navere jeg. Haha...DLF. Åh, de libertarianerne altså! *rister på hodet og smiler til kamera. Bildet fryser...ooog rulletekst*

Skrevet
4 minutter siden, Example skrev:

Great comeback.

Sosialist: "...ta oss av de syke og svake!"

DN: "FrP har høyest antall trygdede velgere!"

Sosialist: "Jævla parasitter!!!"

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, Georg skrev:

Ganske komisk, ja. Angripe de svakere i samfunnet, når man selv tilhører en politisk side som hevder å skulle bevare disses rettigheter.

Kanskje venstresiden, burde gå i seg selv og tenke hva de gjør galt, når velgerne de hevder å kjempe for ser andre partier som bedre.

At Ap spesielt har blitt for elitistisk, det har man jo visst lenge, og det synes også. 

Skrevet
24 minutter siden, Example skrev:

Ganske komisk, ja. Angripe de svakere i samfunnet, når man selv tilhører en politisk side som hevder å skulle bevare disses rettigheter.

Kanskje venstresiden, burde gå i seg selv og tenke hva de gjør galt, når velgerne de hevder å kjempe for ser andre partier som bedre.

At Ap spesielt har blitt for elitistisk, det har man jo visst lenge, og det synes også. 

Venstresiden bryr seg vel egentlig ikke om de svake. Det handler vel mest om at de selv skal føle seg bra. Opplevd flere ganger at sosialister sier "jeg har gjort mitt" eller "jeg betaler skatt" når det blir snakk om å frivillig hjelp. Ser jo det når det kommer til andre ting også.

Minner meg litt om Ebenezer Scrooge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snart blir det diktatur også, når Arbeiderpartiet kommer til makten igjen og får gjennom tvangsvaksinasjon.

Anonymkode: 8821c...8b5

Skrevet
Den 6/20/2016 at 22.10, AnonymBruker skrev:

FrP = partiet for arrogante folk som synes de selv vet best. Som ikke gidder å gjøre noe slags konsekvensutredning men bare durer på med bestemmelsene sine samma faen. Og hva verre er, de er ute av stand til se at de kan ta feil. Snur kappa glatt etter vinden kan de og finne på å. Men innrømme at de tok feil? Håh-nei.

FrP er de farligste maktmenneskene, fordi de ikke er i stand til å lytte og ikke er i stand til å innrømme at de tar feil.

Anonymkode: cae2f...b51

Her beskriver du jo alle partiene på Stortinget. Men FrP er bare pusekatter i forhold til de livsfarlige tullingene i bl.a. SV, AP, KrF og V som vil oversvømme landet med fremmedkulturelle.

Skrevet
14 timer siden, Georg skrev:

Haha, nesten signaturmateriale dette her.

Skrevet
Den ‎19‎.‎06‎.‎2016 at 21.57, AnonymBruker skrev:

FrP = Partiet for folk best. Er du velstående, fri for skavanker, selvutnevnt kristen, og har mer enn nok med deg selv, står partidøra alltid åpen! Vi trenger akkurat deg i vår kamp mot muslimer, tiggere, samer, alenemødre, flyktninger, arbeidsledige, og sosialklienter. Husk; Alle som kan ha behov for økonomisk bistand eller støtte fra den Norske stat er potensiale snyltere. Derfor må skattetrykket ned mot null. Hvorfor skal vi finansiere tapere? Vi må rydde plass for "de beste". Velkommen til FrP-samfunnet!

Anonymkode: 47f81...a33

Snakk om å spre fordommer..

Når begynte frpere å kjempe mot arbeidsledige?

AnonymBruker
Skrevet

FrP er et drittparti som på mange områder drar samfunnet i en annen retning enn jeg ønsker. De eneste partiene som er verre er alle de andre.

Anonymkode: 46f65...275

Skrevet

Frp er det partiet over sperregrensen som står for den mest ansvarlige politikken i Norge.

Skrevet
Den 21.6.2016 at 1.15, Georg skrev:

Venstresiden bryr seg vel egentlig ikke om de svake. Det handler vel mest om at de selv skal føle seg bra. Opplevd flere ganger at sosialister sier "jeg har gjort mitt" eller "jeg betaler skatt" når det blir snakk om å frivillig hjelp. Ser jo det når det kommer til andre ting også.

Minner meg litt om Ebenezer Scrooge.

Grunnen til at veldelighet har så dårlig rykte på venstresiden er at den rett og slett ikke fungerer. De som hevder de kjemper for veldelighet er egentlig folk som ønsker at de fattige skal sulte ihjel, men som ikke tør å si det rett ut. Er det forøvrig noe som handler om av de sterke skal føle seg bra så er det jo absolutt "frivillig veldelighet". 

En annen sak er jo at folk støtter velferdsstaten først og fremst ikke fordi de ønsker å hjelpe de svake, men fordi de selv frykter at de kan falle utenfor eller bli syke selv før eller siden. 

Skrevet
Den 22.6.2016 at 17.22, Stiani skrev:

Frp er det partiet over sperregrensen som står for den mest ansvarlige politikken i Norge.

Hva er så ansvarlig med Frp sin politikk da? Og hvilke småpartier er det som er så grusomt mye bedre?

Skrevet
Den 6/24/2016 at 10.22, PeeWee skrev:

Hva er så ansvarlig med Frp sin politikk da? Og hvilke småpartier er det som er så grusomt mye bedre?

De vil importere minst utgifter.

Skrevet
24 minutter siden, Stiani skrev:

De vil importere minst utgifter.

Frp er jo prinsippielt sett tilhengere av fri innvandring...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...