AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 FrP = Partiet for folk best. Er du velstående, fri for skavanker, selvutnevnt kristen, og har mer enn nok med deg selv, står partidøra alltid åpen! Vi trenger akkurat deg i vår kamp mot muslimer, tiggere, samer, alenemødre, flyktninger, arbeidsledige, og sosialklienter. Husk; Alle som kan ha behov for økonomisk bistand eller støtte fra den Norske stat er potensiale snyltere. Derfor må skattetrykket ned mot null. Hvorfor skal vi finansiere tapere? Vi må rydde plass for "de beste". Velkommen til FrP-samfunnet! Anonymkode: 47f81...a33 9
Aamu Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: FrP = Partiet for folk best. Er du velstående, fri for skavanker, selvutnevnt kristen, og har mer enn nok med deg selv, står partidøra alltid åpen! Vi trenger akkurat deg i vår kamp mot muslimer, tiggere, samer, alenemødre, flyktninger, arbeidsledige, og sosialklienter. Husk; Alle som kan ha behov for økonomisk bistand eller støtte fra den Norske stat er potensiale snyltere. Derfor må skattetrykket ned mot null. Hvorfor skal vi finansiere tapere? Vi må rydde plass for "de beste". Velkommen til FrP-samfunnet! Anonymkode: 47f81...a33 På hvilken måte mener du kristne er forenlige med noe av det du nevner her? Tror du har lite kunnskap om dem, gitt. 2
Tibbie Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Du er sikkert sarkastisk på et vis her, men jeg fanger ikke helt opp på hvilken måte Husk at flertallet som stemmer FrP er de som lever på trygd, ikke er velstående og anser seg som ateister. Og de er i hvert fall ikke fri for skavanker! 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 og AP selger lande for en skit og ingenting. men det bryr vel ikke du deg om Anonymkode: 24c81...909 6
Example Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 2 timer siden, Tibbie skrev: Du er sikkert sarkastisk på et vis her, men jeg fanger ikke helt opp på hvilken måte Husk at flertallet som stemmer FrP er de som lever på trygd, ikke er velstående og anser seg som ateister. Og de er i hvert fall ikke fri for skavanker! 13,5 av velgerne til FrP er går på trygd (2011). http://www.dn.no/nyheter/politikkSamfunn/2011/07/?07/frp-har-hoyest-andel-trygdede-velgere Men det er klart.. 13,5 % er jo flertallet det.. Eller? 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 Et Frp samfunn vil være et paradis for de rike. De vil jo da slippe å betale noe skatt og alt blir betalt av de fattige. Anonymkode: 267a2...859 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #8 Skrevet 20. juni 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: FrP = Partiet for folk best. Er du velstående, fri for skavanker, selvutnevnt kristen, og har mer enn nok med deg selv, står partidøra alltid åpen! Vi trenger akkurat deg i vår kamp mot muslimer, tiggere, samer, alenemødre, flyktninger, arbeidsledige, og sosialklienter. Husk; Alle som kan ha behov for økonomisk bistand eller støtte fra den Norske stat er potensiale snyltere. Derfor må skattetrykket ned mot null. Hvorfor skal vi finansiere tapere? Vi må rydde plass for "de beste". Velkommen til FrP-samfunnet! Anonymkode: 47f81...a33 Typisk venstreradikale (samt de somhar plusset dette våset ditt). Prater høyt om toleranse og likeverdt, ved mindre du er uenig med politkken deres selvsagt. Da er du avskum som er værre enn Hitler og fortjener å brenne i helvete. Nok en gang så bekrefter dette hvorfor jeg ikke like venstreekstreme sosialister. Anonymkode: d83b7...744 1
PeeWee Skrevet 20. juni 2016 #9 Skrevet 20. juni 2016 20 timer siden, Tibbie skrev: Du er sikkert sarkastisk på et vis her, men jeg fanger ikke helt opp på hvilken måte Husk at flertallet som stemmer FrP er de som lever på trygd, ikke er velstående og anser seg som ateister. Og de er i hvert fall ikke fri for skavanker! Etter hva jeg har lest er det enten eller tendenser blant Frp sine velgere. De har både relativt mange trygdede og lavtlønnede velgere, men også relativt sett mange høytlønnede velgere fra privat sektor. Dette gjenspeiles også i veldig ulike fraksjoner innad i partiet.
Gothminister Skrevet 20. juni 2016 #10 Skrevet 20. juni 2016 22 minutter siden, PeeWee skrev: Etter hva jeg har lest er det enten eller tendenser blant Frp sine velgere. De har både relativt mange trygdede og lavtlønnede velgere, men også relativt sett mange høytlønnede velgere fra privat sektor. Dette gjenspeiles også i veldig ulike fraksjoner innad i partiet. Så det vi kan slå fast. Er at FrP har velgere som de fleste andre partier. Noe de fleste av oss alltid har vært klar over.
PeeWee Skrevet 20. juni 2016 #11 Skrevet 20. juni 2016 5 minutter siden, Gothminister skrev: Så det vi kan slå fast. Er at FrP har velgere som de fleste andre partier. Noe de fleste av oss alltid har vært klar over. De har færre velgere med gjennomsnittlig inntekt og utdannelse enn de fleste andre partiene. I den andre enden har man partier som Krf, SP og Venstre som er overrepresentert på mitten av skalaen. 1
Gothminister Skrevet 20. juni 2016 #12 Skrevet 20. juni 2016 Et øyeblikk siden, PeeWee skrev: De har færre velgere med gjennomsnittlig inntekt og utdannelse enn de fleste andre partiene. I den andre enden har man partier som Krf, SP og Venstre som er overrepresentert på mitten av skalaen. Det har ofte blitt påstått at FrP sine velgere har lavere utdannelse. Men hva gjør man ikke for og sverte FrP? Det er noe med hemmelige valg og heldigvis vet man ikke hvem som stemmer hva. Selv om mange tror det. Slike statistikker vet de fleste man ikke skal ta seriøst. 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 20. juni 2016 #13 Skrevet 20. juni 2016 Jeg skulle likt å se Frp uten oljepenger.
PeeWee Skrevet 20. juni 2016 #14 Skrevet 20. juni 2016 18 minutter siden, Gothminister skrev: Det har ofte blitt påstått at FrP sine velgere har lavere utdannelse. Men hva gjør man ikke for og sverte FrP? Det er noe med hemmelige valg og heldigvis vet man ikke hvem som stemmer hva. Selv om mange tror det. Slike statistikker vet de fleste man ikke skal ta seriøst. Generelt sett er AP og Frp sine velgere ganske like når det gjelder inntekt. Begge er større enn vanlig blant folk med lav utdannelse og lav inntekt, mens begge også har støtte blant grupper med høy inntekt og utdannelse også. Personlig missliker jeg dette fokuset på fattige Frp velgere.
Gothminister Skrevet 20. juni 2016 #15 Skrevet 20. juni 2016 Et øyeblikk siden, PeeWee skrev: Generelt sett er AP og Frp sine velgere ganske like når det gjelder inntekt. AP og FrP kjemper stort sett om de samme velgerne. 1
jabx Skrevet 20. juni 2016 #16 Skrevet 20. juni 2016 42 minutter siden, Herr Heftig skrev: Jeg skulle likt å se Frp uten oljepenger. Jeg skulle likt å se et hvilket som helst norsk parti på Stortinget uten oljepenger. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #17 Skrevet 20. juni 2016 AP har ikke så vakker historie heller når man begynner å se etter. Anonymkode: c40e0...a26
Georg Skrevet 20. juni 2016 #18 Skrevet 20. juni 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: FrP = Partiet for folk best. Er du velstående, fri for skavanker, selvutnevnt kristen, og har mer enn nok med deg selv, står partidøra alltid åpen! Vi trenger akkurat deg i vår kamp mot muslimer, tiggere, samer, alenemødre, flyktninger, arbeidsledige, og sosialklienter. Husk; Alle som kan ha behov for økonomisk bistand eller støtte fra den Norske stat er potensiale snyltere. Derfor må skattetrykket ned mot null. Hvorfor skal vi finansiere tapere? Vi må rydde plass for "de beste". Velkommen til FrP-samfunnet! Anonymkode: 47f81...a33 Nå er ikke jeg FrP'er selv, men de jeg har møtt har stort sett vært hyggelige mennesker. Litt røff humor...sier ting rett ut. Aldri opplevd at noen av dem har vært rasister, tror jeg. Å være imot Islam og organisert tigging er fornuftig det. Har derimot opplevd at SV'ere er de største rasistene og mobberne. AP'ere er sånn midt på treet, egentlig. Venstrefolk har stort sett vært skumle bedrevitere. 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #19 Skrevet 20. juni 2016 FrP = partiet for arrogante folk som synes de selv vet best. Som ikke gidder å gjøre noe slags konsekvensutredning men bare durer på med bestemmelsene sine samma faen. Og hva verre er, de er ute av stand til se at de kan ta feil. Snur kappa glatt etter vinden kan de og finne på å. Men innrømme at de tok feil? Håh-nei. FrP er de farligste maktmenneskene, fordi de ikke er i stand til å lytte og ikke er i stand til å innrømme at de tar feil. Anonymkode: cae2f...b51 1
Georg Skrevet 20. juni 2016 #20 Skrevet 20. juni 2016 Åh, kom igjen, det er ikke overbevisende i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå