Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2004 #21 Del Skrevet 9. november 2004 han har masse lure meldinger, men han setter dem veldig på spissen. Så til de grader på spissen at du får lyst til å skyte ham innimellom. Men storm i vannglasset lager han i hvert fall, og det er jo moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 9. november 2004 #22 Del Skrevet 9. november 2004 han har masse lure meldinger' date=' men han setter dem veldig på spissen. Så til de grader på spissen at du får lyst til å skyte ham innimellom. Men storm i vannglasset lager han i hvert fall, og det er jo moro!![/quote'] Han lager liv, og det er det jo flere som gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2004 #23 Del Skrevet 9. november 2004 Og tenk hvor kjedelige diskusjoene ville blitt om vi aldri kunne blåse skikkelig ut og bli ordentlig forbanna på noen?? Jeg gidder ikke sånne rolige, tempererte debatter, de kjeder vettet av meg... nei sinner i kok må det være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 9. november 2004 #24 Del Skrevet 9. november 2004 ... Og det er akkurat derfor jeg liker å sette ting til det ekstreme enkelte ganger! =) Hvertfall når de som starter tråden, og som jeg er uenige med, er rimlige "fanatiske" for sin sak.. Da koser jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå