Kid-a Skrevet 19. juli 2002 #1 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg undres.... http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/07/19/343368.html Hva har skjedd med et menneske.... når det hevdes at vedkommende har vært avhengig av å drepe? Hva foregår inne i hodene til personer som denne? Hvordan kan en mann bli så totalt blottet for fornuft at han dreper over tohundre personer? Det forblir for meg ufattelig... Det skremmer meg at menneskesinnet er så totalt uforutsigbart. Tenk om det hadde vært meg? Tenk om jeg ikke klarte å kontrollere en lyst... så sterk... at jeg bare måtte drepe, om og om igjen. Stakkars mann... Kid-a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2002 #2 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg tror ikke vi vanlige mennesker er i stand til å forstå dette, han er jo sinnssyk vil jeg påstå, og jeg tror ingen kan sette seg inn i sinnet til slike folk, i hvertfall ikke friske personer. Ja menneskesinnet kan være uforutsigbart, men vi kan takke gud for at det ikke er vanlig å være avhengig av å drepe, og være sinnssyk. Det vil nok ta maaange år før vi kan forklare hvorfor mennesker er som de er..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 19. juli 2002 #3 Del Skrevet 19. juli 2002 Slike ting er det umulig å forstå seg på....Sosiopater, som vel seriemordere sies å være, er lynende intelligente og planlegger nøye før hvert drap. Det blir en besettelse det er umulig å holde seg unna. Hvordan og hvorfor det blir slik...hvorfor noen mennesker blir sinnssyke og får et kick av å ta livet av andre, det vet de ikke engang selv. Jeg har vel mine sterke tvil på at vi noengang vil finne ut av hvorfor enkelte mennesker blir slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå