AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #21 Skrevet 19. juni 2016 12 timer siden, applestories skrev: Er ikke redd for noe om jeg holder meg helt i overflaten, men skal jeg trå vannet eller noe kan jeg bare føle at noe kommer og biter meg i anklene! Er sånn i både innsjøer og hav - der det er liv under meg, så ikke på stranden der jeg når bunnen. Å svømme i det klare vannet i Karibien ser jo helt fantastisk ut, men jeg hadde vært redd for anklene. Synd, for jeg elsker vann! - Det er forresten ikke hai jeg er redd for, sånn sett. Bare "et eller annet der nede i dypet". Det finnes fisker som liker seg tett på stranden. Noen er ganske skumle. Blåringblekksprut kan knerte deg på minutter. Anonymkode: 86b05...903
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #22 Skrevet 19. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det finnes fisker som liker seg tett på stranden. Noen er ganske skumle. Blåringblekksprut kan knerte deg på minutter. Anonymkode: 86b05...903 Blekksprut? Hvordan da? Vikler de testiklene sine rundt deg? Anonymkode: 8e63f...ce5
Ralu Skrevet 19. juni 2016 #23 Skrevet 19. juni 2016 Ja, til og med i Norge er jeg redd for å svømme for langt ut... Jeg som elsket å svømme langt når jeg var yngre!
♥Missy♥ Skrevet 19. juni 2016 #24 Skrevet 19. juni 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æææsj! Jeg er redd for å få aids i basseng jeg.. eller at jeg kan bli gravid. Var et par som hadde sex i bassenget på hotellet mitt i Nicaragua.. jeg var redd det skulle poppe ut en unge etter 9 mnd men det gikk fint Mener jeg har hørt man kan få sykdommer i basseng/jacuzzi. Og sikkert i havet og. Anonymkode: 8e63f...ce5 Hehe, ja, er det ikke ekkelt å tenke på. Det er det mye av rundt oss i hverdagen også, men man kan vel egentlig ikke gå rundt å tenke på det. Badevann kan også inneholde endel tarmbakterier... Så hai er kanskje det minste problemet?! Personlig hygiene er viktig;) Når det er sagt er det umilig å bli gravid i basseng, så det trenger du ikke uroe deg for;)
Pawn Hearts Skrevet 19. juni 2016 #25 Skrevet 19. juni 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blekksprut? Hvordan da? Vikler de testiklene sine rundt deg? Anonymkode: 8e63f...ce5 Jeg regner med at du mente tentaklene. Men nei, det er ikke tentaklene som er farlige. Det er en giftig blekksprut, og bittet dens er dødelig. https://en.wikipedia.org/wiki/Blue-ringed_octopus#Toxicity
applestories Skrevet 19. juni 2016 #26 Skrevet 19. juni 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blekksprut? Hvordan da? Vikler de testiklene sine rundt deg? Anonymkode: 8e63f...ce5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #27 Skrevet 19. juni 2016 4 minutter siden, Pawn Hearts skrev: Jeg regner med at du mente tentaklene. Men nei, det er ikke tentaklene som er farlige. Det er en giftig blekksprut, og bittet dens er dødelig. https://en.wikipedia.org/wiki/Blue-ringed_octopus#Toxicity Ja tentakler. Haha. Anonymkode: 8e63f...ce5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå