Gå til innhold

Er du redd for hai på ferie?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, applestories skrev:

Er ikke redd for noe om jeg holder meg helt i overflaten, men skal jeg trå vannet eller noe kan jeg bare føle at noe kommer og biter meg i anklene! Er sånn i både innsjøer og hav - der det er liv under meg, så ikke på stranden der jeg når bunnen.

Å svømme i det klare vannet i Karibien ser jo helt fantastisk ut, men jeg hadde vært redd for anklene. Synd, for jeg elsker vann!

- Det er forresten ikke hai jeg er redd for, sånn sett. Bare "et eller annet der nede i dypet".

Det finnes fisker som liker seg tett på stranden. Noen er ganske skumle. Blåringblekksprut kan knerte deg på minutter.

Anonymkode: 86b05...903

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes fisker som liker seg tett på stranden. Noen er ganske skumle. Blåringblekksprut kan knerte deg på minutter.

Anonymkode: 86b05...903

Blekksprut? Hvordan da? Vikler de testiklene sine rundt deg? 

Anonymkode: 8e63f...ce5

Skrevet

Ja, til og med i Norge er jeg redd for å svømme for langt ut... Jeg som elsket å svømme langt når jeg var yngre!

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æææsj! Jeg er redd for å få aids i basseng jeg.. eller at jeg kan bli gravid. Var et par som hadde sex i bassenget på hotellet mitt i Nicaragua.. jeg var redd det skulle poppe ut en unge etter 9 mnd men det gikk fint :fnise: 

Mener jeg har hørt man kan få sykdommer i basseng/jacuzzi. Og sikkert i havet og. 

Hehe, ja, er det ikke ekkelt å tenke på. Det er det mye av rundt oss i hverdagen også, men man kan vel egentlig ikke gå rundt å tenke på det. Badevann kan også inneholde endel tarmbakterier... Så hai er kanskje det minste problemet?! Personlig hygiene er viktig;)

Når det er sagt er det umilig å bli gravid i basseng, så det trenger du ikke uroe deg for;)

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med at du mente tentaklene. Men nei, det er ikke tentaklene som er farlige. Det er en giftig blekksprut, og bittet dens er dødelig.

https://en.wikipedia.org/wiki/Blue-ringed_octopus#Toxicity

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...