Gå til innhold

Er du redd for hai på ferie?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du er på badeferie,tenker du på hai og farlige fisker etc i havet? Jeg er livredd haier,krokodiller og havslanger + masse annen dritt i havet. Skal til Karibien i sommer og der er det mye ekkelt i vannet tror jeg. 

Anonymkode: 8e63f...ce5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmm.. Aldri tenkt på det. Kommer til å gjøre det nå. Takk :P 

Anonymkode: c82cd...f64

AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja x) Jeg er skikkelig pinglete og paranoid. Er ingen modig frue.

Er vel for stor fan av Shark Month og Shark Week:rolleyes:

Anonymkode: abae9...39c

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du er på badeferie,tenker du på hai og farlige fisker etc i havet? Jeg er livredd haier,krokodiller og havslanger + masse annen dritt i havet. Skal til Karibien i sommer og der er det mye ekkelt i vannet tror jeg. 

Der er det mye ekkelt og farlig

Anonymkode: 71114...6d0

Gjest Tom/Loki
Skrevet

Jeg er livredd hai, så derfor bader jeg ikke der det er fare for hai.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der er det mye ekkelt og farlig

Anonymkode: 71114...6d0

Wææh er det? Som hva? Jeg så det er krokodiller bak hotellet mitt. Og hai. Men er det andre ting og? Bra det er stort basseng der jeg skal bo. 

Skrevet

Huff, ja! Til og med i basseng, irrasjonelt I know😡

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Pearl2.0 skrev:

Huff, ja! Til og med i basseng, irrasjonelt I know😡

Var det ikke i en episode av CSI at det var hai i bassenget på Hard Rock Hotel Las Vegas? Tenker litt sånn jeg og. 

Skrevet

Ikke så veldig redd for hai, har badet der det kunne være hai. Tenkte litt på det, men det var veldig deilig med et bad likevel. 

Skrevet

Hai på ferie. Nå så jeg for meg en hai med caps, mageveske og koffert. :ler: 

Nei, jeg er ikke redd for hai. Svigerfamilien bor et sted hvor det er fullt av relativt skumle dyr, så jeg måtte bare lære meg å ta meg sammen. Det hjelper å tenke på hvor få mennesker som faktisk blir angrepet av hai i forhold til for eksempel hunder. Og jeg er jo ikke redd hunder. Eller mennesker, som helt klart er det farligste dyret.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei men er redd for mygg.

Anonymkode: 86b05...903

• Liker 2
Skrevet

Jeg har faktisk badet på Maldivene, der så vi hai svømme daglig. Men de var mer redde for oss enn vi (les alle andre enn meg) var for dem. Så også store og små sting rays. Så jeg har kommet meg☺

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Jeg har faktisk badet på Maldivene, der så vi hai svømme daglig. Men de var mer redde for oss enn vi (les alle andre enn meg) var for dem. Så også store og små sting rays. Så jeg har kommet meg☺

Var du ikke redd for at de skulle nappe deg i foten? Har hørt rykter om at det fins haier i Oslofjorden og 😯

Skrevet

Jeg har dykket med hai i Great Blue Hole og korallrevet utenfor kysten av Belize. Det var riktignok ikke hvithai, men karibisk revhai og nurse shark (usikker på hva det norske navnet er). Egentlig var jeg mer redd for at det skulle skje noe med dykkerutstyret eller ørene mine, enn det faktum at det var flere haier svømmende rundt oss :tongue:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke bare ferier. Jeg er redd for hai i Norge og:fnise: Spesielt om det har vært milde sommere. Jeg mener, det er jo null stress for haier å komme seg hit om vannet er mildt nok, Keiko klarte jo å finne veien til en bukt inne i Møre og Romsdal den og. Så om jeg svømmer en plass der jeg ikke ser bunnen mer så får jeg litt panikk! Uansett om jeg er i Norge, Hellas, Frankrike, Danmark eller Australia ect.. Følte meg faktisk tryggest der jeg badet i Australia pga. hainett ;) 

Anonymkode: 71259...d8c

Skrevet (endret)

Er ikke redd for noe om jeg holder meg helt i overflaten, men skal jeg trå vannet eller noe kan jeg bare føle at noe kommer og biter meg i anklene! Er sånn i både innsjøer og hav - der det er liv under meg, så ikke på stranden der jeg når bunnen.

Å svømme i det klare vannet i Karibien ser jo helt fantastisk ut, men jeg hadde vært redd for anklene. Synd, for jeg elsker vann!

- Det er forresten ikke hai jeg er redd for, sånn sett. Bare "et eller annet der nede i dypet".

Endret av applestories
Skrevet

Vet dere hvorfor dere blir røde i øynene etter å ha badet i basseng? Trodde det var kloret de brukte helt til.. det er faktisk en kjemisk blanding av klor og urin og andre kroppsvæsker som gjør det. ÆSJ! Har ikke badet i basseng siden..:cry3:

Skrevet

Jepp :P Jeg er redd det meste i havet. Liker meg best i bassenget. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er ikke redd for hai- bader nemlig ingen steder de ferdes.

Anonymkode: 21c3a...a41

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Vet dere hvorfor dere blir røde i øynene etter å ha badet i basseng? Trodde det var kloret de brukte helt til.. det er faktisk en kjemisk blanding av klor og urin og andre kroppsvæsker som gjør det. ÆSJ! Har ikke badet i basseng siden..:cry3:

Æææsj! Jeg er redd for å få aids i basseng jeg.. eller at jeg kan bli gravid. Var et par som hadde sex i bassenget på hotellet mitt i Nicaragua.. jeg var redd det skulle poppe ut en unge etter 9 mnd men det gikk fint :fnise: 

Mener jeg har hørt man kan få sykdommer i basseng/jacuzzi. Og sikkert i havet og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...