Diva Skrevet 3. november 2004 #1 Del Skrevet 3. november 2004 Når man skriver navn og adresse til firma/arbeidsgiver, skal man da sette ex. Att: Ola Nordmann under adresse og postnummer, eller skal man sette det etter firmanavn ? Forslag # 1: Bedrift AS Att: Ola Nordmann Bedriftsveien 10 0000 Bedriftsbyen Forslag # 2: Bedrift AS Bedriftsveien 10 0000 Bedriftsbyen Att: Ola Nordmann Noen som vet ? Andre forslag ? I stillingsannonsen er det som forslag # 2. Men skal det da være slik på søknaden ? Svært takknemlig for hjelp :D P.S : skal det stå på konvolutten som på søknaden mht denne problemstillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #2 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg ville brukt forslag en, uten at jeg kan forklare hvorfor annet enn at det er den måten jeg har brukt i alle år. Og ja, skriv det på konvolutten, så får riktig person brevet med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dreyer i Skrevet 4. november 2004 #3 Del Skrevet 4. november 2004 Skriv det slik det står i annonsen, og skriv det slik på konvolutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 4. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 4. november 2004 Tusen takk for svar :D Det var sambo som trengte opplysningen og han skrev det slik som firmaet selv hadde gjort det i annonsen (greit å safe litt). Han måtte poste søknaden litt kvikt, så svarene først etterpå. D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå