Spirrevippe Skrevet 30. oktober 2016 #281 Skrevet 30. oktober 2016 1 time siden, nyher skrev: Nå har hun fått fylt opp krukkene sine med akkurat det samme som vp;) Ja og hun er ikke den eneste som har gjort det heller, tror vp fikk den ideen fra malinjanine eller marteklanderud, virkelig spennende altså 1
Dollyådi Skrevet 30. oktober 2016 #282 Skrevet 30. oktober 2016 (endret) http://nouw.com/marteklanderud/sunday-mood-27262716 hehe, ser ut som innleggene går i sirkler. Hvem hermer etter hvem egentlig? Jeg begynner å mistenke sterkt at frøken paprika ikke egentlig er så mye bedre enn gale hjem. Mange av hennes bilder finnes jo allerede, i en mye bedre versjon, på andre blogger. Endret 30. oktober 2016 av Dollyådi 9
Minipilla Skrevet 30. oktober 2016 #283 Skrevet 30. oktober 2016 Syns folk virkelig det er inspirerende med 8-9 bilder av det samme? En kopp i utallige vinkler eller en stol fra alle kanter. Syns det bare blir pinlig og tenker noen har misforstått litt. Det er ikke antall bilder men kvaliteten på dem. 15
nyher Skrevet 31. oktober 2016 #284 Skrevet 31. oktober 2016 Galehjem i gang igjen: http://nouw.com/husetpaanordseth/ett-lite-touch-25403112 https://gladehjem.wordpress.com/2016/10/31/slik-forvandler-du-servietter-til-juletre/ 9
Dollyådi Skrevet 2. november 2016 #285 Skrevet 2. november 2016 Jeg forstår godt at Ine ikke har vist frem mer av stua før i dag. Jeg hadde blitt GAL av å se på de lamellene om måtte bo og se på det hver dag. Jeg var dum nok til å kommentere dette på insta en gang for i hvert fall 2 år siden. Etter det har jeg ikke hatt tilgang til den kontoen 😂😂 trodde at Handyman Thomas hadde fiksert opp i dette for lenge siden. 1
Veslefrikk Skrevet 2. november 2016 #286 Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, Dollyådi skrev: Jeg forstår godt at Ine ikke har vist frem mer av stua før i dag. Jeg hadde blitt GAL av å se på de lamellene om måtte bo og se på det hver dag. Jeg var dum nok til å kommentere dette på insta en gang for i hvert fall 2 år siden. Etter det har jeg ikke hatt tilgang til den kontoen 😂😂 trodde at Handyman Thomas hadde fiksert opp i dette for lenge siden. Det er jo faktisk ikke så veldig mye som er fullført der i huset. I tillegg til de lamellene (som jeg også hadde blitt gal av å se på), så mangler det lister rundt omkring, fugemasse mellom kjøkkenbenken og flisene, den boblete folien på kjøkkenbenken, endeveggen på den glasskap-rekken er ikke gjort ferdig osv osv. Hadde ikke klart å gå og se på sånt i lengden. 1
Coccojambo Skrevet 3. november 2016 #287 Skrevet 3. november 2016 Når kommer tinnsoldatene på bordet? 7
Spirrevippe Skrevet 3. november 2016 #288 Skrevet 3. november 2016 På 30.10.2016 den 8.30, Dollyådi skrev: http://nouw.com/marteklanderud/sunday-mood-27262716 hehe, ser ut som innleggene går i sirkler. Hvem hermer etter hvem egentlig? Jeg begynner å mistenke sterkt at frøken paprika ikke egentlig er så mye bedre enn gale hjem. Mange av hennes bilder finnes jo allerede, i en mye bedre versjon, på andre blogger. Den med de glassvinduene på er ferdige, for det har hun lagt ut bilder av på instagram for lenge siden! Alt i alt så begynner ting å bli ferdige i det huset! Og hvis de lamellene plager dere, kanskje det ikke plager dem? Hva er vitsen med å bry seg så alt for mye om det?
Spirrevippe Skrevet 3. november 2016 #289 Skrevet 3. november 2016 Jeg la merke til at de soldatene var hjemme hos malinjanine først, og så var de plutselig hjemme hos VP! Alle har de nok hjemme hos seg, så la folk få kjøpe hva de vil, mange har mye av de samme tingene. Skal dere også handle de inn kanskje?
Frida Skrevet 3. november 2016 #290 Skrevet 3. november 2016 På 30.10.2016 den 10.06, Minipilla skrev: Syns folk virkelig det er inspirerende med 8-9 bilder av det samme? En kopp i utallige vinkler eller en stol fra alle kanter. Syns det bare blir pinlig og tenker noen har misforstått litt. Det er ikke antall bilder men kvaliteten på dem. 8-9 bilder er litt drøyt ja, men det er vel viktig å få vist frem absolutt alle bildene som ble vellykket kanskje? Og det er godt mulig at bloggere synes det er litt snaut å få vist frem kun 2-3 bilder når de har dandert og styret verre for å få tatt de bildene. Rekorden jeg har sett hos en blogger er 12 bilder av en og samme bukett. Vel, vel, blomster er pent, men altså... 2
Edie Skrevet 4. november 2016 #291 Skrevet 4. november 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod.
nyher Skrevet 7. november 2016 #292 Skrevet 7. november 2016 På 28.10.2016 den 21.47, Aintnofun skrev: Spesielt å bruke hele helgen på å planlegge og pynte til en 2 årsdag. Sier litt om hvor mye fritid hun har. Beklager sitering. 9
Veslefrikk Skrevet 7. november 2016 #293 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, nyher skrev: Spesielt å bruke hele helgen på å planlegge og pynte til en 2 årsdag. Sier litt om hvor mye fritid hun har. Beklager sitering. Spesielt når det kun er dekket til seks personer. De er jo fire selv, så da er det veldig mye planlegging og styring for kun to gjester. Men hun syns vel det er gøy. 10
Lin10 Skrevet 8. november 2016 #294 Skrevet 8. november 2016 Har tittet innom denne bloggeren av og til, men på det siste innlegget er det noe som skurrer for meg. Hun beskriver bursdagsselskap for barna sine, men for meg virker det ikke som det har vært noen mennesker der i det hele tatt. Alt er jo bare oppstilt, uten mennesker og noe som tyder på at det har vært noe selskap det. Ja, hun skriver at bildene er tatt før gjestene kom, men hvor er kake, gaver som viser at det har vært noen der...hun har da vist bilder sv datteren sin før og rart at nå kan hun ikke vises. 3
Gjest Mary Vincent Skrevet 8. november 2016 #295 Skrevet 8. november 2016 8 minutter siden, Lin10 skrev: Har tittet innom denne bloggeren av og til, men på det siste innlegget er det noe som skurrer for meg. Hun beskriver bursdagsselskap for barna sine, men for meg virker det ikke som det har vært noen mennesker der i det hele tatt. Alt er jo bare oppstilt, uten mennesker og noe som tyder på at det har vært noe selskap det. Ja, hun skriver at bildene er tatt før gjestene kom, men hvor er kake, gaver som viser at det har vært noen der...hun har da vist bilder sv datteren sin før og rart at nå kan hun ikke vises. Kanskje hun bare prøver å ikke smøre andres tryner utover internett til evig tid, noe andre bloggere også burde vurdere!
Monky Skrevet 16. november 2016 #296 Skrevet 16. november 2016 Kan dere linke til originalinnlegget til vp?
maipai Skrevet 16. november 2016 #298 Skrevet 16. november 2016 7 timer siden, Monky skrev: Kan dere linke til originalinnlegget til vp? Det er noe som går igjen på snap, insta og blogg hos VP, men et innlegg har du her: http://villapaprika.blogg.no/1476903552_hun_bare_hyler.html https://gladehjem.wordpress.com/2016/11/13/hun-krever-mer-og-mer/
Aintnofun Skrevet 18. november 2016 #299 Skrevet 18. november 2016 (endret) Nå har tinnsoldatene også kommet på plass. Ingen overraskelser der i gården nei 😂 Endret 18. november 2016 av Aintnofun Skrivefeil 7
Mariecurie Skrevet 18. november 2016 #300 Skrevet 18. november 2016 Dette blir bare for dumt. Dette er jo ingen interiørblogg, den er en oversikt over hvordan andre interiørbloggere har det hjemme. 12
Fremhevede innlegg