Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Det glade hjem, del 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den forrige tråden ble stengt, og siden jeg ikke finner en ny, så lager jeg en selv. Ikke mye nytt i den gården, det går i den samme kopieringen og evig kjedelige bilder

Skrevet

Er hun virkelig så spennende at hun må diskuteres på nett? 

Har ikke folk noe annet å holde på med?:klo:

• Liker 3
Skrevet

Tilfeldig at vannmelon er det beste hun vet?:P Kan ikke skjønne at hun kan ha så mye å gjøre som ikke jobber:vetikke: Og alle de planene hennes som vi skal se mer av snart... det skjer jo ikke en dritt! 

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, MalloryK skrev:

Den forrige tråden ble stengt, og siden jeg ikke finner en ny, så lager jeg en selv. Ikke mye nytt i den gården, det går i den samme kopieringen og evig kjedelige bilder

Hvis det ikke er noe nytt, hvorfor starte en ny tråd?

• Liker 9
Skrevet

Hun skulle slutte å kopiere men i det siste innlegget er hvertfall innledningen hentet fra Drømmehjem bloggen, et innlegg fra 2014. Det er et saksetrykk inn i google det så er hun avslørt..

• Liker 1
Skrevet
Den 15. juni 2016 at 23.34, Maskopi skrev:

Hun skulle slutte å kopiere men i det siste innlegget er hvertfall innledningen hentet fra Drømmehjem bloggen, et innlegg fra 2014. Det er et saksetrykk inn i google det så er hun avslørt..

Hun skulle slutte? Har hun innrømmet?

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, minister-mio skrev:

Hun skulle slutte? Har hun innrømmet?

Ja hun svarte på noen kommentarer på bloggen da det stormet som verst, at hun ikke hadde kopiert noe den dagen og skulle slutte med det. Så lenge varte det 🙈

• Liker 1
Skrevet

Hun skal selge leiligheten. Må være ekstra kjedelig når man bruker så mye tid på interiør

Skrevet
2 timer siden, Miranda16 skrev:

Hun skal selge leiligheten. Må være ekstra kjedelig når man bruker så mye tid på interiør

Hun har jo ikke bodd i den på flere år, så det er jo ikke unaturlig å selge den da. 

• Liker 7
Skrevet

Nå har hun kjøpt seg nye møbler.
Like dem VP har vist, som hun skal ha i det nye huset :P

• Liker 1
Skrevet

Hun har lagt ut bilde av ytterdøra si på instagram. Den er nymalt. "Når det gjelder oppussing så gjør vi alt veldig nøye for å få ett fint resultat" 

jeg lo høyt da jeg så at den brune veggen rundt døra også har blitt hvit :fnise:

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, gjärd skrev:

Hun har lagt ut bilde av ytterdøra si på instagram. Den er nymalt. "Når det gjelder oppussing så gjør vi alt veldig nøye for å få ett fint resultat" 

jeg lo høyt da jeg så at den brune veggen rundt døra også har blitt hvit :fnise:

Jeg også 😂 pluss at hun garantert har fått med seg at VPs slurv kommenteres 😂

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Maskopi skrev:

Jeg også 😂 pluss at hun garantert har fått med seg at VPs slurv kommenteres 😂

Det var min tanke også :P det er som en bilulykke dette, jeg klarer bare ikke la være å følge med 🙈

• Liker 4
Skrevet

Imgur? Instaen hennes er privat, jeg får ikke sett noen av bildene hennes.

• Liker 5
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og ryktespredning, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Skrevet

Mener jeg har sett den hodegavlen til glade hjem et sted :fnise:

• Liker 4
Skrevet
Den 21. juni 2016 at 7.28, FruRosa skrev:

Nå har hun kjøpt seg nye møbler.
Like dem VP har vist, som hun skal ha i det nye huset :P

Tenker at det er hensikten med reklame. Andre skal kjøpe det samme som det du viser frem. 

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...