Gå til innhold

Det glade hjem, del 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri i verden om det siste innlegget er skrevet av henne. Helt ulikt hennes måte å skrive på og alt for lite stavefeil. 

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Minipilla skrev:

Aldri i verden om det siste innlegget er skrevet av henne. Helt ulikt hennes måte å skrive på og alt for lite stavefeil. 

Mhm. Kopiert, kopiert, kopiert. Jeg vet jeg har lest det før, men husker ikke hvor.

• Liker 4
Skrevet (endret)

.

Endret av nyher
Skrevet (endret)
4 timer siden, nyher skrev:

Mhm. Kopiert, kopiert, kopiert. Jeg vet jeg har lest det før, men husker ikke hvor.

Selvfølgelig kopiert igjen...

Dagens innlegg: https://gladehjem.wordpress.com/2016/10/26/a-kjenne-pa-tryggheten/

Originalen:http://mammatilmichelle.blogg.no/1470174074_endelig_kan_jeg_leve_.html

Hun må jo forstå at det blir gjennomskuet hver gang. Jeg hadde skammet meg dypt hvis det hadde vært jeg som ble tatt på fersken i kopiering gang på gang.

Endret av Veslefrikk
  • Liker 15
Gjest Onbothsides
Skrevet

En ting er om hun prøver å sanke lesere på denne måten, men tenker hun eventuelt da oå konsekvensene dette kan få? 

For hun kan umulig være så dum at hun ikke tror noen ser at hun kopierer? Håper disse bruker copyrightennsin og tar henne.

Skrevet (endret)

Det er ingen tvil om at hun kopierer, men kanskje det må bli litt sånn når det er ihvertfall tre stk bloggere som til en hver tid skal ha alt det siste som millemoi tar inn;-)

Det er alikevel IKKE greit å kopiere og stjele andres tekster og bildekomposisjoner!

Endret av Marleah
  • Liker 4
Skrevet

Altså, det er jo galskap? Det er ikke normalt å være så opphengt i en person at man kopierer den minste ting! Hvirdan får man i det hele tatt tid til å herme så mye? Syns ikke dette kan kalles inspirasjon.

• Liker 5
Skrevet
39 minutter siden, Aintnofun skrev:

Altså, det er jo galskap? Det er ikke normalt å være så opphengt i en person at man kopierer den minste ting! Hvirdan får man i det hele tatt tid til å herme så mye? Syns ikke dette kan kalles inspirasjon.

Hun jobber ikke og barna er på skolen og i bhg. Er det noe hun har nok av, så er det tid. 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, nyher skrev:

Hun jobber ikke og barna er på skolen og i bhg. Er det noe hun har nok av, så er det tid. 

Jeg har ikke barn, og jeg jobber ikke 100 %, men jeg hadde aldri hatt tid til å holde på sånn som det der. Jeg skal jo leve.

• Liker 3
Gjest baremei
Skrevet

Mulig jeg er dum, men er det fint å ha lappene på når man skal vise fram ting på bloggen?

Skrevet

Aka "det glade vanvidd". 😑

• Liker 6
Skrevet
18 timer siden, hippyskippy skrev:

NOE så creepy. Hjelp. 

Bildene er like, men IKKE teksten, så da er det ikke så likt..

Skrevet
19 timer siden, nyher skrev:

Nå er ikke ikke bare de 2 som har mye fra millemoi og diverse.. folk må jo få kjøpe det samme, og når man driver en blogg så er det lov og få litt inspirasjon! Rart hvor opphengte det skal gå an å være av disse to! 

Skrevet
53 minutter siden, Spirrevippe skrev:

Nå er ikke ikke bare de 2 som har mye fra millemoi og diverse.. folk må jo få kjøpe det samme, og når man driver en blogg så er det lov og få litt inspirasjon! Rart hvor opphengte det skal gå an å være av disse to! 

Nå er det ikke tingene fra mille moi man reagerer på, men plagiering av tekster... 

• Liker 12
Skrevet
53 minutter siden, Spirrevippe skrev:

Bildene er like, men IKKE teksten, så da er det ikke så likt..

Greit nok, men hvorfor ikke knipse helt egne bilder da? Hvorfor lage så likt som mulig andres bilder og få så innmari mye pepper??

Jeg hadde skammet meg dypt om noen hadde skrevet sånn om meg på nettet. Må jo være mye bedre å kreere noe helt selv! 

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Spirrevippe skrev:

Har da ingenting med at hun kjøper interiør fra mille moi, men hun kopierer både innlegg og bilder fra andre bloggere. 

• Liker 12
Skrevet

Nå har hun fått fylt opp krukkene sine med akkurat det samme som vp;)

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...