Miss Marble Skrevet 19. september 2016 #181 Skrevet 19. september 2016 Den 4.9.2016 at 10.21, Friluftsdame skrev: Snodig, når jeg prøver å skrive svar uten sitering så popper Friluftdames innlegg opp samme f***. Men samma det, jeg savner alle de digre taklampene som VP har, hun har jo hatt dem en stund nå, så hvorfor har ikke Glade hjem fått dem også? 4
Gjest Onbothsides Skrevet 19. september 2016 #182 Skrevet 19. september 2016 18 minutter siden, Miss Marble skrev: Snodig, når jeg prøver å skrive svar uten sitering så popper Friluftdames innlegg opp samme f***. Men samma det, jeg savner alle de digre taklampene som VP har, hun har jo hatt dem en stund nå, så hvorfor har ikke Glade hjem fått dem også? Fordi ingen på kg liker dem 🙊
nuggets Skrevet 19. september 2016 #183 Skrevet 19. september 2016 Rart hun kopierer men må faktisk ærlig innrømme at det er finere og renere linjer hos GH. Er liksom kopi av VP men en bedre kopi🙈✌🏻️ 8
Marthe75 Skrevet 19. september 2016 #184 Skrevet 19. september 2016 2 timer siden, nuggets skrev: Rart hun kopierer men må faktisk ærlig innrømme at det er finere og renere linjer hos GH. Er liksom kopi av VP men en bedre kopi🙈✌🏻️ Logisk, hun leser her inne, og forbedrer kopien jeg fatter og begriper ikke med min beste vilje at noen ønsker å frivillig sette seg selv i et så dårlig lys som Ine gjør. Hun må gjerne kopiere, men hvorfor fortelle verden det via bloggen sin? 7
Miss Marble Skrevet 19. september 2016 #185 Skrevet 19. september 2016 2 timer siden, Onbothsides skrev: Fordi ingen på kg liker dem 🙊 Selvfølgelig! Dumme meg... Men seriøst, som flere har skrevet, GH har det faktisk finere enn originalen...
Gjest Sugemerke Skrevet 19. september 2016 #186 Skrevet 19. september 2016 1 minutt siden, Miss Marble skrev: Selvfølgelig! Dumme meg... Men seriøst, som flere har skrevet, GH har det faktisk finere enn originalen... Det er smak og behag. Jeg synes ikke det.
maipai Skrevet 19. september 2016 #187 Skrevet 19. september 2016 Fikk melding av en venninne i dag "Satt og leste bloggen til Villa Paprika, og lurte på hvorfor det ikke sto noe om babyen. Var Glade Hjems blogg." 34
Miss Marble Skrevet 19. september 2016 #188 Skrevet 19. september 2016 2 minutter siden, Sugemerke skrev: Det er smak og behag. Jeg synes ikke det. Originalen er i overkant fylt opp med store møbler, for meg blir det litt klaustrofobisk... Og gipsrosetter sammen med takess? Men for all del, smak og behag... Mitt hjem er ikke noe i nærheten av noen av dem 1
Gjest Sugemerke Skrevet 19. september 2016 #189 Skrevet 19. september 2016 1 minutt siden, Miss Marble skrev: Originalen er i overkant fylt opp med store møbler, for meg blir det litt klaustrofobisk... Og gipsrosetter sammen med takess? Men for all del, smak og behag... Mitt hjem er ikke noe i nærheten av noen av dem Ikke mitt heller. Mer stikk motsatt. Paprikahjemmet er mer hyggelig og koselig, mens gladehuset ser mer "billig" og kaldt ut.
Gjest Onbothsides Skrevet 19. september 2016 #190 Skrevet 19. september 2016 38 minutter siden, Miss Marble skrev: Selvfølgelig! Dumme meg... Men seriøst, som flere har skrevet, GH har det faktisk finere enn originalen... Jeg syns Camilla sitt er varmere, gh sitt blir for striglet og når man vet hvordan hun har kopiert så får jeg frysninger av kulden det gir i hennes hjem spoiler? Har ingen anelse hvordan dette ble med her 😊 Spoiler
frupedersen Skrevet 23. september 2016 #191 Skrevet 23. september 2016 Den 19.9.2016 at 19.32, FruRosa skrev: Jepp! Og de har nøyaktig samme plassering. 1
Gjest Bond Skrevet 23. september 2016 #192 Skrevet 23. september 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner, hetsende utsagn, samt innhold postet fra Some. Husk at man skal bruke vanlige html linker. Bond, adm
maipai Skrevet 29. september 2016 #193 Skrevet 29. september 2016 Endelig marshmallows på Mille Moi fatet! 7
Gjest Sugemerke Skrevet 29. september 2016 #194 Skrevet 29. september 2016 Ja, det var sannelig på tide!
Miss Marble Skrevet 29. september 2016 #195 Skrevet 29. september 2016 Mmmmm, støvete, tørre marshmallows 3
nyher Skrevet 29. september 2016 #196 Skrevet 29. september 2016 På 2.9.2016 den 14.47, Onbothsides skrev: Beklager sitering. Ja, vi har sett fatet før ja. Hos Villa Paprika! Det samme har vi gjort med møbler, farger, interiør og den dårlige skrivestilen. Alt.Er.Likt. For et liv du må ha Ine. Går hjemme hele dagen og suller og diller i huset når du faktisk kunne vært i jobb OG sulla og dilla i huset ditt. Går an å gjøre begge deler faktisk. 10
Gjest Onbothsides Skrevet 29. september 2016 #197 Skrevet 29. september 2016 13 minutter siden, nyher skrev: Beklager sitering. Ja, vi har sett fatet før ja. Hos Villa Paprika! Det samme har vi gjort med møbler, farger, interiør og den dårlige skrivestilen. Alt.Er.Likt. For et liv du må ha Ine. Går hjemme hele dagen og suller og diller i huset når du faktisk kunne vært i jobb OG sulla og dilla i huset ditt. Går an å gjøre begge deler faktisk. Morsomt at hun refererer til fatet med: som dere sikkert har sett på flere bilder 😊 Ja på bildene til Vp 😂
Gjest Onbothsides Skrevet 29. september 2016 #198 Skrevet 29. september 2016 13 minutter siden, nyher skrev: Beklager sitering. Ja, vi har sett fatet før ja. Hos Villa Paprika! Det samme har vi gjort med møbler, farger, interiør og den dårlige skrivestilen. Alt.Er.Likt. For et liv du må ha Ine. Går hjemme hele dagen og suller og diller i huset når du faktisk kunne vært i jobb OG sulla og dilla i huset ditt. Går an å gjøre begge deler faktisk. Morsomt at hun refererer til fatet med: som dere sikkert har sett på flere bilder 😊 Ja på bildene til Vp 😂
Veslefrikk Skrevet 29. september 2016 #199 Skrevet 29. september 2016 Jeg syns det er rart at de aldri gjør noe ferdig og at det meste ser ut til å være litt på halv tolv. Det mangler bl.a lister rundt omkring, fugemasse mellom fliser og kjøkkenbenken, kjøkkenbenken er jo et kapittel for seg med den folien som bobler og ikke ser ut osv osv. Det er så mye som ikke ser bra ut der i huset. Rart med tanke på at hun er så veldig opptatt av interiør og dilling. 4
Anbefalte innlegg