AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #61 Skrevet 18. februar 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns du er rimelig frekk her! Du lagde en tråd om dette temaet, bad ANDRE om råd, deres tid osv men så må folk allerbødiges tigge om at du selv gidder å fortelle prosessen! Frekt Anonymkode: 838e0...6bb Vel, i motsetning til visse andre så spurte jeg faktisk pent. Og ikke for å grave i og rakke ned på andres avgjørelser, men fordi jeg trengte råd i en vanskelig situasjon. Så hvem er det egentlig som er frekke her? Anonymkode: 60cf2...440 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #62 Skrevet 18. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, i motsetning til visse andre så spurte jeg faktisk pent. Og ikke for å grave i og rakke ned på andres avgjørelser, men fordi jeg trengte råd i en vanskelig situasjon. Så hvem er det egentlig som er frekke her? Anonymkode: 60cf2...440 BS. Dette er falsk høflighet, du skrev surt at kanskje du gidder om noen allerbødigest ber på sine knær. Det skinner igjennom. Mest opptatt av hvordan "fæle"alle andre er, typisk når man selv er pottesur eller snurt. Du bør lære deg først som sist at dette-surprise! er forum, det vil si det der mange mange mennesker her , fremmede, deal with it. Anonymkode: 838e0...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #63 Skrevet 18. februar 2017 På 13.2.2017 den 22.39, AnonymBruker skrev: Hadde jo satt pris på om noen spurte fint om det og ikke bare forlangte det da. Det er tross alt en hel del å forklare... men ok. Skal forklare når jeg får tid. For de som kanskje en gang i fremtiden trenger å vite hvordan de skal gå igjennom en slik prosess. Anonymkode: 60cf2...440 Vedkommende spurte jo på en helt Ok måte? Skjønner ikke hva du reagerer på her. Anonymkode: cada1...a65 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå