Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er i uke 9, ca 8+5. Og har fått så sinnsykt mye kviser! Jeg slet med kviser fra jeg var 13 til jeg var 18. Jeg begynte på Diane og gikk på de i 2 år. Sluttet for ca et år siden. Merket at kvisene kom snikende tilbake, men i langt mindre grad enn sånn det var før. Lette og dekke og ikke alt for ille å gå uten sminke. Nå derimot har jeg de siste dagene våkner med røde kviser over hele ansiktet. Hele pannen, kinnene, en midt på nesa, haka. Over alt. Det er skikkelig sjenerende for meg, en jente på 20 år som ser barnslig nok ut fra før.. Synes ikke jeg trenger se ut som en 13 åring som nettopp har kommet i puberteten. Kan heldigvis sminke over dem, men huden er jo fortsatt klumpete og man ser der røde under, bare svakere. Noen tips til hva jeg kan gjøre ettersom jeg er gravid? Er vel begrenset med behandling jeg kan få da..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nesten samme som deg, bare at jeg var 28 når jeg ble gravid og gikk på p-piller i 10 år hovedsakelig pga kviser. De kom ikke når jeg sluttet på pillene, men poppet opp som bare det når jeg ble gravid. Overalt!! Fikk beskjed om at det ikke var så mye å gjøre fra legen. Bare vaske meg morgen og kveld og la huden puste uten sminke mest mulig. Og spise sunt og drikke masse vann. Det varte hele graviditeten, kroppen din er jo hormonbananas. Nå, 3 mnd etter fødsel så har jeg fått silkemyk hud :)

Anonymkode: 7741d...121

Gjest Sunhands
Skrevet

Jeg hadde også mye kviser i starten! Er ikke helt sikker på når det gikk over, men tror det var etter uke 12 eller noe sånt.

Skrevet

Jeg har fått mange kviser i nakken og på ryggen :( menmen.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...