Gå til innhold

Venninne som 'liker' ting xen gjør på facebook.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bestevenninnen min, som ble kjent med 'xen' min (vi ble aldri sammen, men styra nesten et år før han dumpet meg for en annen å begynte å behandle meg som dritt, noe han også gjorde til tider mens vi holdt på) driver å 'liker' det han gjør på facebook. Hun ble kjent med han via meg, og kun pga meg, og har aldri møtt han utenom meg. Til og med når han ble offisiell på facebook med det nye forholdet (altså med den han dumpet meg for), likte hun det. Og hun kan trykke liker på alt fra store hendelser han legger ut, til små hverdagsbilder. Enda hin var rasende på han for det han gjorde mot meg, å mente jeg burde gjort både det ene og andre mot han.. 

Hva tenker dere om det? Er jeg hårsår som reagerer litt på det? Jeg ser liksom ikke helt hensikten da, ville ikke falt meg inn å gå inn å like ting en som hadde vært så stygg mot henne la ut. Bare for et prinsipp. Det plager meg. Og jeg vet det gosser han om han har kontakt på noen måte med mine venner. 

Anonymkode: 26fd1...5f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At hun ikke tror på deg og kanskje er litt interessert i han.   Du får snakke med henne om hvorfor hun gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, Evilposelos skrev:

At hun ikke tror på deg og kanskje er litt interessert i han.   Du får snakke med henne om hvorfor hun gjør det.

Hun tror på meg, hun har bevitnet mye av det selv. Og jeg vet med ganske sikkerhet at hun ikke er interessert i han. :P så jeg kan ikke tenke meg at det er noe av dette heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er hun generelt flink til å klikke liker på ting andre også legger ut, eller er det bare han?

Anonymkode: d4d6e...d0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hun generelt flink til å klikke liker på ting andre også legger ut, eller er det bare han?

Det varierer litt, hun er vel ikke den som klikker liker på absolutt alt, men kan klikke på mye også, så litt vanskelig å si. Jeg vet hun bla unngår å klikke liker på innlegg fra en 'venninne' av henne, i perioder, fordi hun venninnen har vært et rasshøl mot henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men uavhengig av dette syns jeg det er veldig merkelig å sitte å si seg enig i at dette var noe av det verste hun hadde bevitnet ift å bli brukt å utnytta når det kom til meg og han, samt at hun mente jeg nærmest burde slått han i hjel, men å trykke liker på at han var i forhold med den nye når han dumpa meg, eller et hverdagsbilde e.l, det kan hun gjøre da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mulig hu bare kjeder seg og ikke tenker over det, kanskje? Ville spurt henne jeg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig hu bare kjeder seg og ikke tenker over det, kanskje? Ville spurt henne jeg..

Mye mulig det, og stort sett plager det meg ikke nevneverdig. Men jeg må si det såret ganske mye når hun gikk inn å like at han hadde gått inn i et forhold med en annen, når hun samme dagen hadde sitti å trøstet meg fordi jeg var bunnløs fortvilet. Det gav liksom ingen mening.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye mulig det, og stort sett plager det meg ikke nevneverdig. Men jeg må si det såret ganske mye når hun gikk inn å like at han hadde gått inn i et forhold med en annen, når hun samme dagen hadde sitti å trøstet meg fordi jeg var bunnløs fortvilet. Det gav liksom ingen mening.. 

Akkurat det er jo faktisk merkelig og verdt å spørre om hvordan henger sammen. 

Anonymkode: 26a9e...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det høres ganske snodig ut. Personlig ville jeg ikke gjort det samme. Jeg ville heller ikke hatt vedkommende på Facebook. 

Anonymkode: c17bb...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun høres veldig falsk ut, og retarded. Jeg opplevde faktisk noe ala det samme for ikke så lenge siden. Begynner navnet hennes på B?

Anonymkode: 4f089...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er nok interessert i han. Hadde en venninne som var likedan. Hun likte alltid karene "mine" enten det var kjærester/ekser eller noen jeg flørtet med. Jeg aner ikke hva som skjer i huet på sånne, men fellesen er at de må vise at de har kontakt med en som ikke er din lenger. Jeg har distansert meg veldig fra denne venninna. Lar henne ikke få vite noe som skjer i mitt liv lenger. Hun er ikke en god venn. 

Anonymkode: c6b17...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan aldri, aldri tenke meg at hun er interessert i han, altså. Det klarer jeg bare ikke. Hun syns han var artig til å begynne med, men etterhvert, med behandlingen han gav meg, fikk hun han så opp i halsen, at hun ikke ville være med på sosiale ting om han skulle være der en gang, fordi hun hadde lyst til å gjøre diverse med han. (ikke positive ting, akkurat).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...