AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Del Skrevet 14. juni 2016 Jeg handlet en lørdag for endel uker siden, jeg pleier å bestille matkasser, men jeg hadde ikke råd så måtte ut og handle selv. Dro på Kiwi siden de har best grønnsaker (jeg er vegetarianer). Jeg hadde handlet grønnsakene mine og en bunt med gulrøtter. Det er jo nå de er på sitt beste. Men jeg hadde lagt en 4-pk med pepsi max oppi gulrøttene, så de satt fast i handlevognen. Bak meg stod naboen min som ikke liker meg. Jeg brukte litt tid på å prøve og få den løs, men det gikk ikke. Ville ikke knekke den heller siden gulrøtter er relativt dyre. Naboen begynte å kjefte og himle med øynene fordi jeg brukte lang tid og etter det har han sluttet å hilse på meg. Sender meg et stygt blikk. Gjorde jeg noe galt? Anonymkode: ac42a...c96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 14. juni 2016 #2 Del Skrevet 14. juni 2016 oooh kjempekrise at du må knekke en gulrot..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Del Skrevet 14. juni 2016 Et øyeblikk siden, HappyWaffle skrev: oooh kjempekrise at du må knekke en gulrot..... Jeg kaster ikke mat altså! Særlig ikke på grunn av en slitsom nabo som står bag og dytter meg i ryggen med handlevognen sin. Anonymkode: ac42a...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Del Skrevet 14. juni 2016 Jeg klikket jeg meg inn i tråden og forventet å få lese om et sex-eksperiment som hadde gått galt. Skuffa! Anonymkode: 979cd...a30 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 14. juni 2016 #5 Del Skrevet 14. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaster ikke mat altså! Særlig ikke på grunn av en slitsom nabo som står bag og dytter meg i ryggen med handlevognen sin. Anonymkode: ac42a...c96 Hvorfor må du kaste en gulrot som er knekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #6 Del Skrevet 14. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg klikket jeg meg inn i tråden og forventet å få lese om et sex-eksperiment som hadde gått galt. Skuffa! Anonymkode: 979cd...a30 Sorry 1 minutt siden, HappyWaffle skrev: Hvorfor må du kaste en gulrot som er knekt? Fordi den råtner fortere, gulrøtter holder seg veldig dårlig. Anonymkode: ac42a...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest summesumbi Skrevet 14. juni 2016 #7 Del Skrevet 14. juni 2016 Først tenkte jeg nå igjen?! Haha, tråden var langt mindre uskyldig enn jeg først trodde. Den naboen er det ikke verdt å bry seg om. Hehe artig historie. Men overse naboen din, for en tørrpinne😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 14. juni 2016 #8 Del Skrevet 14. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sorry Fordi den råtner fortere, gulrøtter holder seg veldig dårlig. Anonymkode: ac42a...c96 Da spiser du den først da vettu. Så vanskelig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #9 Del Skrevet 14. juni 2016 1 minutt siden, HappyWaffle skrev: Da spiser du den først da vettu. Så vanskelig da Før jeg tar den løs? Jeg er jo ikke en kanin heller, da. Anonymkode: ac42a...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 14. juni 2016 #10 Del Skrevet 14. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Før jeg tar den løs? Jeg er jo ikke en kanin heller, da. Anonymkode: ac42a...c96 Nå er du bare vanskelig. Knekk gulroten, betal varene, og spis den knekte gulroten til middag. Herre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #11 Del Skrevet 14. juni 2016 Et øyeblikk siden, HappyWaffle skrev: Nå er du bare vanskelig. Knekk gulroten, betal varene, og spis den knekte gulroten til middag. Herre... Nei, da kaster jeg den heller. Og naboen er sånn miljøfanatiker så da hadde jeg vel fått kjeft for det óg. Anonymkode: ac42a...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 14. juni 2016 #12 Del Skrevet 14. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, da kaster jeg den heller. Og naboen er sånn miljøfanatiker så da hadde jeg vel fått kjeft for det óg. Anonymkode: ac42a...c96 Herregud.... Tåpelig. Å hvorfor må du da kaste gulroten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #13 Del Skrevet 14. juni 2016 Et øyeblikk siden, HappyWaffle skrev: Herregud.... Tåpelig. Å hvorfor må du da kaste gulroten? Fordi den er knekt. Man spiser da ikke halve gulrøtter, dessuten (dette er ny vitenskap) så forsvinner endel av næringsstoffene ut i luften idet en grønnsak blir delt i to, så aller helst skal man dele den opp med tennene, så fester molekylene seg på tungen og i spyttet istedet Anonymkode: ac42a...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 14. juni 2016 #14 Del Skrevet 14. juni 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg klikket jeg meg inn i tråden og forventet å få lese om et sex-eksperiment som hadde gått galt. Skuffa! Anonymkode: 979cd...a30 Samme gjorde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 14. juni 2016 #15 Del Skrevet 14. juni 2016 Helt ærlig, så er jeg typen som holder på klikke fullstendig inni meg av sånne folk som står å fikler og duller i evigheter med uviktige ting. Puuuh..lang setning. Tenker automatisk at alt inne i hodet på slike folk går veldig sakte. Sorry, men kan ikke noe for det, men lar i det miste være å kjefte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 14. juni 2016 #16 Del Skrevet 14. juni 2016 Trodde det handlet om gulrot som satt fast i musa jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #17 Del Skrevet 14. juni 2016 Jeg var litt skeptisk til å åpne tråden da jeg leste overskriften Og nei, du har ikke gjort noe som kan beskrives som galt. Anonymkode: 73fe1...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 14. juni 2016 #18 Del Skrevet 14. juni 2016 Ryddet for oppfordring til vold, avsporinger, spekulasjoner, og svar til dette. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #19 Del Skrevet 14. juni 2016 Er så innmari lei trolling 😕 Anonymkode: ffd07...bda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå