AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #41 Skrevet 20. juni 2016 Den 18. juni 2016 at 1.46, Bloodless skrev: Jeg er forsåvidt enig i mye av det ab a94 over her skriver, men synes det er fryktelig unødvendig å fortsette å kritisere når TS allerede vet at det var dumt å la vinduet stå på gløtt og allerede har planlagt å få katten kastrert (finnes det enda dyrleger som steriliserer?). Tipper disse 5 dagene var "lærepenge" nok. Alle kan gjøre feil. Kjempeglad for å høre at det endte bra, TS. Har sjekket tråden regelmessig. Hovedkritikken min går ikke på det åpne vinduet, uhell kan skje den beste, og kattunger er som småunger: lynkjappe. Det jeg derimot kritiserer er at dette er kull nr 2 til ts sin katt, og hun har i tillegg latt kattemor være ute igjen uten å ha kastrert katten først sånn at den i teorien nå kan ha rukket å bli gravid med sitt tredje kull. DET står det sterk kritikk av! Som jeg skrev så florerer det av kattunger på gis-vekk sider, det er massevis av villkatter. Det er et stort problem. Ta ansvar! KASTRER KATTENE DERES!! Anonymkode: 50096...a94 6
Gjest Bloodless Skrevet 20. juni 2016 #42 Skrevet 20. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hovedkritikken min går ikke på det åpne vinduet, uhell kan skje den beste, og kattunger er som småunger: lynkjappe. Det jeg derimot kritiserer er at dette er kull nr 2 til ts sin katt, og hun har i tillegg latt kattemor være ute igjen uten å ha kastrert katten først sånn at den i teorien nå kan ha rukket å bli gravid med sitt tredje kull. DET står det sterk kritikk av! Som jeg skrev så florerer det av kattunger på gis-vekk sider, det er massevis av villkatter. Det er et stort problem. Ta ansvar! KASTRER KATTENE DERES!! Anonymkode: 50096...a94 Ja, jeg er helt enig, altså, men tror hun har tatt hintet.
Gjest ti10 Skrevet 20. juni 2016 #43 Skrevet 20. juni 2016 Så bra! Pusungen ble funnet og puseeieren får pusemor sterilisert! Kunne ikke fått en bedre slutt!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #44 Skrevet 21. juni 2016 Den 20.06.2016 at 7.13, AnonymBruker skrev: Hovedkritikken min går ikke på det åpne vinduet, uhell kan skje den beste, og kattunger er som småunger: lynkjappe. Det jeg derimot kritiserer er at dette er kull nr 2 til ts sin katt, og hun har i tillegg latt kattemor være ute igjen uten å ha kastrert katten først sånn at den i teorien nå kan ha rukket å bli gravid med sitt tredje kull. DET står det sterk kritikk av! Som jeg skrev så florerer det av kattunger på gis-vekk sider, det er massevis av villkatter. Det er et stort problem. Ta ansvar! KASTRER KATTENE DERES!! Anonymkode: 50096...a94 Hun er ikke ute og kan bli gravid igjen for tredje gang. Hun får p-piller. Og skal så kastreres når ungene er gitt vekk. Er enig i at man ikke bør få kattunger i hytt og pine. Men mine får hvertfall gode hjem hos familie og jeg skal ikke ha kattunger igjen Anonymkode: 2f339...128 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #45 Skrevet 22. juni 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er ikke ute og kan bli gravid igjen for tredje gang. Hun får p-piller. Og skal så kastreres når ungene er gitt vekk. Er enig i at man ikke bør få kattunger i hytt og pine. Men mine får hvertfall gode hjem hos familie og jeg skal ikke ha kattunger igjen Anonymkode: 2f339...128 Håper du lager en kontrakt på at kattungene skal kastreres når de er gamle nok for å forhindre nye kull. hadde aldri tilgitt meg selv om kattunger etter min katt (gud forby om det hadde skjedd at min katt hadde fått unger) hadde blitt fødemaskiner i konstant stress. Anonymkode: 8002d...095 1
Linnpinn9 Skrevet 24. juni 2016 #46 Skrevet 24. juni 2016 Den Sunday, June 19, 2016 at 6.22, AnonymBruker skrev: Dette underforumet bringer virkelig frem folks dårlige sider... Fryktelig ufin kommentar, som du lett kunne spart deg! Hvis de plager deg så fælt at fremmede mennesker ikke kastrerer katten sin kan du vel skrive et innlegg i avisa om det, ikke hakke løs på en tilfeldig trådstarter (som forøvrig ikke spurte om det du skriver her). Hvis du ikke vil det (avis-innlegget) kan du vel lage en egen tråd her inne? Avslutningsvis må jeg bare si at jeg synes det er avskyelig og lavmål av deg å spy ut slike kommentarer! Anonymkode: 68eb0...963 Signerer! Skjerp deg selv ab 232
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #47 Skrevet 24. juni 2016 49 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Signerer! Skjerp deg selv ab 232 Det kan du ta gift på at jeg ikke gjør!-:).Jeg er på kattenes side og har ingenting til overs for håpløse katteeiere og DE er det skremmende mange av, faktisk spesielt i Norge. Jeg duller ikke med hooligan -eiere på noe slags vis. Over mitt lik vil jeg applaudere uansvarlighet som påfører katter smerte. Ps finner jeg ukastrerte katter ravende rundt i redusert form tar jeg de og sørger for er bedre liv hos godhjertede eiere. Bare så folk vet-:). God dag. Anonymkode: 58718...232 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #48 Skrevet 25. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan du ta gift på at jeg ikke gjør!-:).Jeg er på kattenes side og har ingenting til overs for håpløse katteeiere og DE er det skremmende mange av, faktisk spesielt i Norge. Jeg duller ikke med hooligan -eiere på noe slags vis. Over mitt lik vil jeg applaudere uansvarlighet som påfører katter smerte. Ps finner jeg ukastrerte katter ravende rundt i redusert form tar jeg de og sørger for er bedre liv hos godhjertede eiere. Bare så folk vet-:). God dag. Anonymkode: 58718...232 Herregud! Ro deg ned. Du høres jo helt gal ut kvinne. Anonymkode: 81f69...242 7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #49 Skrevet 25. juni 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud! Ro deg ned. Du høres jo helt gal ut kvinne. Anonymkode: 81f69...242 Sier sitt- du blir faktisk provosert av folk som ønsker å beskytte dyr mot hel eller halv møkkaeiere! Fint det er DET som du finner definert som galskap, ikke det å ikke kastrere, gjentagende sende katten på dør for å bli gravide med kull på kull. Er du f meg klar over hvor mange katter som går for lut og kaldt vann eller er De bare så kynisk at det bryr deg langt bak? Trenger ikke svare - jeg ser ofte de forlatte, dumpede, lidende kattene! Det er takket være "eiere" som overhodet ikke verdsetter katters liv skal jeg si deg. Gratulerer med bra kampsak og fokus i et tema noen av oss ihvertfall finner viktig! Anonymkode: 58718...232 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #50 Skrevet 26. juni 2016 Den Friday, June 24, 2016 at 0.40, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 81f69...242
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #51 Skrevet 26. juni 2016 Den Saturday, June 25, 2016 at 9.41, AnonymBruker skrev: Sier sitt- du blir faktisk provosert av folk som ønsker å beskytte dyr mot hel eller halv møkkaeiere! Fint det er DET som du finner definert som galskap, ikke det å ikke kastrere, gjentagende sende katten på dør for å bli gravide med kull på kull. Er du f meg klar over hvor mange katter som går for lut og kaldt vann eller er De bare så kynisk at det bryr deg langt bak? Trenger ikke svare - jeg ser ofte de forlatte, dumpede, lidende kattene! Det er takket være "eiere" som overhodet ikke verdsetter katters liv skal jeg si deg. Gratulerer med bra kampsak og fokus i et tema noen av oss ihvertfall finner viktig! Anonymkode: 58718...232 Nei, men du overdriver noe sykt. Ts har skjønt alvoret nå. Du trenger ikke å bare fortsette og fortsette med moralpreiken din. Ro ned. Er du samme ab som sier du skal stjele andre sine katter i flere kattetråder? Stjeling er ulovlig. Anonymkode: 81f69...242 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #52 Skrevet 28. juni 2016 Den 6/26/2016 at 13.55, AnonymBruker skrev: Nei, men du overdriver noe sykt. Ts har skjønt alvoret nå. Du trenger ikke å bare fortsette og fortsette med moralpreiken din. Ro ned. Er du samme ab som sier du skal stjele andre sine katter i flere kattetråder? Stjeling er ulovlig. Anonymkode: 81f69...242 Å mishandle, dumpe, gi beng i kattene sine er ondskap! JA! Finner jeg reduserte, ukasterte, forfrosne, ensomme og sårbare katter TAR jeg de uten å nøle! Når man ser og vet statistikken på dumpede katter så følger jeg moralen ja. Det er ikke "din "katt om den er lost,føder unger ute i skauen, er innelåst av krapylbarn i skur for å dø, ligger halvdød i gaten! Da har ikke eieren gjort sin plikt og jeg mfl gjør vårt overfor kattene. Spesielt i Norge blir katter behandlet som dritt, standard behandling her tilsvarer white trash/ekstremt ressurssvake/junkie standard kattebehandling i mange andre land. Sier ikke at alle er slik, men skremmende mange. Ser forøvrig "villkatt"(det eksisterer ikke!) tråden, hvor tafatt mange er. Ferdig med innlegg her. Får bli så indignert dere bare vil, det betyr ingenting for meg. Anonymkode: 58718...232
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå