Gå til innhold

Søker venner i Sandnes/ Stavanger

Anja91

Anbefalte innlegg

Hei :-) Jeg er ei jente på 24år som bor på Ganddal. Jeg flytta til Rogaland for 5år siden,men sliter fortsatt med å finne venner å gå ut med. Jeg blir gjerne med på kaffe eller tur :-) 

Endret av Anja91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan godt bli venn med deg. Er 27 år. Bor pr dags dato på Hundvåg. Men etter sommeren er jeg på flyttedit mest sansynlig til Sandnes siden jeg skal begynne å jobbe der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt :-) Hvis du vil send meg navnet dit så kan jeg legge deg til på Facebook. Me kan nok finne en dag å ta en kopp kaffe :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Heisann !

Er ei jente på 37 som bor i Stavanger. Blir gjerne med på tur eller kafebesøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg er en jente på 31 år som er litt på søk etter nye bekjentskap / venninner i Stavanger området.

Mine interesser omfatter blant annet trening, gå turer, kino, musikk, reising, sport, lesing.

Jeg er ellers veldig glad i å gå på kafe, shopping innimellom, ut på middag / ut å ta noen drinker, se en god film/serier på tv eller bare ut å finne på andre ting.

Ønsker gjerne å komme i kontakt med mennesker som har like interesser og som også søker nye vennskap / bekjentskap :)

Bare å sende PM om noen er interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er noen Stavangerjenter som har en kjekk vennegruppe på Facebook, der vi finner på ting og blir kjent. Det er plass til flere, så bare til å sende meg en PM:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei !

Jeg er en gutt på 31 som bor i Stavanger. Jeg blir gjerne med på kaffe eller tur :-) 

Endret av Avondale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Den Sunday, August 07, 2016 at 22.16, Stavangerjente123 skrev:

Vi er noen Stavangerjenter som har en kjekk vennegruppe på Facebook, der vi finner på ting og blir kjent. Det er plass til flere, så bare til å sende meg en PM:)

Hei. 

Bra initiativ😊. Jeg blir gjerne med i gruppen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg er en jente på 28 som bor på Sola og er også interessert i å få meg nye venner/bekjentskap😊 

Hadde likt å få et litt mer spennende sosialt liv, har desverre mistet jobben også, så det kan bli  litt lange dager. Mine barndomsvenninner har alle mann og barn, så de lever et litt anderledes liv en meg nå😅

Hadde vært kjekt å fått bli med i facebook gruppa:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...