AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Del Skrevet 13. juni 2016 Jeg trenger tips til gode bøker, noen av bøkene jeg har lest som jeg liker og som viser hvor variert smak jeg har, er: Jeg er Pilegrim - Ja takk til tips om thrillerbøker som ligner på denne Alt i et øyeblikk - Jojo Moyes stil, veldig fin og lettlest Elena Ferrante alle bøkene - alle er nydelige Dagbok fra Guantanamo - Dokumentarisk bok, jeg elsker bøker jeg kan lære av Alt lyset vi ikke ser - Nydelig litt dypere og tyngre bok Jojo Moyes sine bøker - Fine og enkle bøker Jeg tar gjerne i mot flere tips til bøker jeg bare må lese, bøkene ovenfor er mine favoritter og jeg anbefaler de varmt videre! Så, hvilke bøker mener du jeg bør lese? Anonymkode: 67a4c...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suenna Skrevet 13. juni 2016 #2 Del Skrevet 13. juni 2016 Jeg leser bok 2. i Ferranteserien nå :-) Er det ingen andre på KG som leser? He he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken888 Skrevet 13. juni 2016 #3 Del Skrevet 13. juni 2016 Sarah Waters - Den lille fremmende. Kate Morton - anbefaler alle hennes bøker. Eller Kattekrigerne. Tante barnet mitt ønsket at jeg skulle lese bøkene for henne og nå er jeg blitt mer hekta enn henne Å bøkene er spesielt skrevet så trudde ikke det var mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 13. juni 2016 #4 Del Skrevet 13. juni 2016 Jeg leser Krig og Fred av Tolstoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 13. juni 2016 #5 Del Skrevet 13. juni 2016 anbefaler alle bøkene av Lucinda Riley, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 13. juni 2016 #6 Del Skrevet 13. juni 2016 Auswitch av Laurence Rees Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 13. juni 2016 #7 Del Skrevet 13. juni 2016 Shantaram av Gregory David Roberts👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 13. juni 2016 #8 Del Skrevet 13. juni 2016 Jeg leser Alef nå, synes den så langt er bra men ikke en av Paulo Coelho's beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #9 Del Skrevet 13. juni 2016 1 time siden, Forundret.. skrev: Jeg leser Alef nå, synes den så langt er bra men ikke en av Paulo Coelho's beste. Hva handler den om? Anonymkode: 67a4c...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #10 Del Skrevet 13. juni 2016 1 time siden, Wicky88 skrev: Sarah Waters - Den lille fremmende. Kate Morton - anbefaler alle hennes bøker. Eller Kattekrigerne. Tante barnet mitt ønsket at jeg skulle lese bøkene for henne og nå er jeg blitt mer hekta enn henne Å bøkene er spesielt skrevet så trudde ikke det var mulig. Sarah Waters - Den lille fremmende kjente jeg at jeg ble litt nysgjerrig på. Kan du si hvorfor du anbefaler den? Anonymkode: 67a4c...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken888 Skrevet 13. juni 2016 #11 Del Skrevet 13. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sarah Waters - Den lille fremmende kjente jeg at jeg ble litt nysgjerrig på. Kan du si hvorfor du anbefaler den? Anonymkode: 67a4c...1da Den er en god blanding av grøsser, thriller og gamle historier siden den er lagt opp til før og etter krigen Sitert fra boken: Som om Jane Austen møtte Stephen King til middag hos Agatha Christie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leppefisken Skrevet 14. juni 2016 #12 Del Skrevet 14. juni 2016 hver tiende måtte dø, bok om krigsseilerne med historier fra folk som seilte under krigen. Mener det er viktig å påminnes innsatsen og det de ofret for landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deadmansmarionet Skrevet 7. juli 2016 #13 Del Skrevet 7. juli 2016 The Art of Racing in the Rain av Garth Stein og Indias datter av Shilpi Somaya Gowda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 7. juli 2016 #14 Del Skrevet 7. juli 2016 Den niende innsikt av James Redfield, fikk den av en kompis som mente jeg burde lese den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå