Gå til innhold

Navere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, daemonia skrev:

Huff ja, jeg er dum som et brød som ikke tar til meg frekkheter fra anonyme på nett :)

Beklager at jeg gjorde noe så grusomt som å forveksle deg med en annen. Kanskje ikke så rart når du svarer på en kommentar som er et svar til noen andre. Fort gjort det nemlig :)

Egentlig ikke...men om du ikke følger med, er det sikkert fort gjort. Slurv eller mangel på årvåkenhet kalles dette.

Det er og morsomt å se måten du prøver å hevde deg på, ved å slå tilbake på noe du selv er skyld i:fnise:.

Dum som et brød var dine egne ord, men jeg skal ikke bestride deg siden du mener det selv.

Anonymkode: daf44...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig ikke...men om du ikke følger med, er det sikkert fort gjort. Slurv eller mangel på årvåkenhet kalles dette.

Anonymkode: daf44...b39

Ja for KG er så seriøst at man bør gå over alt med lupe for å ikke gå glipp av detaljer :)

Som sagt: kjekt at du vet mer om meg basert på et forum enn hva jeg selv og alle andre IRL gjør :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, daemonia skrev:

Ja for KG er så seriøst at man bør gå over alt med lupe for å ikke gå glipp av detaljer :)

Som sagt: kjekt at du vet mer om meg basert på et forum enn hva jeg selv og alle andre IRL gjør :)

 

Fatter ikke hvor du tar det fra at jeg vet mer om deg enn hva du selv gjør? Dette har jeg aldri påstått og er oppkonstruert fra din side.

Jeg bare påpeker at jeg oppfatter deg som et oppegående og reflektert vesen pga de dype kommentarene du har her inne, og spes i denne tråden, nærmere bestemt de siste.

Noe mer trenger vel neppe sies?

Anonymkode: daf44...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke hvor du tar det fra at jeg vet mer om deg enn hva du selv gjør? Dette har jeg aldri påstått og er oppkonstruert fra din side.

Jeg bare påpeker at jeg oppfatter deg som et oppegående og reflektert vesen pga de dype kommentarene du har her inne, og spes i denne tråden, nærmere bestemt de siste.

Noe mer trenger vel neppe sies?

Anonymkode: daf44...b39

Jeg fikk en følelse i utgangspunktet av at kommentaren din var noe negativt ladet. Om jeg har feiloppfattet det så beklager jeg i så fall at jeg har svart "med samme mynt" :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...