Dr. A. Kula Skrevet 12. oktober 2016 #1701 Del Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for fin oppgave Hva er sangtittelen? Anonymkode: b039c...d53 Poor Leno - Röyksopp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1702 Del Skrevet 12. oktober 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Poor Leno - Röyksopp Takk Anonymkode: b039c...d53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1703 Del Skrevet 14. oktober 2016 Ny oppgave. Ordet er et substantiv i planteriket (Jeg husker ikke om ordet er brukt i denne tråden tidligere) Ordet er todelt. Det første ordet er et substantiv i ubestemt form entall. Det andre ordet er et verb i presens. Man kan si at en ...(oppgaveordet) ...(verbet) en ...(substantivet). Men med det egentlige hovedordet er det ikke slik. Mulig dette bare ble forvirrende. Hovedordet er kjøttetende Anonymkode: b039c...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1704 Del Skrevet 14. oktober 2016 Oppgave nr 2 Planteriket. Substantiv i ubestemt form entall. Ordet er todelt. Første ord er en farge. Andre ord er en plantedel. Det andre ordet betyr også noe som mange ikke liker å ha rundt seg Anonymkode: b039c...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1705 Del Skrevet 14. oktober 2016 Oppgave nr 3 Substantiv i ubestemt form entall. Ordet er todelt. Finnes i de fleste hjem. Men har også andre betydninger. Første ord er en geometrisk figur. Andre ord forbindes både med musikk og med oppførsel. Anonymkode: b039c...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 14. oktober 2016 #1706 Del Skrevet 14. oktober 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppgave nr 2 Planteriket. Substantiv i ubestemt form entall. Ordet er todelt. Første ord er en farge. Andre ord er en plantedel. Det andre ordet betyr også noe som mange ikke liker å ha rundt seg Anonymkode: b039c...d53 Spoiler Gulrot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1707 Del Skrevet 14. oktober 2016 Oppgave nr 4 Et enkelt ord, som er både substantiv i ubestemt form entall og verb i infinitiv. Ordet (i bestemt form entall og i bestemt form flertall substantiv) erter gjerne katter. Ordet (som verb i presens) gjør vi bl.a med brød Anonymkode: b039c...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1708 Del Skrevet 14. oktober 2016 6 minutter siden, Arabella skrev: Skjul innhold Gulrot Riktig Anonymkode: b039c...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjære Skrevet 14. oktober 2016 #1709 Del Skrevet 14. oktober 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppgave nr 3 Substantiv i ubestemt form entall. Ordet er todelt. Finnes i de fleste hjem. Men har også andre betydninger. Første ord er en geometrisk figur. Andre ord forbindes både med musikk og med oppførsel. Anonymkode: b039c...d53 Du har en bra forståelse av ord og meninger. På dette området er du overlegen meg og jeg vet ikke hva du sikter til. Du er smartere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1710 Del Skrevet 14. oktober 2016 5 minutter siden, skjære skrev: Du har en bra forståelse av ord og meninger. På dette området er du overlegen meg og jeg vet ikke hva du sikter til. Du er smartere enn meg Hyggelig at du kom i denne tråden Takk for hyggelig tilbakemelding. Men jeg er ikke smartere enn deg. Løsningsordet i oppgave 3 har med strøm å gjøre. Anonymkode: b039c...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1711 Del Skrevet 14. oktober 2016 8 minutter siden, skjære skrev: Du har en bra forståelse av ord og meninger. På dette området er du overlegen meg og jeg vet ikke hva du sikter til. Du er smartere enn meg Oppgave nr 4 laget jeg spesielt med tanke på deg Anonymkode: b039c...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjære Skrevet 14. oktober 2016 #1712 Del Skrevet 14. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oppgave nr 4 laget jeg spesielt med tanke på deg Anonymkode: b039c...d53 skjære du er nå søt som lager slik en oppgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1713 Del Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, skjære skrev: skjære du er nå søt som lager slik en oppgave Riktig Tusen takk! Du er også søt og hyggelig Anonymkode: b039c...d53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 14. oktober 2016 #1714 Del Skrevet 14. oktober 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppgave nr 4 Et enkelt ord, som er både substantiv i ubestemt form entall og verb i infinitiv. Ordet (i bestemt form entall og i bestemt form flertall substantiv) erter gjerne katter. Ordet (som verb i presens) gjør vi bl.a med brød Anonymkode: b039c...d53 Spoiler Etter å lest tilføyelsene dine, tror jeg løsningen her er "skjære". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjære Skrevet 14. oktober 2016 #1715 Del Skrevet 14. oktober 2016 Du fikk en like på mitt innlegg, så det er flere enn meg som syns det er søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1716 Del Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, Arabella skrev: Skjul innhold Etter å lest tilføyelsene dine, tror jeg løsningen her er "skjære". Riktig Anonymkode: b039c...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1717 Del Skrevet 14. oktober 2016 Jeg løfter frem disse: Ny oppgave. Ordet er et substantiv i planteriket (Jeg husker ikke om ordet er brukt i denne tråden tidligere) Ordet er todelt. Det første ordet er et substantiv i ubestemt form entall. Det andre ordet er et verb i presens. Man kan si at en ...(oppgaveordet) ...(verbet) en ...(substantivet). Men med det egentlige hovedordet er det ikke slik. Mulig dette bare ble forvirrende. Hovedordet er kjøttetende Oppgave nr 3 Substantiv i ubestemt form entall. Ordet er todelt. Finnes i de fleste hjem. Men har også andre betydninger. Første ord er en geometrisk figur. Andre ord forbindes både med musikk og med oppførsel. Anonymkode: b039c...d53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 14. oktober 2016 #1718 Del Skrevet 14. oktober 2016 På 1.10.2016 den 21.19, AnonymBruker skrev: Siteringstull 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg løfter frem disse: Ny oppgave. Ordet er et substantiv i planteriket (Jeg husker ikke om ordet er brukt i denne tråden tidligere) Ordet er todelt. Det første ordet er et substantiv i ubestemt form entall. Det andre ordet er et verb i presens. Man kan si at en ...(oppgaveordet) ...(verbet) en ...(substantivet). Men med det egentlige hovedordet er det ikke slik. Mulig dette bare ble forvirrende. Hovedordet er kjøttetende Oppgave nr 3 Substantiv i ubestemt form entall. Ordet er todelt. Finnes i de fleste hjem. Men har også andre betydninger. Første ord er en geometrisk figur. Andre ord forbindes både med musikk og med oppførsel. Anonymkode: b039c...d53 Oppgave 3: kontakt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1719 Del Skrevet 15. oktober 2016 7 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Oppgave 3: kontakt Riktig Anonymkode: b039c...d53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1720 Del Skrevet 15. oktober 2016 Hvem løser denne? Ordet er et substantiv i planteriket (Jeg husker ikke om ordet er brukt i denne tråden tidligere) Ordet er todelt. Det første ordet er et substantiv i ubestemt form entall. Det andre ordet er et verb i presens. Man kan si at en ...(oppgaveordet) ...(verbet) en ...(substantivet). Men med det egentlige hovedordet er det ikke slik. Mulig dette bare ble forvirrende. Hovedordet er kjøttetende Anonymkode: b039c...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå