Arabella Skrevet 18. august 2016 #1461 Del Skrevet 18. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ditt svar er også godkjent ettersom det stemmer med opplysningene i oppgaveteksten. Anonymkode: a95ed...74e Det stemmer bare med første del, altså den første setningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1462 Del Skrevet 18. august 2016 Ny oppgave: Ett ord som består av 2 ord Det første ordet kan være bl.a: Brennevin, volum, noe som finnes i hus og i pengebøker. Det andre ordet er en høytid. Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1463 Del Skrevet 18. august 2016 2 minutter siden, Arabella skrev: Det stemmer bare med første del, altså den første setningen. Jeg er usikker. Men jeg tenkte at @Dr. A. Kula sitt svar også er rett, ettersom man kan gå på en bil, og man kan gå på noe på kroppen og tiden kan gå. Anonymkode: a95ed...74e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 18. august 2016 #1464 Del Skrevet 18. august 2016 6 minutter siden, Arabella skrev: Det stemmer bare med første del, altså den første setningen. Tiden går da vitterlig. Hvordan få tiden til å gå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 18. august 2016 #1465 Del Skrevet 18. august 2016 Et øyeblikk siden, Dr. A. Kula skrev: Tiden går da vitterlig. Hvordan få tiden til å gå? Jeg tenkte meg nok ikke helt om. Beklager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1466 Del Skrevet 18. august 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Jeg tenkte meg nok ikke helt om. Beklager. Det er min feil at jeg lager oppgaver som har mer enn en løsning, da jeg ikke får til å konsentrere meg godt nok. Men flere løsninger er jo egentlig bare flott Anonymkode: a95ed...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1467 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg løfter frem denne: (Er den for lett?) Ny oppgave: Ett ord som består av 2 ord Det første ordet kan være bl.a: Brennevin, volum, noe som finnes i hus og i pengebøker. Det andre ordet er en høytid. Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 18. august 2016 #1468 Del Skrevet 18. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ny oppgave: Ett ord som består av 2 ord Det første ordet kan være bl.a: Brennevin, volum, noe som finnes i hus og i pengebøker. Det andre ordet er en høytid. Anonymkode: a95ed...74e Romjul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 18. august 2016 #1469 Del Skrevet 18. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er min feil at jeg lager oppgaver som har mer enn en løsning, da jeg ikke får til å konsentrere meg godt nok. Men flere løsninger er jo egentlig bare flott Anonymkode: a95ed...74e Du skal ikke føle at du har noen skyld. I dette tilfellet var det jeg som var litt låst i forståelsen. Du lager fine oppgaver, takk for det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1470 Del Skrevet 18. august 2016 Et øyeblikk siden, Bossa Nova skrev: Romjul? Riktig Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1471 Del Skrevet 18. august 2016 Ny oppgave. Ordet består av to ord. Det første ordet er noe vi alle har. Det andre ordet er noe vi alle har eller har hatt. Løsningsordet er noe som kun kvinner har. Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1472 Del Skrevet 18. august 2016 5 minutter siden, Arabella skrev: Du skal ikke føle at du har noen skyld. I dette tilfellet var det jeg som var litt låst i forståelsen. Du lager fine oppgaver, takk for det. Tusen takk! Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1473 Del Skrevet 18. august 2016 Den nyeste oppgaven: Ordet består av to ord. Det første ordet er noe vi alle har. Det andre ordet er noe vi alle har eller har hatt. Løsningsordet er noe som kun kvinner har. Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 18. august 2016 #1474 Del Skrevet 18. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den nyeste oppgaven: Ordet består av to ord. Det første ordet er noe vi alle har. Det andre ordet er noe vi alle har eller har hatt. Løsningsordet er noe som kun kvinner har. Anonymkode: a95ed...74e Spoiler Livmor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1475 Del Skrevet 18. august 2016 Et øyeblikk siden, Arabella skrev: Vis skjult innhold Livmor Riktig Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1476 Del Skrevet 18. august 2016 Ny oppgave: Ett lite ord. Substantiv i ubestemt form entall. Finnes både i planteriket og i metall. Denne tingen i planteriket dufter godt og brukes også som ingrediens i grønnsåpe. I metall har de fleste brukt en slik i forbindelse med bl.a. tekstiler. Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1477 Del Skrevet 18. august 2016 Rettelse på denne: "Ett lite ord. Substantiv i ubestemt form entall. Finnes både i planteriket og i metall. Denne tingen i planteriket dufter godt og brukes også som ingrediens/tilsetning i noen typer grønnsåpe. I metall har de fleste brukt en slik i forbindelse med bl.a. tekstiler." Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 18. august 2016 #1478 Del Skrevet 18. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rettelse på denne: "Ett lite ord. Substantiv i ubestemt form entall. Finnes både i planteriket og i metall. Denne tingen i planteriket dufter godt og brukes også som ingrediens/tilsetning i noen typer grønnsåpe. I metall har de fleste brukt en slik i forbindelse med bl.a. tekstiler." Anonymkode: a95ed...74e Nål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1479 Del Skrevet 18. august 2016 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nål Riktig Anonymkode: a95ed...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smultring Skrevet 18. august 2016 Forfatter #1480 Del Skrevet 18. august 2016 Et hannkjønnsord som betyr hekseri og lignende. En kan godt assosiere ordet med uling/galing. Dersom ordet opptrer som intetkjønnsord, betyr det derimot en sykdom hos hester. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå