Gå til innhold

Turte ikke møte han, angrer..

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mine måter for å få en mann til å våkne og være konsentrert. Nei, det kan jeg ikke, det får mannen stå for. Såpass bør det være. 

Hva hvis man ikke akkurat har flust av kvaliteter da? 

Anonymkode: 84c13...48b

Hvilken måter da?

Jeg er sikker på at han ikke hadde vært interessert i deg hvis du ikke hadde noen kvaliteter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trådstarter: skriv ned alle positive sider med deg selv. Garanterer at du finner mange. 

Jeg har tenkt over mine: Jeg vet at jeg har mange selv om jeg har blitt ignorert og avvist. 

1. Jeg er reflektert

2. Jeg elsker med hele hjertet

3. Jeg er lett å prate med og åpen

4. jeg er omtenksom og kjærlig

5. jeg liker ikke å feste

6. jeg drikker aldri alkohol omtrent

7. Jeg er glad i å trene

8. Jeg har mange sunne og bra interesser 

9. jeg er humorisitsk og smilende

10. jeg er en livsglad person

Skriv ned slike punkter som jeg gjorde nå om deg, så finner du nok mye bra :) . Øk din egen selvtillit, og si bra ting om deg selv!. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Hvilken måter da?

Jeg er sikker på at han ikke hadde vært interessert i deg hvis du ikke hadde noen kvaliteter.

Nei, du vet, jeg kan synge opera (jævlig falskt), slå to kasserollelokk mot hverandre, kile han, runke han osv. Mulighetene er mange. 

Da har han isåfall lave krav til kvaliteter til det motsatte kjønn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, StinaMaria skrev:

Trådstarter: skriv ned alle positive sider med deg selv. Garanterer at du finner mange. 

Jeg har tenkt over mine: Jeg vet at jeg har mange selv om jeg har blitt ignorert og avvist. 

1. Jeg er reflektert

2. Jeg elsker med hele hjertet

3. Jeg er lett å prate med og åpen

4. jeg er omtenksom og kjærlig

5. jeg liker ikke å feste

6. jeg drikker aldri alkohol omtrent

7. Jeg er glad i å trene

8. Jeg har mange sunne og bra interesser 

9. jeg er humorisitsk og smilende

10. jeg er en livsglad person

Skriv ned slike punkter som jeg gjorde nå om deg, så finner du nok mye bra :) . Øk din egen selvtillit, og si bra ting om deg selv!. 

Det begynner å bli pinlig nå! Ny bruker i dag også... 

Anonymkode: c15c9...e1b

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du vet, jeg kan synge opera (jævlig falskt), slå to kasserollelokk mot hverandre, kile han, runke han osv. Mulighetene er mange. 

Da har han isåfall lave krav til kvaliteter til det motsatte kjønn. 

Hvis det var sant, ville det ikke bare vært positivt for deg?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Hvis det var sant, ville det ikke bare vært positivt for deg?

Jo, helt til han innser at han kan få mye bedre. 

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det begynner å bli pinlig nå! Ny bruker i dag også... 

ikke pinlig med min bruker: jeg skriver kun om at jeg skulle på en date i dag, og trakk meg fordi jeg ikke fikk sove i natt og fikk hyperangst pga tidligere negative opplevelser. Det betyr ikke at det er pinlig. Jeg er åpen og prater åpent med folk om det uten problem!. Faktisk så er det vel naturlig å ha problemer med å gå på date dersom man har veldig negative erfaringer liggende i seg fremdeles. Jeg fikk frysninger av det, og våknet mange ganger i natt. Det betyr ikke at det er pinlig. Det betyr at det er tøfft å gå på date når man har bagasje med seg. Vi er litt av hva vi har opplevd. 

Endret av StinaMaria
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, StinaMaria skrev:

ikke pinlig med min bruker: jeg skriver kun om at jeg skulle på en date i dag, og trakk meg fordi jeg ikke fikk sove i natt og fikk hyperangst pga tidligere negative opplevelser. Det betyr ikke at det er pinlig. Jeg er åpen og prater åpent med folk om det uten problem!. 

:fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jo, helt til han innser at han kan få mye bedre. 

Better to love and lose than to never love at all.

Og du bør ikke ta sorgene på forskudd.

• Liker 1
Skrevet

:fnise:

ja veldig morsomt.. Jeg synes ikke det var gøy å oppleve det sånn. Det føles kjipt ut. For jeg trodde virkelig at jeg skulle gå på den daten. Men når man våkner 1000 ganger om natten og har mareritt om dating og alt på toppen, og får frysninger og begynner å drømme om vanskelige hendelser i kjærlighetslivet så trakk jeg meg. Da var det NOK!. ;) Uansett : blir jeg en nonne så blir jeg det ;) 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev:

Better to love and lose than to never love at all.

Og du bør ikke ta sorgene på forskudd.

Vet ikke om jeg orker å bli skuffet, avvist og tråkket på.. Uansett, nå er det natta her, langt over leggetid. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, StinaMaria skrev:

ikke pinlig med min bruker: jeg skriver kun om at jeg skulle på en date i dag, og trakk meg fordi jeg ikke fikk sove i natt og fikk hyperangst pga tidligere negative opplevelser. Det betyr ikke at det er pinlig. Jeg er åpen og prater åpent med folk om det uten problem!. Faktisk så er det vel naturlig å ha problemer med å gå på date dersom man har veldig negative erfaringer liggende i seg fremdeles. Jeg fikk frysninger av det, og våknet mange ganger i natt. Det betyr ikke at det er pinlig. Det betyr at det er tøfft å gå på date når man har bagasje med seg. Vi er litt av hva vi har opplevd. 

Pinlig at du oppretter ny bruker hver gang kg kaster deg ut!

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg orker å bli skuffet, avvist og tråkket på.. Uansett, nå er det natta her, langt over leggetid. 

Det er alltid en risiko. Men det er ofte verre å sitte å tenke på det som kunne ha blitt enn å angre på et forhold. 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har det på samme måte. jeg gikk på jobben og tenkte på det på lørdagen. Faen jeg orker ikke å bli avvist og brukt sexuellt og ignorert igjen. Noe så KRENKENDE!. Ja det føles krenkende.  Da er det bedre å være alene for ALLTID!!!!!! .Føler jeg blir syk av det og at kroppen min ikke takler slike påkjenninger lenger. Hjerte begynner å bli gammelt og man kan få innfarkt haha. Men enten må man være sterk og våge det samme igjen, eller må man velge å være litt alene og se om det kommer seg . Lykke til :) . Håper det kommer seg for deg! 

Du må ha en god natt og sove godt :) . Hilsen en som har det på samme måte ;) 

Endret av StinaMaria
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid en risiko. Men det er ofte verre å sitte å tenke på det som kunne ha blitt enn å angre på et forhold. 

Det er kanskje det.. Ingen smiley? 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje det.. Ingen smiley? 

Man må være flink for å få smiley...

AnonymBruker
Skrevet

Man må være flink for å få smiley...

Og på hvilken måte er ikke jeg flink? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kastet jeg bort to minutter av livet mitt på å lese denne uinteressante tråden.... 

Anonymkode: cabf9...682

• Liker 1
Skrevet (endret)
15 minutter siden, amativeReflection skrev:

Av og til er det verre å angre!. 

Jeg angrer på at jeg ikke avviste noen mennesker i livet mitt som overhodet ikke fortjente en fot inn i livet mitt.  Av og til kan man gå lengre man hadde tenkt. Og da angrer man! Så bedre å avvise en gang for mye enn en gang for lite  istedet for å føle seg krenket og behandlet som en verdiløs skit!. Som om du var bare en som ikke betydde noe ;) . Noen mennesker var aldri verdt å ha noe som helst kontakt med. Men nå snakker jeg om litt lengre kontakt enn første date, men første date er en sårbar fase det og. Iallefall hvis man ikke kjenner personen fra før... da blir man skeptisk, usikker, og alt det der. Veldig vanlig selv om forventningene ikke er noe høye. 

Så trådstarter: er ikke sikkert at den daten din var verdt å date i dag. Derfor så trenger du ikke angre på det. Men dersom han virkelig er interessert så gir han deg en sjanse til tror jeg. Som sagt: jeg fikk en sjanse til av han som ville date meg, men jeg vet ikke. Jeg tror det er best å trekke seg, og være alene for jeg vet at jeg er for følsom nå. ! Tror at de som er tøff på dating er ikke vane med å oppleve negative hendelser. De er vane med det motsatte!. 

Endret av StinaMaria
  • Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og på hvilken måte er ikke jeg flink? 

Hva tror du selv?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...