AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Skulle møte en fyr jeg hadde snakket med en stund, men trakk meg i siste liten fordi jeg er så jævla feig.. Og nå angrer jeg som pesten, fy faen for et idiotisk menneske jeg er!! Bare en utblåsning.. Anonymkode: 84c13...48b 2
Krakk Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Kan du ikke bare fortelle han det, at du angrer? Kan vel møtes på nytt en gang ^^ 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Du kan jo bare skrive det til han hvis du fortsatt vil møte han. Det er helt normalt å bli nervøs før et sånt møte, og av og til tar nervøsiteten overhånd slik at man trekker seg. Hvis han er en real fyr forstår han dette. Anonymkode: 2e126...44f 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Alle kan ombestemme seg... Anonymkode: 92b49...21f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle møte en fyr jeg hadde snakket med en stund, men trakk meg i siste liten fordi jeg er så jævla feig.. Og nå angrer jeg som pesten, fy faen for et idiotisk menneske jeg er!! Bare en utblåsning.. Anonymkode: 84c13...48b Avtal et nytt møte. Anonymkode: fa63b...6af 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Tror ikke han vil ha noe med meg å gjøre... Ts Anonymkode: 84c13...48b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Det er flere fisk i havet. Anonymkode: cf2d4...6dc
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke han vil ha noe med meg å gjøre... Ts Anonymkode: 84c13...48b Hvorfor ikke det da? Anonymkode: 2e126...44f 1
ajarRun Skrevet 12. juni 2016 #9 Skrevet 12. juni 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke han vil ha noe med meg å gjøre... Ts Anonymkode: 84c13...48b Men det kan du jo ikke vite. Hvis du tar kontakt vil du iallefall vite. Da slipper du å sitte å lure på om det kunne ha gått, og å angre på nytt. Det verste som kan skje er at du ikke får noe kontakt, og da er du jo samme plass som i dag. 1
StinaMaria Skrevet 12. juni 2016 #10 Skrevet 12. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle møte en fyr jeg hadde snakket med en stund, men trakk meg i siste liten fordi jeg er så jævla feig.. Og nå angrer jeg som pesten, fy faen for et idiotisk menneske jeg er!! Bare en utblåsning.. Anonymkode: 84c13...48b Jeg har hatt det på samme måte i dag. Jeg fikk ikke sove i natt, fordi jeg skulle på date. Våknet og fikk panikk hele tiden. Tilslutt måtte jeg sende melding om at jeg var blitt dårlig.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #11 Skrevet 12. juni 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke han vil ha noe med meg å gjøre... Ts Anonymkode: 84c13...48b Tror eller vet? Ta kontakt og avtal et nytt møte. Hvis han avviser deg, får du bare lære av det og hoppe i det neste gang. Hvis han er positiv, er det bare å gjøre seg klar til date! Lykke til! Anonymkode: fa63b...6af 1
StinaMaria Skrevet 12. juni 2016 #12 Skrevet 12. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror eller vet? Ta kontakt og avtal et nytt møte. Hvis han avviser deg, får du bare lære av det og hoppe i det neste gang. Hvis han er positiv, er det bare å gjøre seg klar til date! Lykke til! Anonymkode: fa63b...6af Livet er et spill på en måte. Det at man ikke tør å gå på date, føles ikke lett. Tør man ikke så tar man hensyn til seg selv. Men kanskje sjansen kan by på nytt. Jeg fikk beskjed om at jeg fikk en ny sjanse, men jeg håper at jeg tør neste gang. Men jeg vet ikke om jeg gjør. Så har samme problem som trådstarter.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #13 Skrevet 12. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke det da? Anonymkode: 2e126...44f Måten jeg sa det på.. 33 minutter siden, amativeReflection skrev: Men det kan du jo ikke vite. Hvis du tar kontakt vil du iallefall vite. Da slipper du å sitte å lure på om det kunne ha gått, og å angre på nytt. Det verste som kan skje er at du ikke får noe kontakt, og da er du jo samme plass som i dag. Er jo forjævlig å bli avvist da.. Vil ikke plage noen heller. 22 minutter siden, StinaMaria skrev: Livet er et spill på en måte. Det at man ikke tør å gå på date, føles ikke lett. Tør man ikke så tar man hensyn til seg selv. Men kanskje sjansen kan by på nytt. Jeg fikk beskjed om at jeg fikk en ny sjanse, men jeg håper at jeg tør neste gang. Men jeg vet ikke om jeg gjør. Så har samme problem som trådstarter. Forstår deg veldig godt, ikke enkelt det her.. TS Anonymkode: 84c13...48b 1
StinaMaria Skrevet 12. juni 2016 #14 Skrevet 12. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Måten jeg sa det på.. Er jo forjævlig å bli avvist da.. Vil ikke plage noen heller. Forstår deg veldig godt, ikke enkelt det her.. TS Anonymkode: 84c13...48b Ja, hva er vi redd for? Jeg kom frem til at jeg har angst for å oppleve alt jeg har opplevd før av avvisninger, ignorering osv. Det var så vanskelig at jeg er redd å hoppe i det igjen. Forsøk å tenk over hvorfor du er engstelig. Og se om det er noe som kan gjøre det lettere for deg. Det er hva jeg har tenkt å gjøre. Akkurat nå er jeg bekymret for at jeg aldri våger meg ut på en date igjen, men jeg håper det kommer seg. Samme gjør jeg for deg og
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #15 Skrevet 12. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Måten jeg sa det på.. Er jo forjævlig å bli avvist da.. Vil ikke plage noen heller. Forstår deg veldig godt, ikke enkelt det her.. TS Anonymkode: 84c13...48b Med mindre du var direkte frekk eller slem, synes jeg du skal prøve å ta kontakt. For å si det sånn: blir du avvist, får du det nok veldig fælt i en kort periode, men da vet du hva du har å forholde deg til og kan gå videre. Hvis du ikke gjør det, kommer du sannsynligvis til å tenke på det i laaang tid. Anonymkode: fa63b...6af 1
ajarRun Skrevet 12. juni 2016 #16 Skrevet 12. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Måten jeg sa det på.. Er jo forjævlig å bli avvist da.. Vil ikke plage noen heller. Forstår deg veldig godt, ikke enkelt det her.. TS Anonymkode: 84c13...48b Det blir lettere etterhvert å bli avvist, og det er jo en av risikoene med dating. Hvis man blir plaget sier man vel ifra.
StinaMaria Skrevet 12. juni 2016 #17 Skrevet 12. juni 2016 (endret) 6 minutter siden, amativeReflection skrev: Det blir lettere etterhvert å bli avvist, og det er jo en av risikoene med dating. Hvis man blir plaget sier man vel ifra. Det er risikoen, men den er brutal. Og derfor er det for mange vanskelig å gå ut på date dersom man har opplevd det mange ganger. Noe av det verste er vel å bli avvist etter lang periode med dating, men det er ubehagelig etter en gang og. Det som jeg vil gjøre dersom jeg går ut på date igjen. Så vil jeg vente på at han viser noe først. Jeg kommer ikke til å vise interesse uten at han gjør det først. Orker ikke flere avvisninger Feigt men sant!. Trådstarter: Vi får mode oss opp her i tråden.. Hvordan skal vi være tøffe nok? Hva skal vi tenke? Jeg tenker altfor mye på fortiden min, og alle avvisninger og har derfor lite tro på meg selv. Hvordan få opp selvtilliten til å tro på seg selv og være selvsikker! Det er selvtilliten vår det står på! Min årsak for det er fortidens hendelser. Vet ikke hva du har opplevd. Endret 12. juni 2016 av StinaMaria
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #18 Skrevet 12. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med mindre du var direkte frekk eller slem, synes jeg du skal prøve å ta kontakt. For å si det sånn: blir du avvist, får du det nok veldig fælt i en kort periode, men da vet du hva du har å forholde deg til og kan gå videre. Hvis du ikke gjør det, kommer du sannsynligvis til å tenke på det i laaang tid. Anonymkode: fa63b...6af Tror ikke jeg var direkte frekk, men han virket ganske care og oppgitt.. 4 minutter siden, amativeReflection skrev: Det blir lettere etterhvert å bli avvist, og det er jo en av risikoene med dating. Hvis man blir plaget sier man vel ifra. En ting er å bli avvist (noe som er helt forferdelig), men hvis man får en ny sjanse så har man heller ikke muligheten til å drite seg ut på daten... Og jeg er ikke akkurat så flink til å gjøre ting perfekt. Anonymkode: 84c13...48b
StinaMaria Skrevet 12. juni 2016 #19 Skrevet 12. juni 2016 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke jeg var direkte frekk, men han virket ganske care og oppgitt.. En ting er å bli avvist (noe som er helt forferdelig), men hvis man får en ny sjanse så har man heller ikke muligheten til å drite seg ut på daten... Og jeg er ikke akkurat så flink til å gjøre ting perfekt. Anonymkode: 84c13...48b Jeg kan fortelle deg at jeg har fått så tøffe avvisninger og så mange at jeg tror ikke jeg tør igjen. Men hvorfor skal jeg ikke våge? For jeg har jo allerede fått så mye avvisninger så en til eller fra spiller det noen rolle . Men det har med selvtillit å gjøre. Jeg lager meg en egen tro at jeg er pen når jeg ikke dater. Og da lever jeg på det, og føler meg vel. De verste avvisninger er når de ikke vil ha sex engang... Altså når vi har hatt sex, og så vil de ikke mer. Det er jo lett å tenke at alle menn vil ha sex. Endret 12. juni 2016 av StinaMaria 1
ajarRun Skrevet 12. juni 2016 #20 Skrevet 12. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke jeg var direkte frekk, men han virket ganske care og oppgitt.. En ting er å bli avvist (noe som er helt forferdelig), men hvis man får en ny sjanse så har man heller ikke muligheten til å drite seg ut på daten... Og jeg er ikke akkurat så flink til å gjøre ting perfekt. Anonymkode: 84c13...48b Du sier det er helt forferdelig å bli avvist, men forstår ikke hvorfor andre reagerer nøytralt på å bli avvist? Veldig sjeldent at man får et positivt svar når man avviser noen, mye vanligere å få et nøytralt eller negativt svar. Å dra på date er litt som å dra på ferie med min mor, i utgangspunktet virker det som en genial ide å være på ferie og gjøre koselige ting, men i praksis blir det alltid noe som går galt. Akkurat der og da er ting ikke alltid optimalt, men etter et år husker man det bare som morsomme historier. Ingen forventer perfeksjon første gangen, det er pinlig og litt keitete, men det blir bedre og bedre (eventuelt blir det ikke det men da finner man noen andre). 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå