AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Del Skrevet 12. juni 2016 Var på en fest hvor flere folk jeg ikke hadde møtt før kom. Jeg hilste og var hyggelig (snakket litt med dem og var i godt humør). I ettertid har jeg hørt fra flere at en av disse hadde sagt at jeg var stygg og jævlig. Hadde lagt det ut på en gruppeside på facebook hvor flere er medlem. Han hadde tatt bilder i smug av meg og lagt ut der og de har kommentert meg. Det er lenge siden jeg har hørt noe slik, og hører som oftest positivt, men denne kommentaren brant seg inn selvfølgelig og nå føler jeg meg kjempefæl og vil ikke ut lenger helt ærlig. Synes det var slemt gjort, og jeg er i utgangspunktet veldig lukket og stille nettopp fordi jeg har veldig dårlig selvtillit, så nå tør jeg aldri snakke til fremmende igjen. Anonymkode: 6709c...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Del Skrevet 12. juni 2016 WTF?? Be drittungen slette bildene umiddelbart ellers anmelder du!! Anonymkode: d27da...b39 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Del Skrevet 12. juni 2016 Å kommentere andre på en så negativ måte er virkelig helt forferdelig, og kan i mange tilfeller legge grobunn for en enda dårligere selvtillit. Jeg vet det kan være vanskelig å tenke slik, men disse kommentarene sier vanvittig mye mer om disse folka, enn de gjør om deg! Dette forteller deg faktisk kun at det er de som sliter med selvtilliten! Ingen med vett og en god selvtillit vil finne på å ta snikbilder av andre. Kan jeg spørre hvordan du fant ut at disse bildene var postet i den gruppa? Og hva slags type bilder det er snakk om? Uansett oppfordrer jeg deg sterkt til å anmelde. Dette er både trakasserende og aldri så lite truende! Du skal selvfølgelig ikke være aleine om dette. Har du en god kompis eller venninne du kan stole på? Foreldre? Psykolog/helsesøster, etc.? Snakk med noen som du veit du kan stole på, om bare for å få letta litt på trykket Jeg synes du skal vise disse menneskene at du ikke aksepterer en slik oppførsel. Og du er IKKE grusom og stygg. Garantert! Masse lykke til! Anonymkode: c4843...7e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 12. juni 2016 #4 Del Skrevet 12. juni 2016 Fy faen for noen idioter! Sorry språkbruken, men det er faktisk de som gjør sånn som har problemer! Ville anmeldt det og vist politiet linken til gruppen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Del Skrevet 12. juni 2016 Et øyeblikk siden, Ragnar89 skrev: Fy faen for noen idioter! Sorry språkbruken, men det er faktisk de som gjør sånn som har problemer! Ville anmeldt det og vist politiet linken til gruppen Fy faen var også min reaksjon. Tror han som la ut sånt er ganske jævlig og grusom. For en tosk!!! Anonymkode: e9a2c...782 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 12. juni 2016 #6 Del Skrevet 12. juni 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var på en fest hvor flere folk jeg ikke hadde møtt før kom. Jeg hilste og var hyggelig (snakket litt med dem og var i godt humør). I ettertid har jeg hørt fra flere at en av disse hadde sagt at jeg var stygg og jævlig. Hadde lagt det ut på en gruppeside på facebook hvor flere er medlem. Han hadde tatt bilder i smug av meg og lagt ut der og de har kommentert meg. Det er lenge siden jeg har hørt noe slik, og hører som oftest positivt, men denne kommentaren brant seg inn selvfølgelig og nå føler jeg meg kjempefæl og vil ikke ut lenger helt ærlig. Synes det var slemt gjort, og jeg er i utgangspunktet veldig lukket og stille nettopp fordi jeg har veldig dårlig selvtillit, så nå tør jeg aldri snakke til fremmende igjen. Anonymkode: 6709c...64d Du får som oftest positive kommentarer og så stoler du mere på en idiot som som sier noe negativt enn alle de som har sagt positive ting til deg,,, Jeg skjønner det er tungt å oppleve sånt, men du må ikke la det stoppe deg. Anmeldt idioten! Publisering av bilder uten tillatelse og krenkende kommentarer er straffbart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Del Skrevet 12. juni 2016 Godt å få litt støtte. Var egentlig det jeg trengte. Er redd for å legge ut for mye info, for jeg vil ikke bli gjenkjent, men må nesten det for å forklare situasjonen. Mine venner skjønner meg garantert ikke og jeg vil ikke lage noe oppstyr ut av det heller. Noen av de er med på bildet selv. En av de som er medlem i denne gruppa liker meg, og bildet ble lagt ut fordi jeg satt å snakket med en av vennene mine (han skulle liksom bli sjalu når han så bilde av meg snakke med noen andre). Han som la ut bildet skrev at han ikke ville hatt meg selv for jeg var så stygg og fæl osv. Det var det eneste jeg fikk se i forbifarten, for gruppen er lukket og jeg er ikke medlem. Mine venner/bekjente tenker garantert ikke tanken at jeg tar meg nær av det engang, for de vet ikke at jeg har så dårlig selvtillit, men det har da allikevel festet seg, for jeg synes det er ekkelt at noen tar bilde av meg uten at jeg vet det og legger det ut + at de kommenterer meg der uten at jeg kan se det. Anonymkode: 6709c...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 12. juni 2016 #8 Del Skrevet 12. juni 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: En av de som er medlem i denne gruppa liker meg, og bildet ble lagt ut fordi jeg satt å snakket med en av vennene mine (han skulle liksom bli sjalu når han så bilde av meg snakke med noen andre). Han som la ut bildet skrev at han ikke ville hatt meg selv for jeg var så stygg og fæl osv. Det var det eneste jeg fikk se i forbifarten, for gruppen er lukket og jeg er ikke medlem. Anonymkode: 6709c...64d Jeg ville allikevel tatt en prat med politiet for å høre om de har noen råd å gi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #9 Del Skrevet 12. juni 2016 Herregud, hva er det med mennesker? Anonymkode: 476fd...ec8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #10 Del Skrevet 12. juni 2016 Dette er ikke helt samme situasjon, men jeg var på en fest der jeg møtte mange for første gang. En gutt der ble veldig ivrig på meg, men han dummet seg ut med alkoholen og dro tidlig, vennen hans hadde tydeligvis fortalt han at han burde være glad for at det skjedde og at han ikke fikk mulighet til å gjøre noe med meg fordi jeg var et grusomt menneske og var stygg. Jeg tok meg ikke nær av det, fordi jeg vet at det ikke er sant. Jeg skjønte at han sa det fordi jeg ikke lo når han prøvde å være morsom og fordi jeg sa til kjæresten hans at hun ikke burde finne seg i et eller annet hun hadde fortalt om han, og han hørte det. Kan det være at du også gjorde noe som rett og slett bare gikk utover stoltheten hans og han måtte ty til barnslige påfunn? Anonymkode: 125d2...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 12. juni 2016 #11 Del Skrevet 12. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mine venner/bekjente tenker garantert ikke tanken at jeg tar meg nær av det engang, for de vet ikke at jeg har så dårlig selvtillit, men det har da allikevel festet seg, for jeg synes det er ekkelt at noen tar bilde av meg uten at jeg vet det og legger det ut + at de kommenterer meg der uten at jeg kan se det. Anonymkode: 6709c...64d Han fyren som gjorde dette er ordentlig råtten og uspiselig og driter kun ut seg selv med dette. At de andre i gruppen ikke sier ifra og tar avstand, er helt utrolig og jeg lurer på hvaslags miljø disse menneskene kommer fra som har så lite empati... Å bli lei seg for dette er ikke "å ha dårlig selvtillit", dette er rett og slett ikke ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #12 Del Skrevet 12. juni 2016 Ettersom det var så mange som sa ifra til deg kan du trøste deg med at de fleste er uenig og synes oppførselen hans var stygg. Det er ikke du som er problemet her. Det er denne drittsekken som finner et behov å drittslenge og ta snikbilder for så å legge det ut på sosiale medier av en person man har møtt på fest. Dette er ekkel oppførsel. Jeg håper det er flere som har sagt ifra til han. Ikke forstår jeg hvorfor i det hele tatt noen ønsker å omgås med en så usmakelig personlighet. Anonymkode: c03da...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AryaKillie Skrevet 12. juni 2016 #13 Del Skrevet 12. juni 2016 Her ser vi igjen at én negativ kommentar veier tyngre enn 100 positive. Skjønmer ikke at noen kan være så ufattelig jævlig mot andre. Klem til deg ts. Du burde (enn så tøft det må være) konfrontere disse folka, vise at dette finner du deg ikke i, samt anmelde de. Alle som en. Fyfaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #14 Del Skrevet 12. juni 2016 Det er jo en ting som er ganske drøyt. Man kan ikke ta bilder av folk uten deres samtykke og legge det ut på sosiale medier. Er jo en mann på 42 som nå ble gitt 7måneders fengselstraff fordi han hadde "outet" en av Baneheiamorderne på Snapchat... Krenkelse av personvernet tror jeg det går under. Ts kan jo anmelde eller få noen til å si fra om dette, sånn at den idioten kanskje kan få seg en vekker. Anonymkode: 0028e...01d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiljaMarie Skrevet 15. juni 2016 #15 Del Skrevet 15. juni 2016 Dette sier alt om dem og ikke om deg. Folk som gjør så stygge ting har nok behov for å rakke ned på andre for å heve seg selv. Desverre gikk det ut over deg denne gangen. Håper du får jobbet med selvtilliten og hever hodet over slike idiotiske påfunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. juni 2016 #16 Del Skrevet 15. juni 2016 Er det sant da? Han la ut bildet, men er du sikker på at det var han som kom med stygge kommentarer og ikke noen sjalue damer? Hvor gammel er han? Det er jo bare å konfrontere han, si at du vet og at det var veldig stygt gjort. Om han ikke har gjort det selv, får jo de andre kjeft av han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå