Diis Skrevet 11. august 2016 #121 Del Skrevet 11. august 2016 Grattis med vektoppgang, en tilsynelatende fin sommer (hvis man gratulerer for sånt ) og maksing i markløft! Jeg vil også være sterk og løfte skittungt, haha Kjenner jeg blir litt ekstra motivert til å komme i gang igjen skikkelig når jeg blir frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 11. august 2016 Forfatter #122 Del Skrevet 11. august 2016 7 timer siden, Diis skrev: Grattis med vektoppgang, en tilsynelatende fin sommer (hvis man gratulerer for sånt ) og maksing i markløft! Jeg vil også være sterk og løfte skittungt, haha Kjenner jeg blir litt ekstra motivert til å komme i gang igjen skikkelig når jeg blir frisk! Jo takk for det, og sommeren var fin, ja! :D Gleder meg til det blir tresifret, har lyst til å få det til før neste sommer, så får se Uff, håper virkelig du kommer deg snart. Hadde du begynt på medisin, sa du? Klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 11. august 2016 Forfatter #123 Del Skrevet 11. august 2016 I dag ble det en litt annerledes beinøkt! Hadde egentlig ikke mye til plan da jeg gikk opp der. Pleier jo alltid å skrive ned øktene på forhånd, men det ble bare ikke sånn i dag, har ingen god unnskyldning Knebøystativene som hadde stenger til å ta i mot hvis jeg failer løftet var alle tatt. Da våget jeg ikke å kjøre dem, mannen var ikke med. Så denne økta er litt rotete og kludrete, tok den på måfå, men har skikkelig syregaranti! Vagget hjem igjen :TORSDAGKnebøy 20 kg x 15 reps 40 kg x 10 repsEttbeins beinpress (pr fot) 35 kg x 8 repsUtfall i smith-maskin 10 pr fot, ingen vekt på Spensthopp opp på kasse (Legger ut en liten filmsnutt, ettersom jeg er elendig på å forklare ) 5 stykker SUPERSETT (Vekslet mellom beinpress og leg-extension hvert sett) Beinpress 70 kg x 8 reps 70 kg x 8 reps 60 kg x 8 reps Leg-extension (De to siste ble dropsett, skulle ha åtte reps totalt, men da jeg ikke klarte flere på den vekta jeg hadde tok jeg den ned et hakk og fortsatte ) 42 kg x 8 reps 42 kg x 5 reps, 35 kg x 3 reps 42 kg x 3 reps, 35 kg x 3 reps, 28 kg x 2 reps Selv om dette nok ikke var en optimal økt, så var det gøy å prøve litt nye ting! Skal planlegge økta bedre neste gang, lover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 11. august 2016 Forfatter #124 Del Skrevet 11. august 2016 Her er klippet av en rep på spensthopp IMG_1862.MOV 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 12. august 2016 #125 Del Skrevet 12. august 2016 Wow, rå video!! Det skal testes idag!! Du er sprek!!💪🏻💪🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 12. august 2016 Forfatter #126 Del Skrevet 12. august 2016 3 timer siden, Trening skrev: Wow, rå video!! Det skal testes idag!! Du er sprek!!💪🏻💪🏻 Takk for det! Rå og rå.. kos deg, det var seigt 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 12. august 2016 #127 Del Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, rh1 skrev: Takk, det er beintungt vet jeg, men du gav inspirasjon. Du har sterke bein, jeg må bare prøve å få det til jeg og!! Gru-gleder meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 12. august 2016 Forfatter #128 Del Skrevet 12. august 2016 1 minutt siden, Trening skrev: 4 minutter siden, rh1 skrev: Takk, det er beintungt vet jeg, men du gav inspirasjon. Du har sterke bein, jeg må bare prøve å få det til jeg og!! Gru-gleder meg.. Lykke til! Er mye gøyere å prøve ting som er utfordrende enn det man vet man kan da er det mye mer boost å få det til 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 15. august 2016 #129 Del Skrevet 15. august 2016 WOW! Dritbra spentsthopp! Der hadde jeg garantert detti bakover! Prøvde å hoppe opp på en sånn kasse i helga, og det gikk fint det, men det var jo fra stående! Imponerende balanse og spenst! Også løfter du så tungt..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 15. august 2016 Forfatter #130 Del Skrevet 15. august 2016 7 timer siden, Rainbow skrev: WOW! Dritbra spentsthopp! Der hadde jeg garantert detti bakover! Prøvde å hoppe opp på en sånn kasse i helga, og det gikk fint det, men det var jo fra stående! Imponerende balanse og spenst! Også løfter du så tungt..! Haha tusen takk! Nå synes jeg det er en veldig gøy øvelse å gjøre, men hadde lenge en sperre for å i det hele tatt prøve å hoppe opp på ei slik kasse. Skulle alltid være heeelt sikker på at jeg nådde opp, så fikk mannen til å stå og måle høyden mens jeg hoppa ved siden av før jeg våget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 15. august 2016 Forfatter #131 Del Skrevet 15. august 2016 Ny uke, blanke ark! Det har irritert meg litt at jeg ikke har fått inn alle ønskede økter i det siste - blei bare ei økt pr muskelgruppe forrige uke - håper det går bedre denne gangen. Var rett og slett ganske sliten i helga, så blei liksom aldri til at jeg karret meg opp på senteret. Tenkte jeg skulle gjøre en bitteliten endring i "bloggen" denne uka, og skrive ned en liten liste over det jeg har spist. Ikke med kaloritelling, men bare for å få et lite overblikk over hva og hvor ofte Er nok ikke så sikker på at det blir noe fast, altså Så, uten mer snikksnakk: (ja, lever og ånder for kaffe, og hadde ikke tidenes sunneste middag akkurat. )Frokost 2 brødskiver med salami og agurk 1 brødskive med leverpostei og spinat 1 glass lettmelk 2 kopper kaffeMellommåltid 1 neve med cashewnøtter 1 neve mandler 1 glass appelsinjuice 1 kopp kaffe Lunsj 1 skål gresk yoghurt med sitronsmak (havregryn oppi) 1 kopp te 1 glass vannMiddag Nachos med karbonadedeig og kidneybønner Tilbehør: Hvitost, avocado, salsa 2 glass vann ... 2 kopper kaffeEtter trening 1 boks BCAA med pæresmak (har sluttet å drikke brus, men dette er et av mine "smutthull" 1 glass vann 1 banan 1 neve valnøtter Har ikke spist kvelds enda, men tenkte å lage meg to ostesmørbrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 15. august 2016 Forfatter #132 Del Skrevet 15. august 2016 ...Så kommer dagens treningsøkt Bryst og triceps Benkpress oppvarming 20 kg x 15 reps 30 kg x 8 repsBenkpress arbeidssett 35 kg x 8 reps 35 kg x 8 reps 35 kg x 8 repsDips kroppsvekt 8 stk 7 stk 6 stkTriceps-nedpress 20 kg x 5 reps, 15 kg x 5 reps 15 kg x 10 reps 15 kg x 10 reps SUPERSETT:Flyes 6 kg x 10 reps 6 kg x 10 reps 6 kg x 10 repsTricep-extension 6 kg x 10 reps 6 kg x 10 reps 6 kg x 10 reps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 16. august 2016 #133 Del Skrevet 16. august 2016 Så kul video, med spensthopp Kjempebra jobba! Flinkisen som har trent i dag også! Det ser kjempebra ut Synes også kostholdet ser bra ut Du er jo kjempeflink, både med trening og kosthold! Har du enda ferie eller? Er akk startet på jobb denne uken, og det var tungt altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 17. august 2016 Forfatter #134 Del Skrevet 17. august 2016 15 timer siden, gjest- silje skrev: Så kul video, med spensthopp Kjempebra jobba! Flinkisen som har trent i dag også! Det ser kjempebra ut Synes også kostholdet ser bra ut Du er jo kjempeflink, både med trening og kosthold! Har du enda ferie eller? Er akk startet på jobb denne uken, og det var tungt altså Tusen takk! Jeg tar et fag nå for å kunne komme inn på det studiet jeg vil, har hatt noen år med fhs, jobbing osv, så er litt treig på den fronten Jobben min for øyeblikket er vikar på barneskole, så der har jeg ikke blitt ringt inn enda.. Begynner nok en gang litt etter at skolen har begynt, men er ikke så lett å vite på forhånd! Så gjør ikke noe på heltid akkurat nå, bare gleder meg til jeg har de fagene jeg trenger så jeg kan begynne etter jul eller til høsten igjen! Ellers hadde jeg tidenes krise-matdag i går, så det kostholds-roset fortjener jeg virkelig ikke! (Se: det gikk skeis på kvelden, for hadde nok spist for lite i løpet av formiddagen) Like greit å bare innrømme det med en gang, for sånn går det når jeg er lat og mannen jobber overtid: Frokost 1 knekkebrød med brunost 1 glass melk 3 kopper kaffeMellommåltid (På biblioteket) 1 boks hvor jeg har blandet: Valnøtter, mandler, gresskarkjerner, rosiner 1 termos kaffe Vann Lunsj (I byen) 1 boks fra salatbar (spiste halve ca) med Kylling, salatblader, agurk, paprika, rødløk, ost, pasta 1 Banan Vann"Middag" GRANDIOSA! 2 glass bris 2 kopper kaffe"Kvelds" 1 kinder-sjokolade 1 glass bris Hadde begynt å lage Shepherd's pie da den andre halvdelen av husholdningen fikk tlf om å dra på jobb, så da dreit jeg rett og slett i den og brukte vårt grandiosa-nødlager i stedet, siden han var vekke en god stund. #badhousewife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 18. august 2016 Forfatter #135 Del Skrevet 18. august 2016 BEINØKT FRA I GÅR KOMMER HER: Oppvarming: 10 box-jumps 10 step-ups pr bein (gikk opp med ene foten, sparket den andre foten bak mens jeg stod oppå kassa og gikk direkte ned igjen og gjentok med samme fot før jeg bytta) 10 hopp fra side til side (opp på kassa og ned på andre siden er 1 rep) Utfall i smith-maskin (pr bein) 10 kg x 10 reps 10 kg x 10 reps 10 kg x 10 reps Knebøy 50 kg x 8 reps 50 kg x 8 reps 50 kg x 8 reps SUPERSETTTåhev 61 kg x 8 reps 61 kg x 8 reps 61 kg x 8 repsLeg-extension 35 kg x 8 reps 35 kg x 8 reps 35 kg x 8 reps Gikk tur med hunden rett etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 18. august 2016 Forfatter #136 Del Skrevet 18. august 2016 Mat fra i går (Vet det er mye tekst og oppramsing nå, beklager. Gjør jo dette mest for min egen del uansett, så trenger dere jo ikke akkurat å finlese antall kopper kaffe om ikke det er superspennende ) ONSDAG Frokost 2 skiver med salami 1 glass melk 2 kopper kaffeMellommåltid Valnøtter 2 kopper kaffe Vann og Bris Lunsj 1 skål med blåbærbiola og havregryn VannMiddag Sheperd's pie ("fyll": svinekjøtt, kidneybønner, søtpotet, gulrot, løk, paprika) 1 kopp kaffe (etter middag) VannEtter trening/Kvelds 2 brødskiver med brunost Mandler 1 glass melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 18. august 2016 #137 Del Skrevet 18. august 2016 Bra du har kontroll på måltidene og får i deg mer! Og kult med så mye trening på step-kasse! Som treningsssenter noob måtte jeg google smith-maskin! 35 kilo, lissom.... wow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DreamFitMom Skrevet 18. august 2016 #138 Del Skrevet 18. august 2016 Så gøy at du skriver måltider, trenger inspirasjon der altså!! Og jeg merker du er en kaffe elsker, just like me Kjempe flink med trening er du! Det motiverer meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 18. august 2016 Forfatter #139 Del Skrevet 18. august 2016 12 timer siden, Rainbow skrev: Bra du har kontroll på måltidene og får i deg mer! Og kult med så mye trening på step-kasse! Som treningsssenter noob måtte jeg google smith-maskin! 35 kilo, lissom.... wow! Ja, føler det går rette veien der, har endelig den luksus å bare kunne spise når jeg er sulten, og likevel ende opp med såpass mange måltider Er jo dømt til noen glipper, men jevnt over ser det ut til å gå fint Har ikke brukt så mye sånn kasse tidligere, men har funnet ut at det er en veldig morsom måte å enten starte eller avslutte beinøktene med! Det blir nesten en liten gulrot, for av benk, mark og knebøy er knebøy den mest slitsomme Så da har jeg i det minste EN favorittøvelse på beindag 21 minutter siden, DreamFitMom skrev: Så gøy at du skriver måltider, trenger inspirasjon der altså!! Og jeg merker du er en kaffe elsker, just like me Kjempe flink med trening er du! Det motiverer meg også Begynte med det nå nettopp, faktisk, så da kom du jo i grevens tid Kaffe er et MUST, både som oppkvikker og bare for kos! Merkelig hvordan noe med så mye koffein samtidig kan gjøre en så avslappet også i blant.. Tusen takk for at du synes jeg er flink; Jeg synes i bunn og grunn at styrketrening er kjempegøy, så da blir det veldig lett å gjøre det også (har en ganske "lett" timeplan både nå og en stund til framover, så da blir det også mulighet til å prioritere det mye ). Skulle vel helst ha vært på en joggetur eller to i uka også - noe jeg har satt meg mål om gang etter gang, men aldri helt fulgt opp. Så SUPERflink er jeg nok ikke. Jeg er bare flink på det jeg har lyst til, uff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 18. august 2016 Forfatter #140 Del Skrevet 18. august 2016 Så kommer mat og trening fra i dag i et innlegg som kommer til å ta mye plass nedover.. "Layouten" min for dette her er ikke akkurat plassvennlig. Mat først: TORSDAG MAT Frokost 2 skiver med fårepølse og spinat 1 skive med brunost 1 glass melk 3 kopper kaffeMellommåltid Valnøtter Frozen yoghurt med blåbær på 2 kopper kaffe Vann Lunsj 2 knekkebrød med hvitost, spinat og paprika 1 glass melkMellommåltid 1 banan VannMiddag (Etter trening) Taco med røde linser Alle salatgreier som hører med..... BCAA med pæresmak Vann TRENING - følte meg ikke helt i slaget, helt fra oppvarmingen (samt beindagen i går gikk litt utover markløftprestasjon, så bestemte meg for å ta en rolig, fokusert økt hvor jeg ikke økte fra forrige gang. Tendenser til at det skortet på teknikken, så gikk jeg ned i vekt i stedet for å ta meg sammen, for kroppen var ikke helt på rett plass. Sånn er det av og til! Markløft oppvarming 20 kg x10 reps 40 kg x 6 reps 50 kg x 5 reps Markløft 60 kg x 8 reps 60 kg x 8 reps 60 kg x 8 reps SUPERSETTNedtrekk, bredt grep 28 kg x 8 reps 28 kg x 6 reps, 21 kg x 2 reps 21 kg x 8 repsSittende roing 20 kg x 10 reps 20 kg x 8 reps, 15 kg x 2 reps 20 kg x 5 reps, 15 kg x 5 reps TRISETTBicep-curls med stang 10 kg x 8 reps 10 kg x 8 reps 10 kg x 8 reps Hammer-curls (pr arm) 5 kg x 8 reps 5 kg x 8 reps 5 kg x 8 reps Bicep-curls med manualer (pr arm) 4 kg x 8 reps 4 kg x 8 reps 4 kg x 8 repsBeinhev i ribbevegg 3 runder med: 1 toes to bar, 1 med beina ut til 90 grader, 1 med kun knær opp mot brystet Begynte også endelig på den 30 days of yoga som jeg har nevnt for en liten stund siden. Det tok sin tid å komme i gang, men jeg fikk gjort dag 1 i kveld Kommer nok ikke til å gjøre det hver dag, men når jeg har tid/lyst. Trenger noe som KUN er lystbetont, kjenner jeg (Selv om trening er kjempegøy skal det ikke akkurat være DET som styrer kalenderen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå