Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vi har ønsket oss barn nå i 6mnd uten lykke, det har blitt en del tester. Alle har vært helt hvite, negativ.

Tok en test på mandag (negativ) også tok jeg en igår uttpå ettermiddagen. Den siste teste ble 2 streker på nesten med en gang, så forsvant den streken som viser positiv eller negativ sakte med sikkert. Legger til bilde av testen minutt for minutt, det er jo så og si bort nå men er det det som står etter 2-3min som er svaret ? Som det står på pakningen :-)

Ønsker bare og høre deres mening, er denne positiv og burde jeg ta en til for å vite helt sikkert :-) ? 

image.jpeg

Anonymkode: e9e0a...882

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt positiv den. Gratulerer :)

Skrevet
4 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Absolutt positiv den. Gratulerer :)

Åh 😊❤️ tusentakk

Skrevet

Min så også slik ut, mest sannsynlig grunnet at det var så tidlig. Jeg ville tatt en ny igjen om tre fire dager..

Skrevet
1 minutt siden, Forundret.. skrev:

Min så også slik ut, mest sannsynlig grunnet at det var så tidlig. Jeg ville tatt en ny igjen om tre fire dager..

Takk for svar :-) om jeg er gravid er det bare 4-5uker siden eggløsning så jeg skjønner den svake streken 

Skrevet

Testen skal jo ikke slå ut på noe som ikke er der. Det er jo som du sier veldig tidlig så som jeg sa så ville jeg tatt ny test igjen, evt hatt litt is i magen å sett om mens kommer eller ei for så å ta en ny test om den er sen. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig tidlig og den er veldig svak, men den ser positiv ut. Men ikke ta all glede på forskudd, ta heller en ny test om litt. Lykke til! :)

Anonymkode: 2884e...a54

AnonymBruker
Skrevet

4-5 uker siden eggløsning?? Eller mener du forrige mens?

Anonymkode: 6f94c...546

Skrevet

6uker siden siste mens

Skrevet
Et øyeblikk siden, Ønskebarnn skrev:

6uker siden siste mens

Har alltid mens fra dato den 29 til rundt 4-5. Nå fikk jeg mens 29 mai og til 31 mai , så den var veldig kort

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Ønskebarnn skrev:

Har alltid mens fra dato den 29 til rundt 4-5. Nå fikk jeg mens 29 mai og til 31 mai , så den var veldig kort

Regner med du mener april her. Rundt 14 dager etter eggløsning pleier være nok til å gi tydelig testsvar. Hvis det er 4-5 uker siden eggløsning er testen veldig svak. Ta en ny test, og se om du får et tydeligere svar?

Anonymkode: 063b7...31c

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Ønskebarnn skrev:

Jeg hadde mensen litt etter deg(4-8 mai) og eggløsning rundt 16-18 mai. Testa klart positivt forrige fredag, altså svaret kom tydelig frem med en gang. Foreslår å bruke sånn digital hvor det står gravid og antall uker, så vet du sikkert. Lykke til - håper skuddet sitter😊

Anonymkode: d115c...ddb

Skrevet

hadde det vært min test hadde jeg definitivt tenkt negativ. men hvis mensen hadde uteblitt lenger hadde jeg tatt nye tester.. :):)

prøv clear blue digital. lettere å lese resultatet der ;)

AnonymBruker
Skrevet

Har du bilde av testen etter 2-3 minutt? Man skal vel ikke lese den av etter det?

Anonymkode: 3138b...ec1

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du bilde av testen etter 2-3 minutt? Man skal vel ikke lese den av etter det?

Anonymkode: 3138b...ec1

Den var helt lik bare bittebittelitt sterkere enn der det står 15min på bilde over her ☝🏼️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...