Olava Skrevet 11. juni 2016 #1 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) RIP til Christina Grimmie, ei tøff, sterk og veldig talentfull jente. Hun ble skutt på sin egen konsert, mens hun signerte autografer. For dere som ikke vet hvem hun er så startet hun sin artistkarriere med en youtubekanal. Selv har jeg fulgt karrieren hennes siden hun ikke var så særlig berømt, men satt på jenterommet sitt med et helt vanlig kamera, et keyboard og stemmen sin. Det fantastiske var at jenta virkelig kunne synge. Så var hun med i the voice, og hun skaffet seg bedre utstyr til videoene sine. Hun var på vei oppover i karrieren hun ønsket seg. Hun har dratt rundt på turné, har et par plater ute, du finner sangene hennes både på Spotify og YouTube. I går var hun i Orlando, og der ble hun skutt og drept Flere enn meg her som er fan av henne, og som føler den samme sorgen? Vet at det er litt teit å føle sorg over noen man ikke kjenner.. men det føles så nære når man har fulgt henne så lenge, og når man hele tiden har forventa å få høre mer fra henne. Nå er hun bare plutselig revet bort fra verden Link til saken: http://www.vg.no/rampelys/musikk/usa/amerikansk-the-voice-deltaker-doede-etter-skuddskader/a/23709638/ Endret 11. juni 2016 av Verena La inn link 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Edain Skrevet 11. juni 2016 #2 Del Skrevet 11. juni 2016 Er ikke blodfan, men også fulgt henne i mange år og hun har jo bare en fantastisk stemme! Så ufattelig trist at hun ble revet bort på denne måten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 11. juni 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 11. juni 2016 30 minutter siden, Edain skrev: Er ikke blodfan, men også fulgt henne i mange år og hun har jo bare en fantastisk stemme! Så ufattelig trist at hun ble revet bort på denne måten.. Er heller ikke blodfan, men følger henne på facebook, hører litt på sangene hennes, og ser iblant på videoene hennes. Ufattelig trist ja, er på en måte i en slags vantro, det er liksom for tragisk til å være sant... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John_Felipe Skrevet 11. juni 2016 #4 Del Skrevet 11. juni 2016 Første gang jeg så Christina Grimmie Utrolig trist. Hun ga oss fans så mye Når jeg hadde en dårlig dag så gjorde musikken hennes det så mye bedre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John_Felipe Skrevet 11. juni 2016 #5 Del Skrevet 11. juni 2016 2 timer siden, Verena skrev: RIP til Christina Grimmie, ei tøff, sterk og veldig talentfull jente. Hun ble skutt på sin egen konsert, mens hun signerte autografer. For dere som ikke vet hvem hun er så startet hun sin artistkarriere med en youtubekanal. Selv har jeg fulgt karrieren hennes siden hun ikke var så særlig berømt, men satt på jenterommet sitt med et helt vanlig kamera, et keyboard og stemmen sin. Det fantastiske var at jenta virkelig kunne synge. Så var hun med i the voice, og hun skaffet seg bedre utstyr til videoene sine. Hun var på vei oppover i karrieren hun ønsket seg. Hun har dratt rundt på turné, har et par plater ute, du finner sangene hennes både på Spotify og YouTube. I går var hun i Orlando, og der ble hun skutt og drept Flere enn meg her som er fan av henne, og som føler den samme sorgen? Vet at det er litt teit å føle sorg over noen man ikke kjenner.. men det føles så nære når man har fulgt henne så lenge, og når man hele tiden har forventa å få høre mer fra henne. Nå er hun bare plutselig revet bort fra verden Link til saken: http://www.vg.no/rampelys/musikk/usa/amerikansk-the-voice-deltaker-doede-etter-skuddskader/a/23709638/ Føler den samme sorgen! Det er ikke teit i det hele tatt!! vi fans kjenner jo henne! Hun har jo vært en stor del av oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John_Felipe Skrevet 11. juni 2016 #6 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) 2 timer siden, Verena skrev: RIP til Christina Grimmie, ei tøff, sterk og veldig talentfull jente. Hun ble skutt på sin egen konsert, mens hun signerte autografer. For dere som ikke vet hvem hun er så startet hun sin artistkarriere med en youtubekanal. Selv har jeg fulgt karrieren hennes siden hun ikke var så særlig berømt, men satt på jenterommet sitt med et helt vanlig kamera, et keyboard og stemmen sin. Det fantastiske var at jenta virkelig kunne synge. Så var hun med i the voice, og hun skaffet seg bedre utstyr til videoene sine. Hun var på vei oppover i karrieren hun ønsket seg. Hun har dratt rundt på turné, har et par plater ute, du finner sangene hennes både på Spotify og YouTube. I går var hun i Orlando, og der ble hun skutt og drept Flere enn meg her som er fan av henne, og som føler den samme sorgen? Vet at det er litt teit å føle sorg over noen man ikke kjenner.. men det føles så nære når man har fulgt henne så lenge, og når man hele tiden har forventa å få høre mer fra henne. Nå er hun bare plutselig revet bort fra verden Link til saken: http://www.vg.no/rampelys/musikk/usa/amerikansk-the-voice-deltaker-doede-etter-skuddskader/a/23709638/ forsatt i sjokk, skulle håpet det var en drøm.... Endret 11. juni 2016 av John_Felipe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 11. juni 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 11. juni 2016 1 time siden, John_Felipe skrev: Første gang jeg så Christina Grimmie Utrolig trist. Hun ga oss fans så mye Når jeg hadde en dårlig dag så gjorde musikken hennes det så mye bedre Husker jeg hørte på den sangen der om og om igjen, og Christina sin del er absolutt best syns jeg! Ååå det er så utenkelig at hun er borte, det er bare helt ufattelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 11. juni 2016 #8 Del Skrevet 11. juni 2016 Jeg hørte henne på YouTube for noen år siden og følger henne på insta. Jeg ble faktisk sjokkert og lei meg. Det var så meningsløst, fullstendig meningsløst. Hun var en utrolig vokalist. Hørte Titanium av henne idag, en av hennes beste. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 11. juni 2016 #9 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Jeg hørte masse på henne på youtube for en god del år siden, tror det kanskje var i starten av youtubekarrieren hennes. Fikk sjokk da jeg leste nyhetene i dag, og har vært småtrist i hele dag. Det er så utrolig meningsløst og urettferdig! Ei utrolig flott, ung og talentfull jente med hele livet foran seg, skutt og drept fordi noen fant det for godt. Hvil i fred Endret 11. juni 2016 av Masuka 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 12. juni 2016 #10 Del Skrevet 12. juni 2016 Hun har betydd så ufattelig mye for meg opp gjennom barndommen. Har hørt på henne hver gang jeg har hatt en tøff periode. Var helt i sjokktilstand da jeg fikk høre hun var død. Har grått, og føler meg nesten litt tom. Det er så sykt å tenke på hvor fort alt bare kan bli revet bort på noen få sekunder.. Forstår skikkelig godt hvordan du har det. //Sportsidiot 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John_Felipe Skrevet 12. juni 2016 #11 Del Skrevet 12. juni 2016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg