Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #1 Del Skrevet 2. november 2004 Burde vi egentlig bruke det? :-? Altså...vi med fet hud trenger jo også fuktighet. Men jeg går alltid til dyprensende masker i stedet for fuktighetsmasker. Finnes det noen fuktighetsmasker som er for oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. november 2004 #2 Del Skrevet 2. november 2004 Dermalogica har en fuktighetsmaske på gelebasis (husker ikke navnet), som også burde passe for fetere hud. En liknende maske finnes også i D-stress-serien fra Biotherm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #3 Del Skrevet 2. november 2004 hm det kan være noe. Titter litt på dermalogica jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #4 Del Skrevet 2. november 2004 hm det kan være noe. Titter litt på dermalogica jeg kan det være denne? Skin Hydrating Masque Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. november 2004 #5 Del Skrevet 2. november 2004 Det hørtes ut som den jeg mente, ja. Jeg hadde prøve på den en gang, og den var behagelig kjølende og fuktgivende (men ikke nok for min tørre hud). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #6 Del Skrevet 2. november 2004 hehe ok Høres meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 2. november 2004 #7 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg bruker Vichy fra apoteket. Jeg har blandingshud som fort blir veldig oljete i t-sonen. Jeg er veldig godt fornøyd med den. Bruker den også som en slags nattkrem et par ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå