Gå til innhold

Danmark utviser voldelige asylsøkere

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://lokalavisen.dk/somalisk-asyl-par-amok-da-de-skulle-flyttes-til-bornholm-kastede-brosten-efter-roede-kors-ansatte-/Politi/20160609/artikler/160609235/1265

Det var groteske scener, der udspandt sig ved Frederikssund Station onsdag formiddag ved 9.30-tiden. Det endte nemlig i vold og flyvende brosten, da en 29-årig mandlig og en 30-årig kvindelig asylansøger fra Somalia skulle flyttes fra Auderødlejren i Frederiksværk til et asylcenter på Bornholm. De to er nu ifølge Frederiksborg Amts Avis sigtet for vold mod embedsmand i funktion og for forsøg på grov vold.

Danmark bruker fornuft og sender hjem voldsidioter. Dette paret gikk bananas over at de ikke ble kjørt fra dør til dør.

Norge bør lære av Danmark og få sendt hjem alle som bryter loven!

Hva skal vi med slike folk, hva kan disse krevende mennesker tilføre Europa foruten kaos?

Anonymkode: 52dcf...c63

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norge har MYE å lære fra Danmark. 

• Liker 5
Gjest Tom/Loki
Skrevet

Ja, enig veldig mye å lære av Danmark.

AnonymBruker
Skrevet

Norge lære??? Norge er så opptatt av å være best på alt, gjerne hjelpe hele verden, men jeg holder med Norge MÅ lære av Danmark, men det kommer aldrig til å gå med den sittende regjering.

Anonymkode: 9f348...6e0

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge lære??? Norge er så opptatt av å være best på alt, gjerne hjelpe hele verden, men jeg holder med Norge MÅ lære av Danmark, men det kommer aldrig til å gå med den sittende regjering.

Anonymkode: 9f348...6e0

Jeg er redd ingen norske politikere har buksene på. Vi aksepterer vold og voldtekt mot kvinner og barn i stor stil. Leste i en såkalt svensk brun avis om en 26 åring som ble gruppevoldtatt av 3 hjernekirurger fra muslimland. Når får vi den første grove massevoldtekten av norske menn? Jeg pleier ikke å være hevngjerrig av meg, men jeg håper i så det tilfelle at det er en innvandrinsivrig som får stå modell til det. Sånn for rettferdighetens skyld.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...