Gå til innhold

Hvor lenge bør man vente før man har sex?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kåt og forelsket...

Jeg er muligens ved inngangen av et forhold. Vi har likt hverandre i over to år og endelig har vi fått ut fingern og begynte å "date". Spenningen mellom oss er sinnsyk. Ikke bare er jeg fysisk tiltrukket, men jeg er også fasinert av ham som person og hvor fint jeg har det sammen med ham. Aldri følt det sånn for noen før. Jeg blir våt (unnskyld meg, men det er sant) av å ha ham innenfor to-tre meters rekkevidde. Ikke umulig at jeg snart får sjansen til å havne i en seng naken sammen med ham. Han er en unik person som jeg ikke vil miste eller gjøre feilgrep med. Derfor undrer jeg: hvor lenge bør man holde igjen og være "flink pike"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, det har jeg aldri vært flink til... Å holde igjen mener jeg...

Gjør det når du føler for det du. Og når det passer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville rett og slett bare sluttet og tenke på og være snill pike og følge kroppens ønsker? :sjarmor:

men det var meg.... :roll:

kanskje ventet til dere er blitt SKIKKELIG sammen og fått et forhold..til begge ikke klarer og holde ut lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje ventet til dere er blitt SKIKKELIG sammen og fått et forhold..til begge ikke klarer og holde ut lengre..

Til hu blir voldtatt mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer nok an på fyren og situasjonen ja. Jeg har hørt at å vente en stund kan skape ekstra eh turbulens når det først skjer. Spørs kanskje hvor sikre dere er på hverandre? Jeg møtte en som ville ha sex på de første datene da jeg ville vente, praten gikk ikke helt overbors heller, og da fikk jeg inntrykk at hun ikke var noe interessert i meg, og om jeg ville bli igjen knyttet og såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gjør det du føler for. Spørre andre om hva som _kan_ være best for deg er atalt. Dette er jo noe kun du selv vet best om. Og vær deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe å le av at hun tenner på han vel??? :-x

Det er jo bare positivt.

Tror ikke man kan gi noen fasit på hvor lenge man skal vente. bare vær obs på at noen menn bare vil ha sexen, når de har "vunnet" deg, så gidder de ikke mer.

Så kjenn etter hvor trygg du er, hva han vil med deg, hva du vil med han.

Men ingen grunn å vente bare for å være snill jente om man føler det er rett. har dere snakket om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hu blir voldtatt mener du?

sist jeg sjekket var ikke det at når to forelskede personer som ikke kunne holde hendene vekk i fra hverandre og ble kåte på hverandre på 3 meters avstand og som har sex når de har inngått et fast forhold voldtekt...? :roll:

oj..har blitt voldtatt flere tusen ganger jeg da..burde jeg fortelle i stikkord hva vi gjorde med hverandre til politiet jeg da eller? :wink::sjarmor:

you're just messin with me ha, waco? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil si rundt 3-4 mnd kanskje. Best å bli skikkelig kjent med henne, og ikke bare hoppe i det, slik som de fleste her gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt jeg da!! Du burde vente en stund, se det ann litt... og date og være sammen, er jo 2 forskjellige ting... men hvis du føler for det, må du jo bare følge mage følelsen din!! dette er jo bare opp til deg, dette er det jo bare du som kan bestemme over, ingen andre!!

Men lykke til i alle fall..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...