-Fisken- Skrevet 2. november 2004 #1 Del Skrevet 2. november 2004 Har du noen gang vært i den posisjonen? F.eks etter at det er slutt på et langt forhold, så fortsetter man å ha sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 2. november 2004 #2 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg tror egentlig at det er vanligere å gjøre det enn å ikke gjøre det, og noen ganger trenger man det for å bli ferdig med forholdet. Problemet er dersom dette pågår for lenge, da vil det føre til at man ikke greier å frigjøre seg fra noe som burde være fortid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 2. november 2004 #3 Del Skrevet 2. november 2004 ja, og det er kjipt. ender veldig gjerne opp med at noen blir såra. Det vanligste er at ene personen fortsatt er tiltrukket (Da det som regel, ikke alltid, er den ene som slår opp med den andre) mens den andre personen har et litt "friere" syn på saken. Man kan selv gjette seg til resultatet når den ene finner seg en ny en.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2004 #4 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg er der nå med exen... ikke lett situasjon å være i, men ikke lett å la vær heller... urk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .. Skrevet 2. november 2004 #5 Del Skrevet 2. november 2004 dette er jo bare å be om trøbbel :-? hva er det? redd for å bli singel? for lite sengekos? hvorfor drive å pule rundt på en du akuratt har slått opp med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 2. november 2004 #6 Del Skrevet 2. november 2004 Har du noen gang vært i den posisjonen? F.eks etter at det er slutt på et langt forhold, så fortsetter man å ha sex? Har hatt noen FF's, men bare en av dem har vært en eks... Synes det er greit å droppe sexen når det er slutt, ellers drar det bare ut og blir vanskeligere. Venner forblir de alttid uansett (bortsett fra en)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #7 Del Skrevet 3. november 2004 dette er jo bare å be om trøbbel :-? hva er det? redd for å bli singel? for lite sengekos? hvorfor drive å pule rundt på en du akuratt har slått opp med? Jeg aner ikke. Tror det har noe med at jeg er redd for at jeg ikke vil finne noen igjen. Men det blir jeg fint nødt til, han flytter jo. Noen som har lyst til å finne meg et pent mannfolk som kan kle seg ordentlig her i denne jallabyen kristiansand?? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amona Skrevet 3. november 2004 #8 Del Skrevet 3. november 2004 Det å ha en sexvenn kan vel gå vil jeg tro, men å fortsette å ha sex med ex'en etter at forholdet er slutt :o Det hadde jeg aldri klart tror jeg. Hvorfor i all verden møtes man for å ha sex når man ikke kan leve sammen da? Nei, det blir litt for mye sånn: "du er ikke bra nok for meg, men pule med deg til jeg finner en annen er greit".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2004 #9 Del Skrevet 3. november 2004 Japp - har hatt fuckingfriends - egentlig bare en langvarig og fast en som etterhvert gikk over til å bli noe tilnærmet et kjæresteforhold. Det dukket opp følelser og det ble mye tull og tårer av det. Fint med jevn tilgang på sex men slitsomt på alle andre måter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #10 Del Skrevet 3. november 2004 Det å ha en sexvenn kan vel gå vil jeg tro, men å fortsette å ha sex med ex'en etter at forholdet er slutt :o Det hadde jeg aldri klart tror jeg. Hvorfor i all verden møtes man for å ha sex når man ikke kan leve sammen da? Nei, det blir litt for mye sånn: "du er ikke bra nok for meg, men pule med deg til jeg finner en annen er greit".... Nå er det egentlig faktisk en pause, men jeg tror rett og slett dette forholdet aldri vil bygge seg opp til det det engang var. Vi var jo tilogmed samboere, og når han plutselig flytter er det ingenting håp. Når vi ikke puler gjør vi jo slik som vi pleide i forholdet, som å spille playstation (jajaja) og prater og stikker på turer på butikken sammen. Men det er jo så klart ikke det samme. Æsj. jeg trenger stabilitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #11 Del Skrevet 3. november 2004 Huff, det er en lei situasjon...... Jeg hadde sex noen få ganger med eksen etter at det ble slutt. Jeg var så vanvittig forelsket, og hadde så kjærlighetssorg at ejg klarte ikke la vær. Alikevel kuttet jeg ut etter ca tre ganger, og fant også ut at jeg måtte kutte all kontakt for å komme videre. Det var fantastisk der og da, men endte alltid i tårer dagen etterpå, fordi han egentlig ikke ville ha meg som kjæreste lenger...... Ikke akkruat bra for selvtillitten :cry: Nå er jeg heldigvis over hele fyren, og lever lykkelig og glad igjen 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amona Skrevet 3. november 2004 #12 Del Skrevet 3. november 2004 Nå er det egentlig faktisk en pause' date=' men jeg tror rett og slett dette forholdet aldri vil bygge seg opp til det det engang var. Vi var jo tilogmed samboere, og når han plutselig flytter er det ingenting håp. Når vi ikke puler gjør vi jo slik som vi pleide i forholdet, som å spille playstation (jajaja) og prater og stikker på turer på butikken sammen. Men det er jo så klart ikke det samme. Æsj. jeg trenger stabilitet.[/quote']Så dere gjør altså stort sett det samme som dere alltid har gjort, bortsett fra at dere ikke lenger bor sammen? En pause kan jeg forstå hva innebærer, men for meg høres det merkelig ut at man skal fortsette å ha sex med hverandre etter at forholdet er slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #13 Del Skrevet 3. november 2004 Huff, det er en lei situasjon...... Jeg hadde sex noen få ganger med eksen etter at det ble slutt. Jeg var så vanvittig forelsket, og hadde så kjærlighetssorg at ejg klarte ikke la vær. Alikevel kuttet jeg ut etter ca tre ganger, og fant også ut at jeg måtte kutte all kontakt for å komme videre. Det var fantastisk der og da, men endte alltid i tårer dagen etterpå, fordi han egentlig ikke ville ha meg som kjæreste lenger...... Ikke akkruat bra for selvtillitten :cry: Nå er jeg heldigvis over hele fyren, og lever lykkelig og glad igjen 8) Kjenner meg veldig igjen her, håper jeg kan gjøre det samme som du... skal neimen ikke være lett nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #14 Del Skrevet 3. november 2004 Nei, det er ikke så enkelt når man er forelsket. Utrolig lett å la seg rive med. Jeg tenkte at bare EN gang til kan ikke skade. Dessuten kjenner man hverandre så godt, og har vært kjærester før..... Da er ikke veien til sengen så veldig lang bestandig..... Jeg VET at det ikke er lett, Spidey, men dersom du begyner å føle deg utnyttet, så er det nok lurt å kutte ut. Jeg prøvde også å bare være venner, men det gikk heller ikke. Fristelsen ble for stor.... Vel, etter mange tårer, så klarte jeg å slippe taket. Jeg trodde ALDRI jeg skulle finne meg en ny mann, men sannelig dukket han ikke opp, gitt.... HAN kommer ikke til å dumpe meg, og det er en deilig følelse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #15 Del Skrevet 3. november 2004 Jepp, virker mye bedre å bli ferdig med hele greia og slippe og gruble på "hvorfor tar han ikke kontakt?" osv... men igjen så har jeg behov for å ha slik en "nærhet" også og er jo enda glad i han. Men nå på vinteren pleier han å gå inn i vinterdepresjoner og bli fiendtlig (ikke fysisk, bare avvisende og ekkel) kanskje jeg kan utnytte det og komme lettere ut av det. Så var det å finne noen nye da... virker jo helt håpløst, er så redd for å savne han hvis jeg blir sammen med en ny *sukk* jaja men dette var ikke en tråd om meg, jeg holder meg til whining i dagboka mi, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma Skrevet 3. november 2004 #16 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg vil ikke anbefale det, om man ikke er fullstendig ferdig med hverandre følelsesmessig... Hvis ikke, er det å be om trøbbel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. november 2004 #17 Del Skrevet 3. november 2004 Har du noen gang vært i den posisjonen? F.eks etter at det er slutt på et langt forhold, så fortsetter man å ha sex? Ja. Hvis du lurer på noe konkret, så send gjerne en PM til din kjære og vise storesøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 3. november 2004 #18 Del Skrevet 3. november 2004 Har nok det ja Men ikkje med en X. Blir alt for masse følelsar inne i bildet. Er det slutt, så er det slutt. Men kven veit? Viss eg hadde blitt dumpa, og fortsatt var kjempeforelska, så kan det hende. Har heldigvis ikkje vore i den situasjonen (enda...). Men eg er veldig for at når det er slutt, så skal en ta vekk alle bilder, slette alle kosesms på telefonen, grine og komme seg vidare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. november 2004 #19 Del Skrevet 5. november 2004 ja har vært det noen ganger men aldri over lengre perioder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #20 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg vil ikke anbefale det, om man ikke er fullstendig ferdig med hverandre følelsesmessig... Hvis ikke, er det å be om trøbbel... Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå