Gå til innhold

Hvordan avslutter jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Faen altså. Begynte å prate med en fyr over nettet som virket veldig koselig og snill. Han er også ganske kjekk. Pratet litt frem og tilbake før det klikka fullstendig for han. Eller, han åpnet seg vell for meg, men det er noe han gjør for alle. Han hadde en offentlig blogg der han hadde skrevet en del for noen år siden og jeg stalket FB-profilen hans og ser at han har skrevet myyyyye om privatlivet sitt åpent. Det er ganske tydelig at han sliter med selvbildet sitt og søker bekreftelse hele tiden. Virker jeg litt uinteressert kommer han med litt merkelige utsagn, som f.eks sier han bare "hmm.. merkelig" og jeg sier "hva?" og han bare "nei... bare glem det". Sier da ok. Sier han jeg skal glemme det så glemmer jeg det. Slik har han holdt på flere ganger og det begynner å gå meg på nervene. Vi har pratet i litt over en uke. Til å begynne med snakket vi også en del om sex (jeg liker sex og syns det er gøy/tennende å prate om). Han sa han fantaserte om meg og jeg sa i like så, han er jo digg å se på. Jeg sa han var pen og virker omsorgsfull og snill. Nå avviser jeg han litt når han vil begynne å prate om sex og vinkler samtalen over på noe annet, for jeg har mistet interessen HELT etter at han har klikka. Han skriver milelange tekster om hvor jævlig folk der han bor er, hvor grusomt han har det, hvor fæl oppvekst han har hatt, skryter av ting jeg ikke syns bør skrytes av (vold for eksempel) osv. 

Jeg har ikke hjerte til å slette og blokke fyren men dette går meg på nervene. Han er definitivt ikke personen jeg trodde han var. Han har en voldsom personlighet som er det stikk motsatte av min. Og igjen, han sliter nevnverdig mye med selvbildet og han kommer garantert til å tørne om jeg "dumper" han. Han skriver at han er forelska i meg, at han aldri har møtt noen som meg (vi har kun pratet på nettet...). Han vet generelt lite om meg, jeg har bare vært snill med han. Han snakker også mye om at alle dumper han og går ifra han. 

Har slitt med kraftig nedsatt selvbilde tidligere så kjenner det godt igjen. Jeg har det derimot bra nå. Men dette tærer mye på meg og jeg blir utslitt. Er oftere avlogga enn jeg noen ganger har vært fra FB, når jeg logger inn har jeg hatt på det meste 50 nye meldinger fra han. Jeg syns synd i fyren. Hva fader gjør jeg? Jeg tror det tørner for han om jeg plutselig bare slutter å prate med han. 

Anonymkode: 06f67...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lært til neste gang da, IKKE legg folk så kjapt til på FB. vi møttes på en random datingside og som sagt virket han hyggelig så vi addet hverandre kjapt på FB. 

Anonymkode: 06f67...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville absolutt så fort som mulig sagt til han (skrevet) at du ikke var interessert i å ha noe romantisk kontakt med ham mer eller snakking om sex.

Så kan du se hva han sier til det. Blir han sur, sint, snakker tull eller noe du ikke liker, så bare sletter du  han. Du behøver ikke å si hvorfor eller noen grunn.

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, exictence skrev:

Ville absolutt så fort som mulig sagt til han (skrevet) at du ikke var interessert i å ha noe romantisk kontakt med ham mer eller snakking om sex.

Så kan du se hva han sier til det. Blir han sur, sint, snakker tull eller noe du ikke liker, så bare sletter du  han. Du behøver ikke å si hvorfor eller noen grunn.

Tusen takk for svar, det er nok det jeg burde gjøre men gruer meg virkelig til det. Vet han kommer til å reagere ganske kraftig. Jeg tror ikke jeg greier å skrive det nå, men er allerede veldig uinteressert og passiv i samtalene. Har liksom et håp om at han skal ta hintet før jeg må si noe for jeg vil jo ikke såre han. 

Anonymkode: 06f67...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar, det er nok det jeg burde gjøre men gruer meg virkelig til det. Vet han kommer til å reagere ganske kraftig. Jeg tror ikke jeg greier å skrive det nå, men er allerede veldig uinteressert og passiv i samtalene. Har liksom et håp om at han skal ta hintet før jeg må si noe for jeg vil jo ikke såre han. 

Anonymkode: 06f67...a5e

Ville skrevet det jo før jo heller, så slipper du å tenke på at du burde det. For det burde du. Så lenge du ikke sier noe, har du han der. Han vil håpe og tenke på deg. Og jo lengre tid det går, jo mer risikerer du at han blir fra seg når han oppdager at du ikke vil ha noe med han å gjøre. Like bra og "ryddig" å si i fra med en gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det er vanskelig men hvis du blir sliten av det og det plager det kan de jo aldri bli noe bra forhold mellom dere. Lykke til!

Anonymkode: 722e8...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, exictence skrev:

Ville skrevet det jo før jo heller, så slipper du å tenke på at du burde det. For det burde du. Så lenge du ikke sier noe, har du han der. Han vil håpe og tenke på deg. Og jo lengre tid det går, jo mer risikerer du at han blir fra seg når han oppdager at du ikke vil ha noe med han å gjøre. Like bra og "ryddig" å si i fra med en gang. 

Takk igjen for svar, skal slippe bomben i kveld. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner det er vanskelig men hvis du blir sliten av det og det plager det kan de jo aldri bli noe bra forhold mellom dere. Lykke til!

Anonymkode: 722e8...0bf

Nei det er sant. Jeg er ikke på utkikk etter forhold heller og det har jeg faktisk sagt til han også. Har også sagt jeg mister fort interessen, noe som stemmer, men det vridde han om til at jeg sikkert kom til å mislike han snart.......... Tror ikke han forsto hva jeg mente uansett hvor bra jeg forklarte. Er av og på og ubesluttsom, faller aldri/sjeldent hardt for menn og denne fyren faller jeg definitivt IKKE for. 

Anonymkode: 06f67...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Slett og blokkèr overalt! Kutt all kontakt med denne fyren, han er virkelig ikke i vater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Josefine5

Skriv at du har truffet en mann du liker veldig godt. Derfor må du bryte kontakten med han, av hensyn til denne nye. Jada, jeg er ikke for løgn. Men slike uskyldige løgner er lov. Du blir enkelt kvitt han uten å såre han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Mythic skrev:

Slett og blokkèr overalt! Kutt all kontakt med denne fyren, han er virkelig ikke i vater.

Nei, han er ikke det. Men jeg har ikke samvittighet til å bare blokke han overalt. I tillegg har han en crazy ex som han liker å snakke om og at han liker å hevne seg på henne osv. Og det plager meg, det er feil syns jeg. 

48 minutter siden, Josefine5 skrev:

Skriv at du har truffet en mann du liker veldig godt. Derfor må du bryte kontakten med han, av hensyn til denne nye. Jada, jeg er ikke for løgn. Men slike uskyldige løgner er lov. Du blir enkelt kvitt han uten å såre han.

dette har jeg vurdert. har liksom nylig sagt at jeg ikke er på utkikk etter noe! Så møter meg selv i døra. Og tror nok han DEFINITIVT blir såret da om jeg drar denne. 

Anonymkode: 06f67...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i samme situasjon, jeg bare sluttet å svare. Etterhvert slettet jeg han. Har så klart dårlig samvittighet, men han ga seg ikke. 

Anonymkode: ca841...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i samme situasjon, jeg bare sluttet å svare. Etterhvert slettet jeg han. Har så klart dårlig samvittighet, men han ga seg ikke. 

Anonymkode: ca841...dd1

Takk for svar. Jeg tror ikke han her heller gir seg. Ser for meg det spetakkelet når jeg slipper bomba... Blææææ. Trenger bedre dømmekraft altså 

Anonymkode: 06f67...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg tror ikke han her heller gir seg. Ser for meg det spetakkelet når jeg slipper bomba... Blææææ. Trenger bedre dømmekraft altså 

Anonymkode: 06f67...a5e

Jeg vet at det er en slem måte å gjøre det på, men hva annet skal man gjøre, liksom.. Hans velvære er jo ikke ditt problem. Jeg ville enten sagt i fra, på en eller annen måte, eller bare la det dø ut :)

Anonymkode: ca841...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at det er en slem måte å gjøre det på, men hva annet skal man gjøre, liksom.. Hans velvære er jo ikke ditt problem. Jeg ville enten sagt i fra, på en eller annen måte, eller bare la det dø ut :)

Anonymkode: ca841...dd1

Jeg har ikke ditcha han enda men det ser ut som det begynner å dø ut nå.. Faktisk. Har ikke fått kjærlighetserklæring på noen timer og det er et rimelig godt tegn. Yes!!!

Anonymkode: 06f67...a5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si ha han svarer :P har vært ute for lignende typer. Jeg fatter ikke at det er mulig å skrive titalls meldinger etter hverandre uten å få svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om han går til psykolog?

 

Anonymkode: c28d0...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Lurvetjofsa skrev:

Du må si ha han svarer :P har vært ute for lignende typer. Jeg fatter ikke at det er mulig å skrive titalls meldinger etter hverandre uten å få svar.

Det er helt jævlig faktisk å sitte i den situasjonen jeg gjør nå, det er liksom et etisk dilemma. For jeg vil jo være snill mot fyren, han har ikke gjort meg noe vondt men han er ikke min type og jeg blir stressa av ustabiliteten hans og det påvirker meg negativt. Jeg har jo ikke en døyt følelser for fyren heller så det blir feil at jeg skal være hobbypsykologen hans. I tillegg kjenner han meg jo ikke, han aner ikke hva jeg jobber med eller hvilken utdanning jeg har, han vet bare hvordan jeg ser ut og at jeg liker det samme i senga som han gjør..... :P

Får jo lyst å fortelle han HVORFOR han ikke får seg en annen dame. For han klager jo over det at han ikke får napp. Kjekk er han og alt sånt men når han oppfører seg slik så virker han voldsom og skremmer bort folk, han har jo allerede skremt bort meg. Også guilt tripper han jo meg når han gnåler om at alle forlater han og bla bla bla, blir på en måte tvunget til å ikke bryte kontakten. Men har innsett nå at det er på tide å slutte å være så sykt snill hele tiden, for da får jeg sånne folk inni livet mitt og sliter med å bli kvitt dem og det er bare travelt.. 

 

Anonymkode: 06f67...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig på hvordan det går. hadde nok sagt at jeg hadde truffet en mann og at du ikke ville gjort han sjalu. eventuelt funnet på en grunn til at du ikke kunne være så mye på internett mer. dumt å lyge, men jeg hadde absolutt gjort det i denne situasjonen. har pratet med mange på nettet før som ble for ekstreme. er slitsomt.. lettest å finne på en hvit løgn som ikke sårer han for mye. Hold deg til å prate med de på chattesider fra nå av... er mange merkelige mennesker der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, bruker_K skrev:

Nysgjerrig på hvordan det går. hadde nok sagt at jeg hadde truffet en mann og at du ikke ville gjort han sjalu. eventuelt funnet på en grunn til at du ikke kunne være så mye på internett mer. dumt å lyge, men jeg hadde absolutt gjort det i denne situasjonen. har pratet med mange på nettet før som ble for ekstreme. er slitsomt.. lettest å finne på en hvit løgn som ikke sårer han for mye. Hold deg til å prate med de på chattesider fra nå av... er mange merkelige mennesker der ute.

Det er det. Han spammet jo ned veggen min også og dette så foreldrene mine og vennene mine og lurte på hva i huleste som foregikk og hvem denne fyren var. Har ikke peiling sa jeg, noe som faktisk stemmer. 

Målet er å få han av vennelista og fått brutt kontakt innen uka er omme.. skal oppdatere her om det skjer noen forandringer. Akkurat nå er det stille i gården så. Og godt er faen meg det. Føler meg slem men blir irritert bare jeg tenker på hele situasjonen, hadde jeg skrevet femten meldinger til en dude og han svarte med en kort setning hver eneste gang så hadde jeg jaggu tatt hintet for min egen selvrespekt sin del. men Neida... :murvegg::murvegg::murvegg: :murvegg:  

Anonymkode: 06f67...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du om han går til psykolog?

 

Anonymkode: c28d0...370

Yeah han har en lidelse av noe slag. Men han har ikke tro på hjelpen han får osv.. 

Anonymkode: 06f67...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...