AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Hei! Det nærmer seg to års dagen til meg og kjæresten min, og jeg har ingen anelse om hva jeg skal gi han i jubileumsgave! Har du noen tips? :D Det må tas i betraktning at det ikke må koste så alt for mye da økonomien er stram.. (fattig student wey) Anonymkode: 6b062...1a8
Ewe Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Hvorfor skal man gi gave? Og særlig med tanke på at dere har dårlig råd. Vi har jubileum i sommerferien, så vi pleier å kjøpe inn god mat og dra på piknik i skogen Det er kjempehyggelig!
Lykkehjerte Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Det nærmer seg to års dagen til meg og kjæresten min, og jeg har ingen anelse om hva jeg skal gi han i jubileumsgave! Har du noen tips? :D Det må tas i betraktning at det ikke må koste så alt for mye da økonomien er stram.. (fattig student wey) Anonymkode: 6b062...1a8 Gift i to år, er ikke det bomullsbryllup? (1år er papirbryllup, 3år er porselenbryllup , .....50år gullbryllup osv) Fint å gi noe symbolsk i forhold til at det er bomullsåret? En bomullsgenser, teskjorte, el bomullssokker el? Koster ikke så mye, men er veldig koselig pga symbolikken!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 2 minutter siden, Lykkehjerte skrev: Gift i to år, er ikke det bomullsbryllup? (1år er papirbryllup, 3år er porselenbryllup , .....50år gullbryllup osv) Fint å gi noe symbolsk i forhold til at det er bomullsåret? En bomullsgenser, teskjorte, el bomullssokker el? Koster ikke så mye, men er veldig koselig pga symbolikken! Hehe, vi er ikke gift enda ts Anonymkode: 6b062...1a8
Lykkehjerte Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hehe, vi er ikke gift enda ts Anonymkode: 6b062...1a8 Oij da, så feil kan man ta!Da har du tips til bryllupsdager, dersom det skulle bli aktuelt i fremtiden da!Sånn ellers er jo esker med melkehjertersjokolade uendelig søte, og til for å deles med noen man er glad i! Og legger du ved eks kinobilletter blir det jo litt ekstra, og dere skal sikkert innom kino i løpet av sommeren, og da blir jo billettene heller ingen ekstrautgift! Er litt vanskelig å gi råd mht kostnadene, pga kinobilletter kan være altfor dyrt for noen med stram økonomi, men helt ok pris for en annen i samme økonomisk situasjon. Du kan også eks gi favorittgodteri el melkehjerter sammen med selvlagede gavekort på diverse ting, her setter kun fantasien grenser! Alt fra et godt måltid til massasje..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå