Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Det nærmer seg to års dagen til meg og kjæresten min, og jeg har ingen anelse om hva jeg skal gi han i jubileumsgave! 

Har du noen tips? :D Det må tas i betraktning at det ikke må koste så alt for mye da økonomien er stram.. (fattig student wey)

Anonymkode: 6b062...1a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal man gi gave? Og særlig med tanke på at dere har dårlig råd. Vi har jubileum i sommerferien, så vi pleier å kjøpe inn god mat og dra på piknik i skogen :) Det er kjempehyggelig!

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Det nærmer seg to års dagen til meg og kjæresten min, og jeg har ingen anelse om hva jeg skal gi han i jubileumsgave! 

Har du noen tips? :D Det må tas i betraktning at det ikke må koste så alt for mye da økonomien er stram.. (fattig student wey)

Gift i to år, er ikke det bomullsbryllup? (1år er papirbryllup, 3år er porselenbryllup , .....50år gullbryllup osv) Fint å gi noe symbolsk i forhold til at det er bomullsåret? :)En bomullsgenser, teskjorte, el bomullssokker el? Koster ikke så mye, men er veldig koselig pga symbolikken! :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Lykkehjerte skrev:

Gift i to år, er ikke det bomullsbryllup? (1år er papirbryllup, 3år er porselenbryllup , .....50år gullbryllup osv) Fint å gi noe symbolsk i forhold til at det er bomullsåret? :)En bomullsgenser, teskjorte, el bomullssokker el? Koster ikke så mye, men er veldig koselig pga symbolikken! :)

Hehe, vi er ikke gift enda :)

ts

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, vi er ikke gift enda :)

ts

Oij da, så feil kan man ta!:fnise:Da har du tips til bryllupsdager, dersom det skulle bli aktuelt i fremtiden da!:fnise:Sånn ellers er jo esker med melkehjertersjokolade uendelig søte, og til for å deles med noen man er glad i! ;) Og legger du ved eks kinobilletter blir det jo litt ekstra, og dere skal sikkert innom kino i løpet av sommeren, og da blir jo billettene heller ingen ekstrautgift! ;) Er litt vanskelig å gi råd mht kostnadene, pga kinobilletter kan være altfor dyrt for noen med stram økonomi, men helt ok pris for en annen i samme økonomisk situasjon. Du kan også eks gi favorittgodteri el melkehjerter sammen med selvlagede gavekort på diverse ting, her setter kun fantasien grenser! ;) Alt fra et godt måltid til massasje.. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...